Hop til indhold
Stavox

Ny sko


Nikolaj

Recommended Posts

4 timer siden, slaskefar skrev:

Mener du Yeezy 350?

 

23 timer siden, Sir Meliodas skrev:

Er selv til Nike jordans air 6 men sply 350 er også fede.

350 er så døde, og det idiotisk at købe dem nu da de dropper flere og flere, så heller vente til endnu et drop - der har jo lige været triple whites, og det tydeligt at interessen er faldet.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, SimoN skrev:

 

350 er så døde, og det idiotisk at købe dem nu da de dropper flere og flere, så heller vente til endnu et drop - der har jo lige været triple whites, og det tydeligt at interessen er faldet.

Jeg må er være ærlig og sige jeg ved ikke så meget om mode, men synes de ser fede ud

Link til kommentar
Del på andre sites

Nyhedsværdien dør uagtet om det er gucci, versace, nike eller adidas du render i. Og sådan forholder det sig til 'næsten' alt du køber. Som Vito sagde, så køb noget du synes er fedt og sidder godt på dig. Om det er 400 eller 1500 kroner, Yeezy eller Nike, så er det kun folk uden fyldige hobbier der går op i materialisme og dets værdi.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Willy skrev:

Nyhedsværdien dør uagtet om det er gucci, versace, nike eller adidas du render i. Og sådan forholder det sig til 'næsten' alt du køber. Som Vito sagde, så køb noget du synes er fedt og sidder godt på dig. Om det er 400 eller 1500 kroner, Yeezy eller Nike, så er det kun folk uden fyldige hobbier der går op i materialisme og dets værdi.

 

Hvis det kun er folk uden fyldige hobbier, som går op i materialisme, så er der dæleme mange mennesker uden fyldige hobbier :O

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

De bedste sko jeg har køb vil altid være et par Nike Runner sort og hvid, de gode og gå i de koster 600 kr, og du kan bruge dem til at.

 

Hvis du vil mere i “High end” køb et par nmd, har selv 3 par og det føles som om man går på en sky, det nu hvad jeg synes..

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.