Hop til indhold
Stavox

[Solved] [Solved] Klage over InstanT


Faxis

Recommended Posts

Dit ingame navn: Faxis Manhatten	
Staff ingame navn: InstanT
Dit SteamID:STEAM_0:1:64290535
Staff SteamID:STEAM_0:0:85552595
Forklar situationen: jeg er i en sutuation hvor jeg mener jeg er blevet rdm'et den ene admin gik anden kommer så da jeg er i gnag med at forklare hvad der skete går han bare også bliver jeg irreteret kalder ham lorte admin ja jeg ved det ikke var smart men han gav mig 2880 min for det hvilket ikke virker rimeligt så det er derfor jeg klager over ham et fordi at han leaver midt i en admin sag og tag alt for langt ban
Bevis: har ikke noget for blev bannet uden at han snakede med mig om det

- Hvis du har brug for serverlogs som bevis til din klage, er du velkommen til at PM en manager.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu hørte jeg tilfældigvis hvad sagen gik ud på og der var ikke tale om rdm det vælger du så at blive sur over og derfor kalder du ham lorte admin..
Jeg syntes det virker fair du kan jo bare lytte til hvad han siger når han forklare dig at det ikke er rdm istedet for at blive sur og kalde ham lorte admin.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Faxis said:

Dit ingame navn: Faxis Manhatten	
Staff ingame navn: InstanT
Dit SteamID:STEAM_0:1:64290535
Staff SteamID:STEAM_0:0:85552595
Forklar situationen: jeg er i en sutuation hvor jeg mener jeg er blevet rdm'et den ene admin gik anden kommer så da jeg er i gnag med at forklare hvad der skete går han bare også bliver jeg irreteret kalder ham lorte admin ja jeg ved det ikke var smart men han gav mig 2880 min for det hvilket ikke virker rimeligt så det er derfor jeg klager over ham et fordi at han leaver midt i en admin sag og tag alt for langt ban
Bevis: har ikke noget for blev bannet uden at han snakede med mig om det

- Hvis du har brug for serverlogs som bevis til din klage, er du velkommen til at PM en manager.

 

Hejsa Faxis. Jeg får jo at vide at du ikke kunne se din gun, og at du ikke synes at det var fair at du blev skudt, men hvis det er at du har gået rundt og gunpointet folk så er der vel en grund til du bliver skudt. I den tid vi snakkede kom der rigtige mange cases og vi er kun 2 Staff medlemmer inde til at tage os af 50 spillere. Jeg lytter på hvad du siger det første stykke tid men du begynder så at klage over at det ikke er fair og at det er serverens skyld at du ikke kan se din våben. Jeg var ikke i case med dig på det tidspunkt og vi har noget der hedder AutoTP på så jeg teleporter når der bliver skrevet i Admin chat, den person jeg snakkede med var Ratgen som var borgmester jeg sidder så og forklarer ham lidt om borgmester commands og vi får klaret det, så går jeg over til Signe som klager og der er en der mic spammer og hun står så ved siden af dig du vælger så at gå over til mig og kalder mig en "Lorte Admin" Hvilket ikke er noget man skal gå rundt og sige hverken til Staff eller normale spillere. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Faxis said:

nej men du skal jo se en admin kan ikke bare leave en admin sag mens jeg snakker og prøver at forklare hvad der skete

Det gjorde han da heller ikke han forklarede dig at han ikke kan gøre noget ved det uden beviser og at det ikke virker som rdm..

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Faxis said:

nej men du skal jo se en admin kan ikke bare leave en admin sag mens jeg snakker og prøver at forklare hvad der skete

Jeg hørte historien 1 gang og forklarer at jeg ikke kan gøre noget ved det, da ingen har beviser

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.