Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøning af Sekundløjnant Sand.


Sekondløjtnant Sand

Recommended Posts

Ingame navn: Sekondløjtnant Sand.
SteamID: 
STEAM_0:1:37672384.

IRL fornavn: Marc.
Alder: 14.


Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Jeg har prøvet at være mod på en server tidligere. Men den lukket desværre hurtig efter, så har ikke lige verdens største erfaring indenfor at være admin.

Men forstår ret godt hvordan man skal være og opføre sig.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg har vil mene at jeg har visse personlige eneskaber som kan hjælpe mig med at fuldføre mit staff-arbejde bedre end andre mulige folk.

 

  1. Jeg kan opføre mig ordenligt overfor alle selvom at de er det stik modsatte.
  2. Jeg er meget retfærdig overfor folk som skulle gå hen og blive tildelt en straf, hvis de nu har brudt reglerne.
  3. Jeg har spillet og været aktiv længe her i fællesskabet (800 timer+ og 1-2 år her på forum), så kender ret godt til folk og deres opførsel. Og kender også godt til reglerne, men dov selv nogle gange kommet til at bryde dem, hvilket jeg ved ikke er godt. Men ifølge mig mener jeg at jeg godt ville kunne udføre et super staff arbejde, selvom at jeg selv har faldet over reglerne en del gange.
  4. Jeg vil elske at hjælpe folk, da jeg nogle gange selv oplever ting der sker, imens at man går rundt og spiller blandt folk, så derfor ville det hjælpe folk meget. Når man ser tingen ske direkte, og dermed kan assister modparten som kan have brug for øjeblikkelig hjælp.
  5. Der vil måske blive forbedret humør hos folk, da jeg godt kan lide at prøve at få folk i godt humør når de spiller sammen med os alle.
  6. Jeg vil tænke mig godt om i min beslutning i cases og kan følge protokollen så godt som der kan gøres, og jeg vil også med glæde tag imod konstruktiv feedback fra jer andre på holdet og fra spillerne, hvis folk mener der er noget som kan forbedres.
  7. Og tilsidst er jeg også god til at forholde mig positiv og forstående for folk, dermed også prøve at holde hoved koldt så meget jeg nu kan, (uden at jeg fryser til is. 😄)
     

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har en nogenlunde forståelse for hvordan ULX fungerer. Og ved også hvordan man kan bruge jeres smarte systemer.

Og syntes at jeg er hurtig til at tilvene mig nye ting, så det vil nok gå hurtigt med at lærer de resterne.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg er både ret god til dansk såvel som engelsk. Og forstår også ret så godt hvordan man kan formulere sig på en moden og hjælpsom måde.

Og jeg har en mikrofon af en okay kvalitet, (selvom at den faktisk er omkring 4 år gammel). Jeg har haft lidt svært i nogle år ved at tale meget, da jeg har været lidt utryg ved at sige ting til fremmet mennesker, da hvad jeg sagde måske kunne fortolkes forkert eller andet. Men har her de seneste par år lært mere og mere omkring at det nogle gange er bedst bare at sige det man vil sige, og har også forstået at det er fint om folk er uenig i en, (det kan man tydeligt se på min reputation her på det seneste). Og at man også skal tænke sig lidt om før at man taler, alt i alt er jeg enlig ret god til at formulere mig til folk, når at jeg tænker mig om.

Og jeg bruger ofte mikrofon ja. Nærmest kun den ingame da det jo er langt den bedste måske at kommuniker på.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Pga at visse omstændigheder i mit liv, skal jeg i øjeblikket ikke i skole til hverdag. Så det betyder at jeg enlig kan komme på stort set hele dagen både i hverdagene og weekenden.

Men har også en lidt weird søvnrytme, så nogle dage er jeg har nok ikke det meste af dagen.

Så mit skema er opsat således -

 

Mandag  Kl 8-10 = 00+

Tirsdag  Kl 8-10 = 00+

Onsdag  Kl 8-10 = 00+

Torsdag Kl 8-10 = 00+

Fredag  Kl 8-10 = 00+

Lørdag  Kl 10 = **

Søndag  Kl 10 = **

 

Hvis noget senere skulle ændre sig, så skal jeg nok give besked, hvis jeg skulle blive optaget til holdet.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg ved godt at jeg fx har haft en del straffe de seneste par måneder, og at der også er en del mennesker her på forum som ikke bryder sig særlig meget om mig.

Men jeg håber at vi måske kan være kvit, og at i også prøver at tænke på mig mere neutralt, fremfor at i hader mig pga fx min personlighed eller visse ting i finder dumme som jeg har gjort.

Og jeg ved godt det kan være lidt travls at se ansøgninger i gemmen for jer admins, men håber at i forstod mit budskab og måske vil tænke over det.

 

Enver feedback er altid velkommen. 🙂

 

Mhv

Sekondløjtnant Sand.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Janick Larsen skrev:

Hey Sand

 

Jeg har valgt at give dig Neutralt Rep

Har ikke set dig på serveren (kan være at du kun spiller på evo)

Har ikke snakket med dig før, så ved ikke hvordan er er som person

 

Held og lykke 🙂

 

Jeg spiller for det meste på evo, så nok derfor. Og tak for dit rep.

Ha en fortsat god aften 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep

                                                                         -Du kan ikke dit rp

                                                                         - Virker ikke modne

                                                                         

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.