Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning Jalle


kL3NoT

Recommended Posts

Ingame navn:

Mit ingame navn er Jalle


SteamID

STEAM_0:1:82822906

 

IRL fornavn

Jeg hedder Jakob


Alder

Jeg er 14 år gammel og jeg har fødselsdag d. 14 juni.


Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?

Jeg har haft staff rank på en minecraft server, men ikke mere. Dog havde jeg det staff rank i 5 måneder. Jeg har aldrig været staff på andre Garry’s mod serverer da jeg næsten kun har timer på Stavox. Jeg har 310 timer på Garry's mod og 275 timer på Stavox.
Grunden til at jeg valgte Stavox det er fordi at min ven og jeg sad og spillede andre spil og så gik han ind og spillede Garry’s mod. Han spurgte om jeg ikke ville med ind, men jeg havde ikke spillet. Han skærmdelede spillet og jeg synes det så fantastisk sjovt ud, så jeg valgte at købe det. Siden da har Stavox bare været en server jeg har spillet på hver dag.


Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?

Jeg kunne godt tænke mig at være en del af staff-teamet da jeg ser op til de nuværende staffs og elsker at hjælpe andre mennesker. Det gør min dag bedre hvis jeg har hjulpet nogle.

 

Samtidig Snakker jeg pænt til folk på Stavox og har respekt for folk

Jeg er i godt humør og spreder en god stemning.

Jeg er moden

Jeg er god til at se hvis jeg har lavet en fejl og indrømme den.

Jeg acceptere alle

Jeg er sjældent sur

 

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?

Jeg vil selv mene at jeg er mere kvalificeret end andre ansøgere da jeg brænder for det. Jeg kan reglerne og er altid frisk på at hjælpe og lære nye mennesker at kende


Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?

Jeg synes selv jeg kender godt til ULX jeg ser tit commands som fx !goto !bring !return !jail !jailtp !freeze !ban !xban !menu !kick osv dem jeg ikke kender vil jeg lære


Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt?

Jeg vil selv mene at jeg er velformulerende. Jeg skriver meget med folk, og øver mig ofte på at skrive. Samtidig snakker jeg med folk på discord hver dag.

 

Bruger du ofte din mic?

Jeg snakker med folk på computeren hver evig eneste dag. Det kan være discord og teamspeak, og jeg nyder det. Det håber jeg aldrig stopper da jeg udvikler mine evner til at formulere mig.


På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?
Jeg har næsten altid mulighed for at være på i weekenderne og i hverdagene dog træner jeg en gang imellem og har også et socialt liv uden for computeren. Jeg vil stadig ligge næsten alt min tid i Stavox.


(Mandag 16:00-21:30)
(Tirsdag 16:30-21:30)
(Onsdag 16:00-21:30)
(Torsdag 16:30-21:30)
(Fredag 16:30-02:00)

(Lørdag 13:00-02:00)

(Søndag 13:00-22:00)


Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?

Jeg går i 8. klasse og får gode karakterer så stavning er intet problem for mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, kL3NoT skrev:

Jeg er god til at se hvis jeg har lavet en fejl og indrømme den.

Det er ikke for at fluekneppe, men her sidste uge, hvor du dræbte en betjent nægtede du at tro på man ikke var bange for politiets våben, også selvom vi sendte reglen.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Mic Spammeren skrev:

Det er ikke for at fluekneppe, men her sidste uge, hvor du dræbte en betjent nægtede du at tro på man ikke var bange for politiets våben, også selvom vi sendte reglen.

Tak for den konstruktive kritik 😉

3 minutter siden, kL3NoT skrev:

Tak for den konstruktive kritik 😉

Men jeg tror lidt du misforstod mig

Link til kommentar
Del på andre sites

Som spiller er du super flink overfor alle, og du er også meget social blandt andre spillere. Om du er moden eller ej tør jeg ikke sige noget om. Der hvor jeg bliver i tvivl om du er egnet til at blive staff er dine regelbrud. Du har 12 regelbrud(20-10-2018) alene i denne måned, hvilket er ret så voldsomt. Derfor vil jeg ikke anbefale dig som staff, men jeg synes du skal arbejde på dine regelbrud 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, DoktorDim skrev:

Som spiller er du super flink overfor alle, og du er også meget social blandt andre spillere. Om du er moden eller ej tør jeg ikke sige noget om. Der hvor jeg bliver i tvivl om du er egnet til at blive staff er dine regelbrud. Du har 12 regelbrud(20-10-2018)  i alene denne måned, hvilket er ret så voldsomt. Derfor vil jeg ikke anbefale dig som staff, men jeg synes du skal arbejde på dine regelbrud 🙂

Okay tak for din konstruktive kritik og jeg arbejder også super meget på dem 

Link til kommentar
Del på andre sites

54 minutter siden, Mads (ULTRA) skrev:

Du kender ikke til serverens regler. Din attitude er vild træls i case og i rp - Benægter at have brudt reglerne selvom reglen bliver fremvist.

 

- Nej tak.

Hvis det var den med mig spammeren var det en misforståelse og min attitude har på ingen måde været for at være en idiot 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Mads (ULTRA) skrev:

Du kender ikke til serverens regler. Din attitude er vild træls i case og i rp - Benægter at have brudt reglerne selvom reglen bliver fremvist.

 

- Nej tak.

ultra han kender reglerne, og alle bryder reglerne ved en fejl. fx når du cdmér x7 og nos abuser.Men du kender stadig reglerne og er en god staff

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.