Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Min ærlige unban request.


SUPER KYLLE

Recommended Posts

Før i siger noget, så havde DoktorDim ret. Jeg løj så jeg kunne få unban og spille med mine venner. Den her gang bliver det sandheden og sandheden only.

Hvorfor har jeg ban-

Basically er jeg en fuck-nut og kan ikke holde reglerne hvis ikke jeg virkelig vil spille på serveren (misforstå mig ikke) jeg vil gerne spille på serveren. Men har først indset at Stavox er en af de eneste danske "ikke døde" og massere af features og updates på. Jeg propabusede, talte grimt, LTAPede, og trollede.

Grunden til jeg opførte mig som jeg gjorde-

Det jeg sagde før og også: Der har altid været den her lille = Zypress vs Stavox og Stavox var altid en del mere advanceret for mig (da jeg var mindre). Jeg har spillet på zypress i godt 4-5 år og starten på zypress var let og simpel, så da' alle talte grimt om Stavox på et tidspunkt hoppede man med på toget. Jeg vil gerne prøve Stavox igen og spille meget på den.

Hvorfor vil jeg unbannes?

Som sagt er der massere af fede features som er unikke og godt tænkt. Jeg synes også staff teamet tager det seriøst og får folk til at holde reglerne, eller smider folk som jeg var ud. Jeg håbere i vil give mig en ekstra chance som spiller og hvis jeg bliver grebet af serveren som med-spiller og community ven.

Hvorfor er man en dum nød og lyve også tilstå bag efter?

Grunden til at jeg løj for fordi jeg gerne ville unbannes hurtigt uden at tænke over hvordan, så jeg fandt bare på noget lort og skrev det ned. Jeg kan se nu at det var dumt at spilde jeres tid og ærgeligt at jeg ikke kunne joine serveren og derfor tilstod jeg.

Hvorfor skulle i give mig en ekstra chance?

Hvis jeg begynder at RP rigtigt så lover jeg jer at jeg finde ud af det. Jeg har i øjeblikket 1114 timer i gmod og vil blive ved med at spille det. Jeg elsker seriøse og også useriøse rp situationer. Såsom dengang jeg lavede en retsag og vi har 9-10 personer i den eller når man laver en familie for sjov.

Tak.

Jeg håber jeg får en ekstra chance og jeg er også godt klar over at det bliver den sidste. Fortsæt god dag, - Julian.

 

(Steam)

STEAM_0:0:62887608

https://steamcommunity.com/id/u0mom0ghei/

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:62887608

Grund: Troll, Physic gun abuse

Navn: Thie Tass

AdminID: STEAM_0:1:237384179 - Bims [user] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 15-07-18 21:29


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @SUPER KYLLE.

Det var egentligt dejligt, at se du gør noget mere ud af din unban request. Jeg er stadig lidt skeptisk for at lukke dig ind, da for mindre end en uge siden løj i din unban request for at få unban. Din unban request forklare godt alle de punkter jeg ellers ville have spurgt dig om, så hvis @Mikk er med på den, tænker jeg du får 7 dages prøveunban. Grunden til jeg ikke bare synes, du skal ind er at ud af de 554 min. du har spillet har du modtaget 4 permanente udelukkelser. 

Link til kommentar
Del på andre sites

16 timer siden, DoktorDim skrev:

Hej @SUPER KYLLE.

Det var egentligt dejligt, at se du gør noget mere ud af din unban request. Jeg er stadig lidt skeptisk for at lukke dig ind, da for mindre end en uge siden løj i din unban request for at få unban. Din unban request forklare godt alle de punkter jeg ellers ville have spurgt dig om, så hvis @Mikk er med på den, tænker jeg du får 7 dages prøveunban. Grunden til jeg ikke bare synes, du skal ind er at ud af de 554 min. du har spillet har du modtaget 4 permanente udelukkelser. 

Jeg er super glad for at jeg måske får en prøve uge. Jeg vil prøve mit bedste og hvis jeg var dig ville jeg også være lidt skeptisk. Mange tak.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber på den angivne dato, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.