Hop til indhold
Stavox

[Solved] Trukket


Sir Meliodas

Recommended Posts

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Emoyly

Link til kommentar
Del på andre sites

Halløj du

 

Jeg kaldte dig et tudefjæs fordi hans bygning gik nærmest ingenting udover det den normalt må fylde, han vælger så at slette gunshoppen og sætte den igen da jeg havde slettet hans trapper, hvilket var ok. Lige i det han sletter den begynder du at bygge på hans plads, en ting er at det et ret douche move, udover det havde jeg lige givet ham lov til at fjerne og sætte basen igen.

 

Men jeg vil ikke banne dig for at klade mig et tudefjæs, din attitude var ekstrem træls og det er den stadig. Jeg mener bare at du skal have ændret din attitude meget ellers ender du sikkert med ban (som jeg også sagde i casen).

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, br1zzle skrev:

Halløj du

 

Jeg kaldte dig et tudefjæs fordi hans bygning gik nærmest ingenting udover det den normalt må fylde, han vælger så at slette gunshoppen og sætte den igen da jeg havde slettet hans trapper, hvilket var ok. Lige i det han sletter den begynder du at bygge på hans plads, en ting er at det et ret douche move, udover det havde jeg lige givet ham lov til at fjerne og sætte basen igen.

 

Men jeg vil ikke banne dig for at klade mig et tudefjæs, din attitude var ekstrem træls og det er den stadig. Jeg mener bare at du skal have ændret din attitude meget ellers ender du sikkert med ban (som jeg også sagde i casen).

Du spurgte om det var et ban jeg var ude efter? Og efter min mening er det her da rimelig meget når det nu er et brud på reglerne? Og var min attitude træls? Jeg forholdt mig rolig men så begyndte du at kalde mig et tudefjæs, ved du hvilken effekt det har på folk?

Garry's Mod 11-10-2018 14_54_33.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja selvfølgelig spurgte jeg om det var ban du var ude efter, du havde som sagt en træls og flabet attitude.

 

Men hallo det er en trappe, den påvirker hverken dig eller dit rp?

 

Hvis det altså gjorde så ondt på dig at jeg har kaldt dig tudefjæs så må du meget undskylde det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, br1zzle skrev:

Ja selvfølgelig spurgte jeg om det var ban du var ude efter, du havde som sagt en træls og flabet attitude.

 

Men hallo det er en trappe, den påvirker hverken dig eller dit rp?

 

Hvis det altså gjorde så ondt på dig at jeg har kaldt dig tudefjæs så må du meget undskylde det.

Jeg ved ikke om du mente det ironisk med hvis det gjorde ondt på mig men i så fald så godtager jeg undskyldningen. Måske er jeg lidt et tudefjæs når det kommer til at bryde reglerne, men jeg mener bare man ikke skal bryde reglerne. Om man så bryder dem lidt eller meget så mener jeg man stadig skal straffes.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.