Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-ansøgnign-Oliver Orlando


ol1ver orlando

Recommended Posts

 

Ingame navn: Ol1ver Orlando

steamid:STEAM_0:1:240903767

Irl fornavn: Oliver

Alder: 15

 

Har du tidligere erfaring med adminstrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg har været staff på en del server jeg har F.eks været admin på Zypress og jeg har været Head Of Staff på Panic RP, jeg kender godt til ULX og hvordan man skal have respekt for andre og jeg har været en del aktiv på de servere. Der var omkring 20 spiller på serverne jeg lærte om masser respekt og hvordan man er som staff og hvad din rolle går ud på, jeg har samlet ca 300 timer som staff. Jeg lærte også hvordan man skal håndtere cases og jeg arbejdet meget og jeg mødte en masse mennesker der lærte mig meget om UlX og hvordan jeg skulle bruge det. Jeg lærte også hvordan man skal håndtere folk der sviner en til eller sviner andre til.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøger: Fordi jeg er meget aktiv og jeg har har ca 500 timer på serveren, jeg har ikke fået en straf i meget lang tid, jeg holder mit Rp, jeg ville opnå alle de cases jeg kan, jeg ved hvordan man skal have respekt for andre staff og user. Jeg har meget erfaring indenfor UlX og jeg kan holde hovedet koldt i cases, jeg er god til at bedømme cases jeg er tit aktiv og jeg er en person der altid er glad. Jeg kender reglerne 100% jeg vil gerne være en del af det dejlige staff team som jeg er begyndt at snakke rimelig godt med. Jeg er moden og jeg kan meget hurtigt læse og skrive, jeg ved hvordan man skal håndtere case med folk der råber og skriger i case. Jeg har allerede bindet knapper til at flyve og gå i menu og return, jeg vil ikke Admin abuse og jeg ville arbejde hård med at hjælpe serveren og dens spiller. Jeg ved jeg har været en idiot og det har jeg rettet op på jeg er en person der er moden venlig og jeg vil så sindsygt meget gerne blive staff og være en del af staff-Teamet, jeg er meget lærenem. Jeg er en person der er god til at forstå folk og jeg elsker at hjælpe dem der har problemer. Derimod kan jeg byde jer en gut som er mig der er ok sjov meget aktiv og frisk på masser rp og cases. Da jeg var staff på andre server lærte jeg hvordan jeg skulle opføre mig som staff og hvordan jeg skulle bruge det, jeg elsker at være staff det er nærmest en drøm at være staff på stavox, jeg vil selv mene hvis jeg blev accepteret var jeg en i nok har ledt efter. Jeg lover højt og helligt jeg ikke ville abuse mine Admin kræfter. Dog kan jeg byde med en pæn tone og jeg er en fair person, jeg er altid frisk på cases, Jeg er en person der kan være meget seriøs omkring cases. Jeg ville være et forbilled og jeg vil vise folk at man kan ændre sig fra en idiot til en person der moden og klog, jeg har en pæn tone jeg har altid gerne vil være staff på stavox og det her betyder meget for mig. Og jeg er en retfærdig person.

 

  • Når jeg tager en case og har hørt begge sider af historien og begge historier er forskellige, så ville jeg ikke holde med en person eller give straf, jeg vil høre om de har video bevis, og hvis de ikke har bevis ville jeg sige desværre jeg kan ikke gøre mere hvis der ikke er video bevis. Jeg ville sige til dem at de kan begynde at filme ders Rp så jeg kan hjælpe dem bedre. Jeg holder ikke med mine venner eller nogle jeg ville gøre det fair for alle i en case, i mine cases skal alle være behandles lige. 

 

  • Jeg er en person der er ærlig, jeg er altid positiv jeg har en pæn tone og jeg behandler alle lige, jeg har ville være staff i meget lang tid og jeg har ændret mig utrolig meget for at kunne blive staff på Stavox. Jeg taler pænt i case. Og jeg ved hvordan man skal opføre dig for andre.

 

-Jeg kan klare at blive svinet til.

-Jeg har god tålmodighed.

-Jeg er fair over for alle.

-Jeg kender en masse til ULX.

-Det er over 2 måneder siden jeg sidst fik en straf.

-Jeg har ca 450 timer på Stavox

-Jeg kan holde hovedet koldt under presset situationer.

-Jeg er god til at forstå folk.

-Jeg tager en masse cases.

-Jeg er god til at lytte.

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX: ja jeg har været staff på nogle server da jeg så har fået en masse erfaring for Ulx f.eks jeg har bindet v til at flyve  og jeg har en knap til menu og hvis det er jeg skal lære mere er jeg meget lærenem. Men jeg kender i hvert fald til det meste med Ulx f.eks visdeath og meget mere jeg kan byde ud med, jeg på de server jeg var admin/ Head Of Staff, mødte jeg en masse der lærte mig om hvad ulx er og hvordan jeg kunne/skulle bruge det. Jeg har menu bindet og jeg har return bindet,

 

Synes du selv er god til at formulere dig skriftligt såvel som mundtligt? Bruger du din mic ofte: ja jeg bruger min mic meget ofte men jeg skriver også ok meget jeg er en der skriver ok meget hurtigt, og jeg har en God mic. Jeg syntes selv jeg er meget god til at formulere mig mundtligt og skriftligt dog har jeg rimelige gode karakter i skolen, jeg er en person som ikke snakker grimt til andre, jeg kan flydende dansk. Jeg ved mic spammer aldrig. Jeg har erfaring for andre server hvordan jeg skal tale til folk i case og hvad jeg skal skrive

 

På hvilken tid af dagene har du mulighed for at være på? Har du f.eks kun mulighed på at være på i weekenderne: jeg har en masse God tid til at hjælpe serveren

 Mandag: 14.00-23.00

Tirsdag: 14.30-22.30

Onsdag: 14.00-22.30

Torsdag:15.00-22.00

Fredag: 15.30-02.00

Lørdag: 07.00-04.00

Søndag: 07.00-04.00

 

 

 

Andet relevant vi syntes du skal vide om dig: Jeg har ændret mig meget og jeg håber virkelig på den her chance:) Og jeg ville være et forbilled fordi

jeg kan vise folk hvor meget en person kan ændre sig.                      

                                                                                                                                  Tak for at læse min ansøgning, lover jeg ville gøre et godt indtryk.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Guzern skrev:

Super, så har du ikke løjet.

Dog, ved jeg stadig ikke heeeelt om jeg giver dig +rep, efter dit lille nummer

Har stort set heller ikke set dig siden du skiftede fra Stavox Boy, så ved ikke om du er aktiv.

 

 

jeg har ikke været aktiv da jeg har været på en lorte ferie i meget lang tid men kom på team speaken og snak hvis du har mange spørgsmål så er jeg altid klar til at besvar  dem 

Ha en god dag;)

Link til kommentar
Del på andre sites

det er en pæn og fin ansøgning du har lavet dig, dog er den lidt kort.

har heller ikke set dig på i særlig lang tid, men det nu også fair nu når du har været på ferie.

har snakket med dig et par gange på ts og der virkede du mere mod en du plejer at være, og det er et godt fremskridt.

du virker også som en flink fyr.

 

så det bliver et +REP

 

Held og Lykke

//Blasterion//

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Blasterion_^ skrev:

det er en pæn og fin ansøgning du har lavet dig, dog er den lidt kort.

har heller ikke set dig på i særlig lang tid, men det nu også fair nu når du har været på ferie.

har snakket med dig et par gange på ts og der virkede du mere mod en du plejer at være, og det er et godt fremskridt.

du virker også som en flink fyr.

 

Held og Lykke

//Blasterion//

Tusind tak blasterion det betyder meget for mig:)

Link til kommentar
Del på andre sites

På 31/08/2018 den 1:35 PM , Guzern skrev:

Super, så har du ikke løjet.

Dog, ved jeg stadig ikke heeeelt om jeg giver dig +rep, efter dit lille nummer

Har stort set heller ikke set dig siden du skiftede fra Stavox Boy, så ved ikke om du er aktiv.

 

 

Det er altid op til dig selv om du ville give mig +rep eller -rep, jeg forstår godt hvis du nu vægler at give mig minus

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Bot Mads skrev:

Hej Oliver orlando.

Jeg er meget aktiv på rockford stavox. Men jeg ser dig tit men hvor du er afk? 

Så det er neutralt - herfra da jeg synes du meget afk for min side ellers er du en flink person.

- Nice gut.

- Kan sit rp

- Bryder ik regler

Goddag tak for din kommentar, hvis det er okay ville jeg meget gerne tilføje en lille ting;)

Jeg er afk for det meste fordi når jeg snakker med nogle over ts så bevæger jeg min dog ikke så meget ellers er det nok fordi de gange du nok og mødt mig i evocity eller rockford, kan det godt være jeg har skulle noget;)

men tusind tak for de andre fine ord du må have en fortsat god dag:)🤗

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.