Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - MRBIG


MRBennetsen✔

Recommended Posts

Ingame navn: 

MRBIG

 

SteamID: 
STEAM_0:1:116606557

 

IRL fornavn: 
Christian

 

Alder: 

14 23/08/2004

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja jeg har været på en del servere men har aldrig rigtigt været på en kæmpe server som den her.

Det bedste jeg har fået af erfaring har været på nogle små som jeg ærligtalt ikke kan huske navnet på.

Jeg havde rigeligt med erfaring på et tidspunkt, men det er begyndt at gå væk så jeg tror jeg skal bruge

en kickstart hvis jeg kommer ind, men der håber jeg da måske at @Kaistar vil lære mig lidt ting.

Jeg har lidt binds som !jail @ 300 sec og !return @. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg er mere kvalificeret end andre fordi:

  • Erfaring - Jeg har været ejer og administrator på div. små servere.
  • Rolig - Jeg kan holde hovedet koldt hvis folk snakker grimt til mig.
  • ULX - Jeg har visse binds til ulx på min pc.
  • Tid - Jeg har rigeligt med tid til at spille på serven.
  • Sjov - Jeg kan godt lave sjov med folk jeg er i cases med men jeg gør også hvad jeg skal.
  • Ligehed - Om det er mine venner eller ej de får samme behandling/straf

 

Jeg skal være med i staff teamet af den grund at jeg er selvsikker, jeg kan stave nogenlunde, Jeg improvisere ikke

hvis jeg ikke er sikker. Jeg havde på et tidspunkt mistet gnisten herinde, men fik den hurtigt igen, fordi der er det sammenhold herinde.

Jeg har nogenlunde holdninger til andre personer, så jeg tror ikke der er nogen der er sure på mig men jeg kan tage fejl.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja jeg har rigeligt med erfaring til ulx ifølge mig selv, jeg kan de fleste kommandoer i hovedet eller kan jeg vel altid skrive !menu.

Jeg havde min egen server et par dage men blev træt af det da jeg ikke kunne portforwarde med den router vi havde DEN GANG.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Nej tværtimod, jeg syntes helt klart jeg er bedst til at skrive men kan sagtens snakke, jeg kan snakke næsten ligeså godt,

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

  • Mandag 13:50 - 21:30
  • Tirsdag 18:00- 21:30
  • Onsdag 15:50 - 21:30
  • Torsdag 15:50 - 21:30
  • Fredag 18:00 - 21:30
  • Lørdag Hele Dagen
  • Søndag Hele Dagen
  • Ferien Variere 

Tiden er self. ikke altid passende. Jeg arbejder som avisbud og i en børnehave (Primitivt arbejde ikke passe børn). Tirsdag & Fredag er avis dage,

Onsdag & Torsdag er Børnehave dage.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg er en rockford spiller så jer fra evocity kender mig nok ikke så godt.

Men tror det var det. Har i noget der skal ændres eller noget i syntes er specielt godt er i velkomne til at skrive det 😄 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, MadsRT skrev:

+rep

  • Flink fyr
  • Moden
  • God ansøgning

Tusind tak 

 

3 minutter siden, Gustenberg skrev:

-REP

- Flabet

- Taler grimt

Nu er jeg i tvivl? Men tak for din holdning til mig håber den bliver bedre i fremtiden. Hvis du kunne uddybe over pm vil det være fint så kan jeg jo ændre mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej

Jeg er lidt i tvivl, grundet nogle tidligere episoder med dig. Dog vee jeg du kan tage dig sammen, og ville være fin på teamet, grundet dine mange timer på serveren.

Alt i alt neutral->+rep

 

Forresten, så kender mange spillere dig nok pga. Dit serverkendte kattebillede.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, xKow skrev:

Okay, det skal jeg nok.

Er ikke helt stolt af det...

8 minutter siden, Guzern skrev:

Hej

Jeg er lidt i tvivl, grundet nogle tidligere episoder med dig. Dog vee jeg du kan tage dig sammen, og ville være fin på teamet, grundet dine mange timer på serveren.

Alt i alt neutral->+rep

 

Forresten, så kender mange spillere dig nok pga. Dit serverkendte kattebillede.

 NÅÅÅR JA FOR DET VAR ALLE JO VED AT GLEMME GUZERN -_- 

Jeg syntes min kat er fin -_-

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Mauritz skrev:

+Rep

- Aktiv

-Flink fyr

- Kan reglerne

Tak Mauritz

27 minutter siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

-REP

  1. Du har et virkeligt surt humør og du håber og skriger også hvis der er nogle der siger dig imod.
  2. Du er også hævngerrig hvis du syntes at nogle er dumme.
  3. Og så er du ikke særlig venlig, eller hjælpsom overfor folk.

 

Held og Lykke med din ansøgning.

Nå det er jeg da ked af at høre hvis vi kunne skrive lidt over pm ville jeg gerne have lidt eksempler måske noget video så jeg kan se mig selv.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.