Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff ansøgning - Vladimir Putin


Vladmir Putin

Recommended Posts

Ingame navn: Ingame hedder jeg “Vladimir  Putin” tidligere også kendt under navnet “10Kr” (Det lang tid siden) - Og ja der er to mellemrum i Vladimir Putin, da Vladimir Putin var taget.. 😛  
SteamID: STEAM_0:1:179134406
IRL fornavn: Jeg hedder Lucas. 
Alder:  Jeg er 14 år og bliver 15 til september så der går ikke så lang tid.
 
Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:  
 
Ja det har jeg. Jeg har en hel masse erfaring inden for 2 forskellige spil; Garrys mod og Minecraft - Ja jeg sagde Minecraft. :I

Hvis vi starter med starten af min “karriere” som staff på forskellige spil må starten være minecraft. Jeg startede som staff på forskellige små servers tilbage i 2012/13, da det er lang tid siden er jeg ikke helt sikker.
Efter det har jeg været staff på en lang række minecraft servers hvor de som hovedregel havde 100+ spillere (normalt). På de servers var jeg alt fra “Hjælper” (Et rank lige under “mod”) til admin. 

Forskellen på et spil som Minecraft og gmod er jo ret stor så derfor beviser  min “karriere” inden for minecraft to ting: at jeg rent faktisk brænder for at være staff - Og hjælpe andre. Jeg har aldrig fået mere end småpenge for at være staff så jeg har ikke gjort det for hverken det eller for at få nogen VIP ranks/fordele og at jeg kan håndtere pressede situationer og er vant til det.

Nå, i vil jo ikke rigtigt høre om minecraft men i vil gerne høre om de “relevante” ting, såsom gmod. 😛 Jeg har været staff på 2 gmod servers - Stavox DK og Stavox EU. 
Jeg var staff på stavox DK i nogle måneder hvor jeg var moderator. 
Den historie kender i vel nok - Det i måske ikke ved er grunden til jeg sagde op. Hvis i ikke ved den så kommer den her ellers kan i bare skippe over denne del;
Jeg sagde egentlig ikke op på grund af at jeg syntes staff arbejdet var kedeligt, jeg sagde op fordi jeg fik mig en ny pc - Den pc gjorde så jeg kunne spille fortnite (Jeps min gamle pc var super lort) :I Jeg begyndte at spille fortnite og syntes egentligt det var super sjovt så det begyndte jeg på. Jeg spillede det i en kort periode men kørte træt i det. Så jeg åbnede garrys mod her for nyligt og fandt tilbage i den gamle rutine.
 
Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
 
Jeg har valgt at dele denne op i to da jeg synes det er to forskellige spørgsmål. 🙂
 
Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? 
 
Jeg skal være en del af jeres staff team fordi jeg kan tilbyde jer en masse!
Jeg kan blandt andet tilbyde jer følgende:
 

  • En ung og engageret dreng.
  • Jeg er meget moden - Det får jeg da i hvert fald af vide.
  • En gut der har spillet gmod over 700 timer.
  • En erfaren staff.
  • Jeg kan alle reglerne! 

 
Derudover skal i vælge mig fordi jeg er en flink fyr, som jeg tror ville passe godt ind i staff teamet. 
Jeg er altid klar på at hjælpe og jeg smider gerne hvad jeg har i hænderne for at hjælpe  spillerne/staff teamet. 
Jeg kender alle reglerne, blandt andet fra da jeg tidligere var staff men derudover har jeg også læst reglerne mange gange allerede inden jeg blev staff.

I den periode hvor jeg spillede fortnite fik jeg også fikset mit private liv så i skal ikke regne med jeg behøver nogen pause inden for laaaaang tid.
 
Dengang jeg startede var jeg en super noob ligesom jeg tror alle andre var - Men jeg fik hjælp af staffs og spillere. Jeg vil gerne være HAM der gjorde forskellen for mig, ham som fik mig til at blive en del af (i mine øjne) danmarks absolut fedeste community. Det er ham jeg stræber efter at være - ham som alle bliver glade for at møde in game.- ham som gør sit bedste.
 
Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
 
Jeg er mere kvalificeret end de andre ansøgere fordi at jeg:
 

  • Har meget erfaring.
  • Er moden.
  • Kan finde ud af at formulere mig mundtligt og skriftligt. 
  • Kan reglerne.
  • Ønsker at hjælpe spillerne.
  • Er retfærdig ligemeget om det er mine venner eller en af tilfældig spiller.
  • Kan klare det pres der er som staff.
  • Er “ligeglad” med om folk sviner mig til.
  • Er tidligere staff.

 
Derudover er jeg mere kvalificeret end de andre ansøgere fordi jeg er engageret, samt jeg ikke ønsker at misbruge mine magter.
Jeg ansøger ikke for at få gratis vip, for at få magt eller hvad mange andre ansøger for men derimod for at hjælpe spillerne, for at holde styr på regelbryderne og for at være med til at skabe et bedre community!

Jeg vurderer min placering min placering på serveren som god. Folk kender mig som tidligere staff og ser ikke ned på mig (Så vidt jeg ved). Snakker en del med de forskellige staffs  og alle de andre spillere på teamspeak.  De ved jeg er retfærdig - Men hård, de ved jeg ikke er en som tager let på reglerne, en som er god til at diskutere og ham som kan vinde en hel del cases.
 
Jeg er mere kvalificeret end de andre fordi jeg virkelig brænder for det her, fordi jeg fortryder jeg sagde op og fordi jeg for enhver pris vil gøre mit bedste.
 
Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
 
Jeg har massere af erfaring med ULX, har alle mine binds og har brugt ulx, samt jeres log system en hel masse så jeg kender til det og ved hvad jeg skal kigge efter.
Jeg skal lige have en opfrisker men den får jeg af at klikke lidt på mit tastatur og rode med det. 😉
 
Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:
 
Ja det synes jeg helt absolut. Jeg er en af de personer der snakker forholdsvis meget og derfor har jeg anskaffet mig en god mic. Jeg har en blue snowball som jeg bruger på ts såvel som ingame. Jeg får gode karakterer i dansk hvilket vel må betyde et eller andet med hensyn til mine færdigheder.
 
På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
 

Jeg kan med få undtagelser altid være på. Da jeg går i skole er jeg normalt først på efter klokken 3-4. 🙂
Jeg spiller til ret sent i weekenderne og i hverdage er det ikke helt så sent men til klokken 9-10 da jeg ligger mig og ser netflix (Som er mere afslappende) der.
Jeg spiller 99,9% (overdrivelse fremmer forståelse) af dagene på et år og lige nu spiller jeg kun gmod. 😉
 
 Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
 
Jeg er ikke et englebarn - Jeg prøver på at holde mig straffri men førhen har jeg haft nogen straffe, det beklager jeg og mere kan jeg desværre ikke gøre. Hvis jeg kunne gøre noget for at rode bod på mine straffe ville jeg absolut gøre det. 
 
I kender vel historien, i kender til mit staff arbejde osv. så måske er det dumt at lave denne ansøgning som er okay lang - Men nu gjorde jeg det alligevel!


Med venlig hilsen 
Lucas // Vladmir Putin
 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, ol1ver orlando skrev:

+rep

Gammel staff

Jeg har snakket med dig på ts og du er moden og sjov håber du får chancen;)

Mange tak! 🙂

 

3 minutter siden, Kaistar skrev:

+REP

Flink person

Kan sit rp

Tidligere staff (god staff)

Hyggelig at tale med

Lige den jeg vil have.

Mange tak Kaistar! :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.