Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - OpK


OpK

Recommended Posts

Ingame navn:

OpK 

SteamID: 

STEAM_0:1:54142694

IRL fornavn: 

Oliver

Alder: 

17

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Jeg har været staff herinde på Stavox i en samlet tid, der svarer til 1500 timer.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg har efterhånden meget god erfaring som staff, som også giver lidt bedre grund til at vælge mig i stedet for andre.

 

  • Jeg kan klare presset når der er mange cases, det er intet problem.
  • Kan holde hovedet koldt, når det er mest nødvendigt.
  • Har omkring 1500 timer som tidligere staff herinde.
  • Bliver ofte stillet spørgsmål i forhold til cases af de andre staffs, som jeg ofte har en løsning på.
  • Har god kendskab til reglerne og bryder dem sådan set aldrig.
  • Jeg er retfærdig i den måde jeg straffer folk, som det jo er nødvendigt man skal.

 

Jeg ved selvfølgelig godt, at jeg har været lidt on/off for tiden, men har tænkt mig at bruge mere tid på computeren igen.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Som tidligere staff, har jeg utrolig meget kendskab til ULX.

Jeg kan alle de nødvendige commands mm. og kan selvfølgelig også lærer nye commands, hvis det nu skulle været tilføjet.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg formulerer mig veldig godt i Dansk og skriver også rimelig okay, ifølge mig selv ihvertfald.

Min mikrofon bliver brugt konstant, ser ingen grund til at den skulle lægges på hylden.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har mulighed for at være på næsten hver dag, med mindre andet hindre mig i at være det.

Jeg går lige nu på EUX Business, så lektier kan somme tider komme i massevis, hvilket også kan forhindre min tid på serveren.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Vil rigtig gerne gøre en god indsats, for at rette op på de fejl jeg tidligere har lavet.

 

Giv gerne respons på min ansøgning, hvis du har lyst. 

God dag!

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP

  • Tror nok ikke jeg vil anbefale dig som staff, da du har gjort visse ting som ikke er særlig godt.
  • Ex ? https://youtu.be/ZIfGY7pWs8E
  • Du kan godt komme til at opføre dig "mindre" sødt overfor folk som fx kommenter mod dig, eller siger noget du føler måske er dumt.

Men ellers så Held og Lykke med din staff ansøgning. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Bims skrev:

§ 77

 

slå det op

§ 77
Enhver er berettiget til på tryk, i skrift og tale at offentliggøre sine tanker,

dog under ansvar for domstolene. Censur og andre forebyggende

forholdsregler kan ingensinde på ny indføres.

 

Og hvad skal det betyde?

Hvad jeg skriver er ikke i modstrid med domstolene?

Og ja, man må godt offentliggøre sine tanker.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

§ 77
Enhver er berettiget til på tryk, i skrift og tale at offentliggøre sine tanker,

dog under ansvar for domstolene. Censur og andre forebyggende

forholdsregler kan ingensinde på ny indføres.

 

Og hvad skal det betyde?

Hvad jeg skriver er ikke i modstrid med domstolene?

Og ja, man må godt offentliggøre sine tanker.

 

Ytringsfrihed my dude

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.