Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] staff ansøgning / mohammed spritbillist


Filsøe

Recommended Posts

SteamID:  STEAM_0:0:64732648

IRL fornavn: Mike filsøe. du for os lige mit efternavn.
Alder: 18 dato 04/04/00

Ingame navn: Mohammed SpritBillist

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

 

ja jeg har lidt erfaring indenfor de administrative jobs, men det var ikke det helt store, dog kan jeg  håber dog på chancen nu hvor jeg kan bevise jeg gerne vil det her. har været moderator på 1 eller 2 forskellige minecraft servere, og lidt forskellige css servere før i tiden, men det er længe siden. men jeg kan kun huske hvad css serveren hed, den hed turbo-gaming. og der var altid fyldt så havde massere og se til.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

Jeg kan sagtens finde ud af at holde hovedet koldt også selvom jeg måske kun er alene staff på en af de 2 pågældende servere på det nuværende tidspunkt eller at jeg har andre staffs på. jeg vil altid afslutte cases på en ordentligt og ansvarlig måde så begge parter er tilfredse med en staffs arbejde selvom det kan være en svær situation man nu står i. jeg ville slet ikke på noget som helst tidspunkt være bange for at holde fast i nogle af mine holdninger eller beslutninger, for jeg holder for det meste fast i mine ting, ændrer ikke bare noget når jeg har fastslået mig for det skal være sådan som det er. vil selv sige jeg er meget imødekommende og meget åben overfor at jeg kan møde andre personer og så snakke med en del nye personer og andre personer på serveren eller teamspeak, det giver en fantastisk fornemmelse af at møde nye mennesker og byde dem velkommen på stavox. jeg lærer dem meget hurtigt at kende via vores voice-chat, det er et fantastisk system som garry's mod som valgte at få dengang. Jeg vil selv mene jeg er blevet en meget hjælpsom person, jeg elsker at hjælpe folk med deres problemer, os selvom det måske er noget jeg ikke har særlig meget forstand på så ville jeg da gøre alt for at prøve og hjælpe dem dog kan det ske en gange imellem at jeg kommer til at give en forkert information ud til en person og det er noget jeg har meget styr på da det er rimelig sjældent at der kommer noget forkert information ud. ville på intet tidspunkt give mine gangmedlemmer eller bekendte mindre straf på nogen måde, vil behandle alle spillere på samme måde. jeg vil selvfølgelig altid høre begge parters forklaringer først så jeg ved hvad der er sket, og så vil jeg self spørge efter noget video bevis så vi kan få løst casen hurtigst muligt og givet den straf der skal gives. jeg vil da mene jeg er en moden nok person, som iværtifald ville gøre meget for at andre personer har det godt,  jeg ville gøre alt for de for den bedste spille tid på Stavox uden nogen sure miner. jeg sidder ikke og råber og skriger, for jeg ved hvordan man skal opføre sig i mange af de forskellige situationer som cases og os når du nu bliver jagtet af politiet (PolitiJagt) vil self snakke med en pæn tone så de forstår det hjælper ikke at hæve stemmen så gør modparten det os bare.. har været meget aktiv på serveren jeg spiller for det meste på EvoCity og der bruger jeg faktisk alt min tid derinde, self er jeg også nogle timer på Rockford, men min primære server er EvoCity. men skulle det ske at der mangler nogle staffs på en af de 2 servere står jeg altid klar til at gå ind på den server og støtte dem op så de ikke skal blive stresset over hvis der nu ligger 30 cases i stackeren. jeg har en kæmpe mulighed for at komme på i weekenderne tidligt, da jeg står tidligt op og holde orden på serveren selvom jeg går sent i seng, så der ikke er nogle spillere der tænker på at lave massRDM/MassCDM eller bare begynder og kaste rundt med sin bil på serveren og surfe rundt på props samt skyde props efter andre spillere. Folk kan jo bryde så mange regler imens staff ikke er inde på det pågældende tidspunkt det ret øv for det ødelægger bare ens rp fuldstændigt. Jeg kan sagtens høre forskel mellem hvad der er alvorligt og hvad der nu er ment som en joke eller bare generelt andet, for jeg tager ikke jokes personligt for kan sagtens hører hvad der er en joke og hvad der ikke er ment som nogen joke, vil kun gøre noget ved det hvis han bliver ved med at irritere mig. jeg har et godt kendskab til en masse ting der er på Stavox, såsom regler og hvordan folk er herinde der er meget stor forskel fra person til person ingame hvordan de er. ville selv sige at jeg er en meget lærenem person som der lære ting meget hurtigt og nemt, hvis det virkelig er noget jeg interesserer mig for lige præcis nu så er det, det Administrative arbejde som der er noget jeg er meget interesseret i og ville derfor have det nemt ved at lære jeres Admin-system at kende meget hurtigt, det er i bund og grund en meget god ting at kunne de bassale ting hurtigst muligt. Jeg kan holde overblik over mange ting på samme tid os selvom der står 30 samme sted så vil jeg forsøge at bevare roen med den situation med så mange mennesker samlet på et sted eller folk der råber og skriger i munden på hinanden. har et kendskab til serverens regler og overholder dem der kan selvfølgelig godt være en fejl her og der men det tænker jeg ikke gør nogen skade. Jeg kan udmærket finde ud af at opføre mig ordentlig inde på serveren, men en gang imellem laver jeg også noget lort, men ja det sker jo og jeg retter op på det heletiden, kan se mine fejl jeg laver. ville da selv sige jeg er meget ansvarsbevidst, jeg er meget aktiv på serveren dog os på forum men ikke ligeså meget der, har altid forum liggende åbent så jeg kan se hvad der sker derinde. hvilket jeg ser som en god og en vigtig ting i at være Staff på Stavox og bare generelt på servere du er Staff på, du kan jo som sagt følge med i alt der sker på forum hvis du har det åbent på skrivebordet eller ingame browser. Jeg har nu efterhånden spillet herinde on and off siden 2015 hvilke jeg vil sige er lang tid,  ligenu  har jeg lige omkring 1150 timer i spillet Garry’s Mod og omkring 825 af dem er brugt på stavox. Jeg har spillet noget basewars dog mange år siden nu. og lidt TTT, ellers har jeg faktisk kun spillet den såkaldte Gamemode DarkRP. Jeg bruger omkring 6 timer dagligt efter arbejde på at spille på stavox's servers, jeg gør self en del for at jeg kan være så mange timer online som nu muligt.

 ""OBS"" Kig i bunden der kan du se hvorfor jeg har været inaktiv på det seneste! "OBS"


Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har et ok kendskab til ULX da jeg før har brugt det, men jeg kan i hvert fald de meste af commands men der er selfølgelig meget mere og lære, og det er jeg meget villig til.

har en liste over de commands jeg har brugt før og har set staffs bruge mens jeg har været i en eller anden case med en person: 

!jail, !ban, !kick, !mute, !menu, !goto, !bring, !return, !armor, !hp, !visram, !visdeath, !visscene, !logs og !visarrest !xban !jailtp

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Efter hvad jeg selv synes, så synes jeg at jeg er ok til at formulere mig skriftligt. Men jeg bruger nu mest min mikrofon da jeg også er god til at formulere mig der.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Her er en lille oversigt mit skema i hverdagene.

har tid sådan cirka sånden her. der vil self altid være noget hvor jeg kommer på lidt senere eller før.

Mandag) 15:00 - 22:00

Tirsdag) 15:00 - 22:00

Onsdag) 15:00 - 22:00

Torsdag) 15:00 - 22:00

Fredag) 15:00 - xx:xx

Lørdag) ca. 10:00 - xx:xx

Søndag) ca. 10:00 - 22:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Mange gange tak fordi du ville tage din tid til at læse Min ansøgning.

Hvis du har nogen spørgsmål omkring min ansøgning, så bare skriv nedeunder. så vil jeg læse det der! 

 

Mvh. Mike // Mohammed Spritbillist

 

"LÆS MED" har været lidt inaktiv på det seneste, det skyldes at jeg har haft kørt galt i bil, det normalt ikke noget jeg fortæller ud men det syntes jeg nu i lige skulle vide.. god dag alle sammen!

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Kaistar skrev:

Neutral rep.

God lang ansøgning

Perfekt rp

Inaktiv på det seneste.

tak for det anyway. har bare lige haft nogle tingi klemme her på det seneste som har gjort jeg ikke kunne sætte mig ned og spille med andre personer. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Du har alligevel lykkedes at skrive så meget jeg ikke kom igennem det hele, så det er vel positivt nok. Dog skriger det mig i øjnene du ikke lave stort begyndelsesbogstav når du starter på et nyt afsnit, arbejde lidt med det , og du får jobbet.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Teta skrev:

Du har alligevel lykkedes at skrive så meget jeg ikke kom igennem det hele, så det er vel positivt nok. Dog skriger det mig i øjnene du ikke lave stort begyndelsesbogstav når du starter på et nyt afsnit, arbejde lidt med det , og du får jobbet.

tak for det aanyway Teta. ja sorry :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Bimse skrev:

+rep

Fin ansøgning.

Har dog ikke set dig på særlig længe.

Virker rigtig moden.

 

Kh. Bimsefar

Hej bimse, jeg takker for ordene. du kan se begrundelsen i ansøgningen nederst hvorfro jeg ikke har været på så længe.

 

//Mohammed

Link til kommentar
Del på andre sites

+rep

  • Kan alle reglerne.
  • Sjov.
  • Lyder meget flink

Dog har du været rimeligt inaktiv på det seneste.

3 timer siden, Mohammed SpritBillist skrev:

har været lidt inaktiv på det seneste, det skyldes at jeg har haft kørt galt i bil, det normalt ikke noget jeg fortæller ud men det syntes jeg nu i lige skulle vide.. god dag alle sammen!

Og det er jeg ked af at høre..

Link til kommentar
Del på andre sites

21 timer siden, Gustenberg skrev:

+REP 

- Flink

- Aktiv

- Kan reglerne

tak gustenberg 🙂

 

21 timer siden, xKow skrev:

+rep

  • Kan alle reglerne.
  • Sjov.
  • Lyder meget flink

Dog har du været rimeligt inaktiv på det seneste.

Og det er jeg ked af at høre..

tak for det xkow. :)!

19 timer siden, OfficialLuki skrev:

Jeg starter ud med et fint +Rep

 

 - Du har styr på reglerne.

 - Du lyder som en cool gut.

 - Dog lidt nedtur med din inaktivitet.

 

Held og Lykke!

 

Kh OfficialLuki

Hej OfficialLuki. tak for de rigtig fine ord. 🙂

jeg vil gøre alt for at kunne komme på i flere timer om dagen! 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, Papa FEW skrev:

+rep

Super flink fyr

Hjælpsom

Kan reglerne

 

Held og lykke 🙂

hej Papa. mange tak for ordene! 🙂

4 timer siden, lani skrev:

+REP

Super flink

kan reglerne

sjov at spille med

 

Hej Lani. mange tak for ordene. forventer at være på fra imorgen hvis du på at spille sammen? 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

18 timer siden, Henning DiCaprio skrev:

+rep

 

- Sjov at RP med 

- Flink 

 

 

 

Hej Henning. Tusind tak for ordene! :)

6 timer siden, Mikkelzj skrev:

+REP

 

- Flink

- Imødekommende

- Sjov gut

 

Held & lykke, Mike. 🙂

 

// zj

 

 

Tusind tak for det zj! :)

4 timer siden, Mads (ULTRA) skrev:

Efter du har givet mig svaret på hvorfor du ikke har været aktiv vælger jeg at give dig et +rep

 

  • Moden
  • Har lært meget efter sit sidste ban.
  • Hyggelig 
  • Du snakker meget om at vil være staff. Og jeg har håber du kommer ind

Held og lykke.

Hej Ultra, tusinde tak for de vidunerlige ord. det varmer meget! <3 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.