Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage | FråderJens


Jimmi

Recommended Posts

Dit ingame navn: Jimmi 

Staff ingame navn: FråderJens

Dit SteamID: STEAM_0:0:170202464

Staff SteamID: STEAM_0:1:88681354

Forklar situationen: Jeg har lige joinet Rockford. Hvor jeg møde Zork, også derefter ser jeg denne KOS base, denne base har et vindue som man skal trykke på en knap, for at åbne. Jeg kalder derefter staff, og her får jeg så FråderJens som staff. Jeg siger så at den her base har fadingdoor abuset. Og resten kan ses i videoen.

Bevis: 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, FråderJens skrev:

Hej @Jimmi
Det kan jeg godt se men det undrer mig bare hvorfor døren så var åben i 5 sekunder da 1Silas viste det til mig ? 
Tager lige en snak med 1Silas

// FråderJens

Det er meget muligt, men som det ses i videoen, så skal jeg forklare dig hvad fadingdoor abuse er, hvilket alle staff burde vide....

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, FråderJens skrev:

Sidder på discord så kan vi ikke bare tage den der 🙂

Okay

 

Efter en samtale på Discord, har jeg lige en ting at tilføje:

  • FråderJens virkede mildes talt ligeglad med denne staffklage.

Jeg synes ærligt talt at der skulle tages en ordenlig snak med FråderJens.

Link til kommentar
Del på andre sites

Beklager ventetiden. Som sagt var jeg på studietur.

 

Ud fra videoen, som i øvrigt er meget svær at følge med i, så kan jeg ikke se hvorhenne FråderJens gør noget decideret forkert. Hvis FråderJens blev vist, at den var åben i 5 sekunder, så bliver han nødt til at forholde sig til det han ser og kan bevise fremfor dig og dine ord, Jimmi, som derimod påstår, at døren kunne abuses. Medmindre du har vist FråderJens denne video i casen, så kan jeg ikke se, hvordan casen er blevet behandlet forkert.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Willy skrev:

Beklager ventetiden. Som sagt var jeg på studietur.

 

Ud fra videoen, som i øvrigt er meget svær at følge med i, så kan jeg ikke se hvorhenne FråderJens gør noget decideret forkert. Hvis FråderJens blev vist, at den var åben i 5 sekunder, så bliver han nødt til at forholde sig til det han ser og kan bevise fremfor dig og dine ord, Jimmi, som derimod påstår, at døren kunne abuses. Medmindre du har vist FråderJens denne video i casen, så kan jeg ikke se, hvordan casen er blevet behandlet forkert.

Jeg nåede ikke at uploade det, før FråderJens afsluttede casen, hvilket i mine øjne er dårligt arbejde.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi venter ikke i en case på, at en video er uploadet. Så må du uploade den og kalde staff igen, hvis det er nødvendigt.

At du bliver sur på FråderJens over, at han ikke har set det samme forud for det som sker i videoen er ikke dårligt staff arbejde. Det er udelukkende dig, der står med bevisbyrden og ansvaret i den her situation.

 

At du i videoen udtaler dig om og prøver at belære FråderJens om hvad der er abuse, er virkelig at gå i små sko, Jimmi. I videoen er der intet der indikerer, at FråderJens på noget tidspunkt er på bar bund med reglen omkring fading doors. Han forholder sig til det han ser og intet andet.

 

Det er ikke FråderJens' skyld, at du ikke fik uploadet videoen under casen. Det er dit ansvar.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg vurderer ikke sagen til at have værdi nok til at føres videre. Der blev ikke begået fejl som er værd at påpege som staff-fejl.

 

Ikke desto mindre vil vi/jeg undersøge Silas' base når vi/jeg ser den igen, udelukkende for at finde ud af om der er tale om en base der besidder fading door abuse egenskaber eller ej.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.