Hop til indhold
Stavox

Ansøgning


Recommended Posts

Dit in-game navn: Sir Meliodas

Dit steam Id: STEAM_0:0:122589766

Din alder: 14

_______________________________

Har du været med i tidliger Bygge Klubber/klub og hvilken? Næj, kun hvis stavox marked tæller :3

Hvad kan du bidrage med Fx.E2/Byg (Uddyb) Jeg kan bygge nogle okay ting, jeg er dog mest til banke og gunshops men ville da kunne lave en helt normal base!. Jeg har haft en pause pga. ban og nogle personlige ting men nu er jeg kommet op på hesten igen og vil til at bygge en del.

Kan man Stole på dig (Uddyb gerne)Ja forfanden da. Ved ikke hvad i mener med uddyb men jeg har nu været på en samtale for en der havde scammet mig (Han skulle betale 1,1mil for ikke og blive sat som scamme :3) Og jeg har aldrig scammet en.

Har du Ts eller discord (Ja/nej)? Jeg har begge. 

 

Jeg ved godt vi havde en lille ting med de penge der men jeg tænker kun frem af.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa @Sir Meliodas

 

Jeg er lidt i tvivl om vi skal have dig bed så jeg ville gerne bede dig om at bygge et dupe gunshop, base eller bank du bestemmer du har ind til uden er omme med mindre du har nogen fødselsdage eller andet. skriv til mig in-game eller send billeder af dit dupe når du er færdig

 

Så det vil sige din ansøgning er på Prøvetid det vil sige du skal vise hvad du kan lave!

 

- @Nikolaj

Link til kommentar
Del på andre sites

39 minutter siden, Nikolaj skrev:

Hejsa @Sir Meliodas

 

Jeg er lidt i tvivl om vi skal have dig bed så jeg ville gerne bede dig om at bygge et dupe gunshop, base eller bank du bestemmer du har ind til uden er omme med mindre du har nogen fødselsdage eller andet. skriv til mig in-game eller send billeder af dit dupe når du er færdig

 

Så det vil sige din ansøgning er på Prøvetid det vil sige du skal vise hvad du kan lave!

 

- @Nikolaj

Jeg skal se hvad jeg kan lave i weekenden, bestemte bygninger?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.