Hop til indhold
Stavox

[Solved] Fejl post


Hr Paludan

Recommended Posts

4 minutes ago, Rick Rimes said:

Er en dårlig mod fordi

 

Vi er i vores base og så ser vi at der bliver skrevet Raid i [advert] af WuvE et minut efter skriver Neeko raid som jeg ikke ser lidt efter er jeg blevet skudt og  3 mand er rushed min og andres base ved Hospitalet der var en anden der skrev Raid join lidt senere sikkert men. Vi kommer så i admin case og siger til Tobey at det failraid fordi at de ikke team-raider og kun en siger Team raid join og, intet sker andet end at Tobey giver dem lov til at tage alt selvom det var tydeligvis FailRaid (Tobey giv en forklaring måske misforstår jeg noget)

 

Det min klage

 

Regner med at få minus fra Tobey og dem som raider ved min næste ansøgning (Vis jeg laver en)

Din post giver ikke særlig meget mening? Så vidt jeg har forstået (efter at have overhørt casen) brokker du dig over at de ikke skriver team raid, men kun raid. At du ikke ser at de skriver raid ændrer ikke noget og er ligegyldigt i den her sammenhæng. Brug skabelonen - og din klage giver ingen mening

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.