Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - John Frandsen


John Frandsen

Recommended Posts

Ingame navn:  John Frandsen
SteamID: STEAM_0:0:185613444
IRL fornavn: Marcus
Alder: 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja jeg har været staff på en del forskellige Gmod servere, heriblandt Stavox.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg syntes at i skal vælge mig fordi, jeg har stor og god effaring med adminstrative jobs på spil servere. Jeg kan holde hovedet koldt i pressede situationer, og blive ved med at snakke nogenlunde ordentligt til andre spillere. 

Ja jeg har i mine tidligere ansøgninger nævnt at jeg har temperraments problemer, men jeg ville selv mene at jeg har lært at styre dem, samt at jeg er blevet mere moden siden sidst.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja jeg har god kendskab til ULX da jeg som nævnt er tidligere staff på både Stavox og et par andre Gmod servere.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Ja jeg syntes selv jeg formulere mig godt både mundtligt samt skriftligt. Jeg bruger helst min mic da jeg syntes det skaber bedre RP.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har primært kun mulighed for at være på om aftenen, da jeg har både skole men også arbejde. Samtidig med at jeg nogen aftener går til træning og andre menneskelige ting.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg ved godt at det er lang tid siden jeg sidst har været på, men det er fordi jeg syntes at det bliver meget det samme og hurtigt "trættende" hvis man først har været staff og så ikke er det mere.

Samtidig ved jeg godt at der er mange af jer der har et problem til mig, og det er jeg selvfølgelig ked af, jeg håber at jeg har ændret mig nok som person til at i ville se mig som en anden og mere moden end ham i mødte sidste gang.

 

Tak fordi du gav dig tid til at læse min ansøgning 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, WimBlim skrev:

-REP

Har mødt dig nogle gange og hver eneste gang råber du og snakker grimt

 

Kort ansøgning.

Jeg mindes ikke at have råbt når jeg sidder og spiller?

 

 

 

 

Nåårh og i er godt nok sørgelige, at kommentere lort på denne ansøgning hvor man i forvejen ved at jeg ikke bliver valgt ind, da størstedelen af hele Stavox hader mig.

Brug da jeres på noget fornuftigt.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvorfor ligger du så din ansøgning op her når du godt er klar over at folk ikke kan lide dig? jeg tænker at du kunne arbejde på at få folk til at kunne lide dig igen også prøve igen, da det du har gang i bare gør det værre for dig.

Neutral rep

Jeg har intet imod dig da du altid har været venlig overfor mig, men jeg kan se at du ikke har været det ved alle.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, John Frandsen skrev:

 

Nåårh og i er godt nok sørgelige, at kommentere lort på denne ansøgning hvor man i forvejen ved at jeg ikke bliver valgt ind, da størstedelen af hele Stavox hader mig.

Brug da jeres på noget fornuftigt.

Så lad da vær med at ansøge.... Hvad regner du med?

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.