Hop til indhold
Stavox

[Solved] Hvorfor må man ikke bygge der???


Sir Meliodas

Recommended Posts

1 minut siden, Sir Meliodas skrev:

@MikeFagerlundTog fat i mig fordi jeg først byggede her Så bad han mig om at gå et andet sted hen. Jeg tænkte fint men så giver han mig en skideballe for at ville gå over i hjørnet.

Garry's Mod 24-09-2018 16_11_13.png

Hmm.. Det lyder underligt. Men du må nok godt bygge der, hvis ingen bor i brændstationen, tror måske det er dem der boede der som callede admin, fordi det muligvis var træls.

 

Aner det ikke ellers, min personlige mening er, at det ikke giver mening du ikke må bygge der.

Link til kommentar

Lad være med at køre den ud ad en tangent som lyder, at du ikke må bygge der, fordi du var irriterende overfor ham i brandstationen. Selvom det kunne have været en årsag - så er 3.7a stadigvæk i modstrid med det. 

 

Udtrykket "og lignende" dækker ikke over alle mulige forskellige mærkelige ting som jeres hjerte begærer (akvarier og alt muligt). I stedet betyder det ting som er lignende det førnævnte, som I vores tilfælde er boder - altså butikker. Er et akvarie af samme slags som en bod? Nej, så må den ikke være udenfor bygningerne inde i byen.

 

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.