Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] unban requst


Ahrnkiel

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:209181161

Hvorfor skal du unbannes: Jeg vil gerne unbannes igen fordi jeg synes jeg fik en uretfædig straf, også brugte jeg alt acc fordi stavox er mit liv. hver dag jeg komme hjem sidder jeg med drengene og snakker på discord og har det sygt grineren, men det slutter jo, hvis jeg ikke får unban. plz unban mig, jeg ved det er noget rigtig lort jeg har lavet, men grunden til at jeg gjore det var fordi jeg lagde så meget tid i det her spil, og i den tid jeg ikke kunne spille kedet jeg mig VOLDSOMT, men altså det er jo helt op til jer. hvis jeg får unban lover jeg at intet lignende sker igen, men eller tak for denne gang, jeg vil ønske nogen held og lykke og andre ville jeg stadig hade for livet.

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:209181161

Grund: RDMx13 - Brug af alt account

Navn: AWPeter

AdminID: STEAM_0:1:117469409 - Franzen [junioradmin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 15-10-18 17:30


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, Franzen skrev:

 

Så var det måske ikke super smart at bruge en alt.

 

det kan jeg godt se, men grunden til jeg gjore det var fordi at straffen var lidt får hård ( det mener jimboe også), og jeg vil sygt gerne have en chance til da jeg bruger så meget tid på den her server og har det for fedt med mine venner. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Ahrnkiel skrev:

det kan jeg godt se, men grunden til jeg gjore det var fordi at straffen var lidt får hård ( det mener jimboe også), og jeg vil sygt gerne have en chance til da jeg bruger så meget tid på den her server og har det for fedt med mine venner. 🙂

Som vi talte om, skal du komme med argumenter for, hvordan du forbedrer dig i fremtiden. Som Franzen skrev, har du haft flere straffe uden forbedring.

Link til kommentar
Del på andre sites

det jeg vil gøre bedre er at stoppe med at lave alle de fejl som jeg tideligere har lavet, og hvis jeg starter på serveren igen vil jeg læse reglerne igennem 2 gange inden jeg starter mit nye rp liv, og en af grundene til at jeg har fået så mange straffe er fordi når jeg sidder og har det så mega grineren kommer man til at lave noget rigtig lort, og der er specielt når jeg har siddet på discord med en, så er det gået rigtig galt, men jeg vil begynde at lige tænke det igennem 2 gange inden jeg feks. skyder i et raid eller lign. (jeg er også stoppet med at sidde med personen på discord når jeg spiller på stavox da, jeg kunne se hvor meget lort der skete, så noget lign. sker aldrig igen).

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Franzen skrev:

  Det er god at høre du ikke vil gøre det igen. Men det er svært for mig at tro på når du så sent som i dag har brugt alt account.

Jeg kan sagtens forstå at du har svært ved at tro på mig når jeg laver noget som er så dumt, men jeg lover inderligt at det ikke kommer til i ske og jeg vil blive mere end taknemlig hvis det bare kan blive reduceret, jeg vil gerne have en chance til. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber på den angivne dato, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban lige foreløbig, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.