Hop til indhold
Stavox

[Solved] Mayor demote


Jan T

Recommended Posts

9 hours ago, InstanT said:

Tænker det ville blive abused.

Så må du jo banne den person der abuser det....

 

Det kan jo ikke passe at politiet må køre skod og ikke blive straffet, når borgere og lign bliver sat i fængsel for det.

Derfor vil det jo være godt med en demote function.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 hours ago, Willy said:

Måske mayoren skulle kunne udskrive en "Vote" til alle som jobbene: PET, Politi og Indsatsleder. Derved, kan de internt bedømme hvorvidt den ene skal demotes. 

De fleste har jo autovote på.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tænker bare vi siger nej til den her. Det bliver bare misbrugt, og hvis en politibetjent ikke gør hans job bliver han demoted af staff (Ligesom alle andre der ikke gør deres job ordenligt). Som politibetjent oplever jeg ofte at det faktisk er borgmesteren der ikke kan hans job.

 

Der er en grund til at man kun kan demote hvis der er under 3 staff på.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Metro said:

Jeg tænker bare vi siger nej til den her. Det bliver bare misbrugt, og hvis en politibetjent ikke gør hans job bliver han demoted af staff (Ligesom alle andre der ikke gør deres job ordenligt). Som politibetjent oplever jeg ofte at det faktisk er borgmesteren der ikke kan hans job.

 

Der er en grund til at man kun kan demote hvis der er under 3 staff på.

Der er jo også en grund til at jeg laver denne.

 

Politimænd kører af lort til og Borgmesteren kan intet gøre ved dette... Hvilket er en meget stor fejl, der burde være en måde for borgmesteren at fjerne Politimænd fra deres job, hvis de ikke kan køre ordentlig eller bryger en lov.. osv...

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Jan T said:

Der er jo også en grund til at jeg laver denne.

 

Politimænd kører af lort til og Borgmesteren kan intet gøre ved dette... Hvilket er en meget stor fejl, der burde være en måde for borgmesteren at fjerne Politimænd fra deres job, hvis de ikke kan køre ordentlig eller bryger en lov.. osv...

Det kan du også sagtens, du skriver bare til @ ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Metro said:

Det kan du også sagtens, du skriver bare til @ ;-)

Hvilket jeg også gjorde i går... Men da jeg havde lavet en regel om de måtte i ikke demote for mig... Han kørte slingrende fra side til side på vejen inde i byen... Hvad gjorde i? Intet.

Link til kommentar
Del på andre sites

58 minutes ago, Jan T said:

Hvilket jeg også gjorde i går... Men da jeg havde lavet en regel om de måtte i ikke demote for mig... Han kørte slingrende fra side til side på vejen inde i byen... Hvad gjorde i? Intet.

Fordi vi ikke syntes han fortjente et demote.

Link til kommentar
Del på andre sites

On 4/5/2016 at 15:44, Jan T said:

Hvilket jeg også gjorde i går... Men da jeg havde lavet en regel om de måtte i ikke demote for mig... Han kørte slingrende fra side til side på vejen inde i byen... Hvad gjorde i? Intet.

 

On 4/5/2016 at 16:43, Metro said:

Fordi vi ikke syntes han fortjente et demote.

Men hvis du havde spurgt om carban, har situationen været en hel anden ;) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.