Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Unban Request


Im Karsten

Recommended Posts

______________________________

SteamID:  STEAM_0:0:168965163

Hvorfor skal du unbannes:  Jeg vil gerne lige først sige jeg forstår godt hvis denne Request bliver afvist: Hej Stavox Jeg vil gerne søge om unban tilladelse da jeg følger at jeg har lært at styre mit Temperament  Da vi har fundet ud af at jeg havde ADHD Så nu for jeg piller og jeg følger selv jeg er blevet meget mere rolig i min krop og også for den måde at være på og jeg kan virkelig godt lide at spille på stavox det er også derfor jeg har brugt ca. 300 kr på stavox Servern fordi jeg gerne vil støtte den og fordi jeg syndes det er en Pisse fed server. Og mange af de gange jeg er blevet sur er Pga. Folk snakker ikke pænt til mig og det kan jeg ikke lide så for de bare igen og det var sgu også dumt for mig og nu hvor jeg for piller er jeg meget mere rolig og har lært at snakke om igen uden at bruge skæls ord og det håber jeg da at i vil give en change og stoler på at jeg ikke var den som jeg var en gang: 

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:168965163

Grund: Flygter fra casex3 - laver selv casen og gider ikke medvirke i den

Navn: DanseStaffan

AdminID: STEAM_0:0:194513547 - ULTRA SPINNER [junioradmin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 11-07-18 12:43


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, Mads (ULTRA) skrev:

Prøv at se på din straffehistorik og vurder udfra den om jeg syntes du skal have unban.

 

Jeg tænker ikke at du kommer ind på serveren før lang tid eftersom du i 2018 har fået 24 bans, 64 jails, 10 kicks og 15 jobbans. og du har på ingen måde lært af dine straffe kan man se.

Som jeg også skrev tror jeg ikke denne request eller accpetet men nu vil jeg gerne prøve da jeg er begynt at tage piller der for mig til at slappe af

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber på den angivne dato, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.