Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Oska - unban


oskar <3

Recommended Posts

SteamID:  STEAM_0:1:55564091

Hej jeg vil rigtig gerne ind på stavox serveren igen, fordi jeg syntes det var mega hyggeligt  at være derinde sammen med vennerne 😉

Syntes også det  er lidt uretfærdigt fordi da jeg var i case med den (staff)  , så fik jeg fortalt at han ville tænke over min straf og komme tilbage og sige hvad der ville ske men han valgte bare at banne mig uden jeg helt fik fortalt hvorfor jeg gjorde som jeg gjorde kl 3 om natten.

kan godt se det noget lort det jeg har lavet og har tænkt over det og kan godt se fejlen men er klar til at komme ind og lav god og fair rp igen. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:55564091

Grund: Propabuse + Proppush -

Navn: oska

AdminID: STEAM_0:0:33117878 - Anders Mat [user] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 03-07-18 03:00


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, oskar <3 skrev:

Fordi lige for tiden har jeg haft travlt med alt mulige andre ting...

Det skal der selvfølgelig også være plads til 😉

Jeg ser dog ingen grund til at skulle unbanne dig, da du har en lang strafhistorik, hvori der flere gange indgår straffe som fx. dårlig attitude, troll og grimt sprog. Du har også fået flere advarsler om, at du skulle til at tænke dig om, men det har du jo ikke lært det store af.

 

Det er altid dejligt, at folk er klar til at komme ind og lave RP igen, men vi har altså ikke lyst til at have dig ind igen, hvis du stadig bryder ligeså mange regler, som du gjorde for knap 3 måneder siden. Hvis du kommer ind igen, hvordan har du så tænkt dig at håndtere vores regler? Kom gerne med en god og forklarende forklaring 🙂

 

Link til kommentar
Del på andre sites

29 minutter siden, DoktorDim skrev:

Det skal der selvfølgelig også være plads til 😉

Jeg ser dog ingen grund til at skulle unbanne dig, da du har en lang strafhistorik, hvori der flere gange indgår straffe som fx. dårlig attitude, troll og grimt sprog. Du har også fået flere advarsler om, at du skulle til at tænke dig om, men det har du jo ikke lært det store af.

 

Det er altid dejligt, at folk er klar til at komme ind og lave RP igen, men vi har altså ikke lyst til at have dig ind igen, hvis du stadig bryder ligeså mange regler, som du gjorde for knap 3 måneder siden. Hvis du kommer ind igen, hvordan har du så tænkt dig at håndtere vores regler? Kom gerne med en god og forklarende forklaring 🙂

 

Jeg vil komme ind for at lave rp og ikke  troll . fordi før var det fordi jeg kedet mig eller sådan noget men er kommet videre med sådan noget og føler mig super klar til at komme ind med godt humør og lave rp og gøre andre folks dage bedre istedet for at gøre dårlige.   og  hvordan jeg håndtere det, det   er vel hvis jeg keder og ikke har noget at lave så leaver jeg istedet for at lave troll ..... håber det var svar nok  😄

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, oskar <3 skrev:

Jeg vil komme ind for at lave rp og ikke  troll . fordi før var det fordi jeg kedet mig eller sådan noget men er kommet videre med sådan noget og føler mig super klar til at komme ind med godt humør og lave rp og gøre andre folks dage bedre istedet for at gøre dårlige.   og  hvordan jeg håndtere det, det   er vel hvis jeg keder og ikke har noget at lave så leaver jeg istedet for at lave troll ..... håber det var svar nok  😄

Det lyder bare fantastisk godt! Jeg tænker pga. dine tidligere straffe, at du kan få prøve unban i 3 dage, hvis @Mikk er med på den. Grunden til at jeg synes dette er nødvendigt, er af den simple årsag, bare for at sikre at du holder hvad du lover 😉

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, DoktorDim skrev:

Det lyder bare fantastisk godt! Jeg tænker pga. dine tidligere straffe, at du kan få prøve unban i 3 dage, hvis @Mikk er med på den. Grunden til at jeg synes dette er nødvendigt, er af den simple årsag, bare for at sikre at du holder hvad du lover 😉

Det er jeg glad for !! :) 

13 minutter siden, DoktorDim skrev:

Det lyder bare fantastisk godt! Jeg tænker pga. dine tidligere straffe, at du kan få prøve unban i 3 dage, hvis @Mikk er med på den. Grunden til at jeg synes dette er nødvendigt, er af den simple årsag, bare for at sikre at du holder hvad du lover 😉

Vil det betyde jeg kan komme ind her iaften eller er det noget der sker imorgen ....

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber på den angivne dato, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.