Hop til indhold
Stavox

Ny sko


Nikolaj

Recommended Posts

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Bjørnen skrev:

De der Nike vil jeg ikke anbefale at gå i... når det er vådt. Tror ikke jeg kender andre sko der gør dine sokkere mere våde end dem

Når.. Har ellers haft ønsket mig dem, men det er vel nok meget godt jeg aldrig fik dem så.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Mads (ULTRA) skrev:

Hvorfor bruge 2000 på sko, når du kan få et par sko der er lige så gode i Bilka til 300 kr du kan bruge 2000 kr til så meget andet

Hvis det er det han gerne vil bruge sine penge på må han vel det, at have nogle fede sko, er vel også fedt.

Link til kommentar
Del på andre sites

25 minutter siden, Reyn skrev:

Har du en bestemt tøjsmag som de skal passe til? Som evt street vintage eller hvad det er. 

Helst gerne noget med lidt bredere sko, så lidt ultra boost agtigt synes jeg er fedt men vil også prøve noget lidt mere anderledes 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Lucas Bygger skrev:

altså efter min mening er det jo ik fordi man behøves at bruge flere tusind kroner på sko har selv et par ultra boost lige nu som jeg vil anbefale ellers tag nogle nike air force 1 eller en classic vans old school

Hvis jeg skulle være ærlig, gad jeg hellere købe 1 års VIP på stavox, end købe et sæt dyre sko.

Link til kommentar
Del på andre sites

Okay. Vans er helt klart ikke at foretrække, i dette vejr samt de aldrig har været behagelige at gå i.

 

Som andre pointere, er det utrolig svært at sige “den her sko” grundet vi ikke kender din stil. Udfra hvad jeg kan forstå, vil du gerne have comfort og et par UB gør det utrolig godt der, og ellers er vi i den dyrere ende af sko ( speedrunners ) er de mest behalige sko nogensinde.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, wanyth #StavoxSynker skrev:

NMD R2 er nogle super fede sko.

Jeg har dem i utility black og fik dem til 300kr billigere på udsalg. Lige nu er prisen 1k tror jeg...

dog ikke den mest bræde sko

Som jeg også har skrevet i postet har jeg kigget på NMD men tjekker lige de utility Black ud 😄

 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 22/09/2018 den 5:30 PM , Mads (ULTRA) skrev:

Hvorfor bruge 2000 på sko, når du kan få et par sko der er lige så gode i Bilka til 300 kr du kan bruge 2000 kr til så meget andet

Jeg tror ikke ligefrem at et par bilka sko har samme kvalitet som et par til 2k

@Nikolaj Hvis du evt vil have noget lidt anderledes men stadig med boost så vent til der dropper Human races igen. 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, xKow skrev:

Neeej, dog kan man sagtens få et sæt billige bilka sko, som stadig er bedre end et sæt gucci sko.

Tvivler jeg lidt på, selvom gucci og andre mainstream mærker er hype, så er det stadig kvalitet de sælger på 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.