Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mod ansøning


Kebab

Recommended Posts

Ingame navn: Kebab Scaletta
SteamID: 
IRL Navn: Nicklas
Alder: 15,5

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?: I skal vælge mig, fordi jeg er en rigtigt god Moderator, og Admin. Jeg har været Modator,Admin,Superadmin på jeres server. Jeg kan klare alle sager under pres og stes. Jeg har masser erfaring, og jeg håndtere alle spillere ordenligt. Jeg vil gerne gør en god indsats for serveren, jeg mener ikke jeres mod er de hurtigste når man kalder(Ventede 5 min mens der var 7 mods på). Jeg vil gerne være en del af staff teamet, og hjælpe til på serveren når folk mindst forventer det. Jeg er en super aktiv spiller, og ville være online hver dag medmindre jeg selvfølgelig ikke kan. Jeg er klar på et posivtivt sammerbejde med Staff´s herinde fra, og vil gøre mit bedste for at udvilke mig. Jeg vil til hver en tid, fortrække at hjælpe andre frem for at spille rp. Jeg mener i skal vælge mig, fordi jeg har mange erfaringer og vil til hver en tid hjælpe andre. Jeg altid hurtigt på et admin call, og vil sagtens kunne klare kritik, på hvad jeg kan gøre bedre.

Har du erfaring med ULX kommandoerne?: Ja, jeg kan alle ULX kommandierne så det skulle ikke været noget problem.

Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: Ja jeg kan skrive, og snakke Dansk flydende. Fik 10 mundligt, og skriftligt.

Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: Det gør mig mere kavlificeret at jeg har masser erfaring med mod, og jeg er en meget aktiv spiller, så der vil tit være en mod til rådighed. Jeg er en venlig, og posivtiv spiller, og prøver kun at gøre det bedste for folk. Jeg vil også være en meget aktiv mod, og altid klar til at hjælpe andre.

Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: Ja, jeg har masser erfaring med mods/admins job. 

Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid: Mine efaringer er at jeg har været mod/admin/superadmin  inde på jeres server(Før den lukket) i 1 par måndere. Hvor jeg gjorde en god indsats, og blev forfremmet. Jeg mistet mit superadmin da serveren lukkede, og siden da har jeg ikke været admin.

Eventuelt lidt info omkring dig selv: Jeg bruger det meste af min tid på gaming, jeg elsker at bruge tid på de ting som jeg spiller. Jeg er en meget aktiv person omkring gaming, jeg bruger en store del af min fritid på gaming. Jeg elsker at lære nye ting, og kende til nye mennesker. Jeg vil altid lære nye ting, og gøre hvad jeg kan for at forbedre mig.

----

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?: Jeg vil Minge ham, og spørge ind til hvorfor han gør det, og hvis ikke han har en rigtigt god forklaring på de ting han laver, ville jeg give ham perm ban. 

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?: Jeg vil forklare ham at det må han ikke, og jeg vil højst sandsynlig jail ham, og bede ham om at læse reglerne.

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?: Jeg vil mute dem begge, da den anden skal kunne være klog nok til at kalde efter en Admin. Muligvis give personen som sviner 1 til, 1 lidt større staf, da han på ingen måde skal gå rundt og genere andre folk på serveren.

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?: Jeg ville give ham perm ban uden advardsel, da dette er trusel mod serveren, og han på ingen måde skal true serveren. Jeg gør det af den årsag, af at alle efterhånden ved man ikke skal true med ddos. Og jeg ser ingen grund til ikke at have perm ban, da selv ved hvilke konsekvenser der sker når denne slags går til handling.

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?: Fortælle ham at ikke skal gøre det, og det skal ikke ske igen.

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?:  Jeg vil Jaile ham, og forklare ham at det må han ikke. Jeg ville sætte ham til læse reglerne.

- Kebab

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.