Hop til indhold
Stavox

[Solved] En ekstra ting til PD raid


Schumacher

Recommended Posts

Hej der ude.

Jeg tænkte om det kunne være fedt med et "konfiskerings skab", hvor man som tyv (eller ganster) har mulighed for at lockpicke skabet under et PD-Raid. 

I skabet kunne der være nogle forskellige ting, fx: 4 weed-krukker, 2 lvl 2 printere eller nogle våben.

Skabet burde tage lige så lang tid at lockpicke som politi-skabet, eller endnu længere tid.

 

Her er billeder der viser hvordan jeg tænker det skulle se ud 🙂 :

 

1.jpg

2.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Maloni skrev:

Jeg syntes at det ville være best vis det var forskellige ting man fik hver gang man lockpickede den. Så ville de forskellige ting have forskellige chancer for at du får dem fx Printere har mindst chance for at blive givet og en Weed Seed mest. Fordi det ville jo være rimelig nemt at bare få 2 printere vis det nu var garanteret

Yeye, tænker også det skulle være forskellige ting, så man ikke bare får printere hver gang (jo mindre man er pisse heldig)

1 minut siden, Guzern skrev:

Hvorfor fuckd ville POLITIET opbevare uendelige printere i et skab?

Fordi de har konfiskeret dem.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Guzern skrev:

Hvorfor fuckd ville POLITIET opbevare uendelige printere i et skab?

Man kunne forstille sig at hvis politiet konfiskerede printer fra personer, kom de ned i skabet. Bare en ide😃

1 minut siden, Maloni skrev:

Jeg syntes allerede at PD Raid er rigelig spændende og brugbart

Yep, men rigtig svært og du satser nogle penge på det hver gang. Og hvis du virkelig skal have noget ud af det. er det når serveren næsten er fuld af betjente (ikke alt tid) så derfor ville det også køre udbyttet af raidet støre. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Printers ville jo ikke være en milighed, når politiet konfiskere dem, bliver de sprunget i luften. Weed kunne man måske, hvis man gerne vil mindske realismen, for når politiet konfiskere stoffer, bliver de sendt til destruktion med det samme. Så jeg kan ikke se hvad et nyt politiskab skulle gøre godt for.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
På 15/09/2018 den 1:28 AM , Schumacher skrev:

Hej der ude.

Jeg tænkte om det kunne være fedt med et "konfiskerings skab", hvor man som tyv (eller ganster) har mulighed for at lockpicke skabet under et PD-Raid. 

I skabet kunne der være nogle forskellige ting, fx: 4 weed-krukker, 2 lvl 2 printere eller nogle våben.

Skabet burde tage lige så lang tid at lockpicke som politi-skabet, eller endnu længere tid.

 

Her er billeder der viser hvordan jeg tænker det skulle se ud 🙂 :

 

1.jpg

2.jpg

Fed ide udover at jeg ikke synes printere skulle være med nede i konfiskerings skabet. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.