Hop til indhold
Stavox

Hvad skal jeg prøve at lære?


Chutney☢

Recommended Posts

Hej alle.

 

Så siden Gmod er en stor time killer for mig, vil jeg også gerne lære at kreere noget, istedet for kun at spille. Så her er hvad jeg sidder og vælger imellem.

 

- Lære Gmod script making (kan allerede LUA, så skulle bare gå i dybten med Gmod's hooks og funktioner)

- Lære Map Making. (aner INTET om map making, så det ville tage noget tid)

- Lære Gmod modelling (ligesom Metro og hans mega nice biler)

- Lære E2 (Igen skal jeg lære wiremods hooks og funktioner)

 

Hvis i har andre Gmod relaterede emner man kan lære så kom endelig med dem.

 

Jeg elsker at være igang med at lære noget nyt, og udfordre mig selv på nye sjove og spændene måder :)

 

Mvh

 

Chutney

Link til kommentar
Del på andre sites

19 minutes ago, Chutney☢ said:

Hej alle.

 

Så siden Gmod er en stor time killer for mig, vil jeg også gerne lære at kreere noget, istedet for kun at spille. Så her er hvad jeg sidder og vælger imellem.

 

- Lære Gmod script making (kan allerede LUA, så skulle bare gå i dybten med Gmod's hooks og funktioner)

- Lære Map Making. (aner INTET om map making, så det ville tage noget tid)

- Lære Gmod modelling (ligesom Metro og hans mega nice biler)

- Lære E2 (Igen skal jeg lære wiremods hooks og funktioner)

 

Hvis i har andre Gmod relaterede emner man kan lære så kom endelig med dem.

 

Jeg elsker at være igang med at lære noget nyt, og udfordre mig selv på nye sjove og spændene måder :)

 

Mvh

 

Chutney

Eftersom du nok kan lidt omkring coding og godt kan lave lidt i de forskellige sprog, kan jeg godt hjælpe i E2 hvis det skulle være. DOG vil jeg intet lave for dig, kun vejlede :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Det jeg personligt ville tage ville være.

- Lære Gmod script making (kan allerede LUA, så skulle bare gå i dybten med Gmod's hooks og funktioner)

- Lære Map Making. (aner INTET om map making, så det ville tage noget tid.

Dog er det igen, hvad du mest er til.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutes ago, DetBareMads said:

Eftersom du nok kan lidt omkring coding og godt kan lave lidt i de forskellige sprog, kan jeg godt hjælpe i E2 hvis det skulle være. DOG vil jeg intet lave for dig, kun vejlede :D

Det lyder fedt, og jeg vil heller ikke have du laver noget for mig. Så lærer jeg jo intet ^_^

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutes ago, Pwedmy said:

Det jeg personligt ville tage ville være.

- Lære Gmod script making (kan allerede LUA, så skulle bare gå i dybten med Gmod's hooks og funktioner)

- Lære Map Making. (aner INTET om map making, så det ville tage noget tid.

Dog er det igen, hvad du mest er til.

Altså script making ville være det nemmeste, siden jeg har programmeret i 2 år og kan LUA`s (mærkelige ifølge mig) syntax. Dog siden jeg har programmeret i så lang tid, kunne det også være fedt at lære noget helt nyt ude fra min league. Så ville jeg også

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Chutney☢ said:

Altså script making ville være det nemmeste, siden jeg har programmeret i 2 år og kan LUA`s (mærkelige ifølge mig) syntax. Dog siden jeg har programmeret i så lang tid, kunne det også være fedt at lære noget helt nyt ude fra min league. Så ville jeg også

Vi kan tage en snak om det på et andet tidspunkt, dog er det helt op til @DyNATO om han har brug for andre til at arbejde på noget lige pt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Chutney☢ said:

Altså script making ville være det nemmeste, siden jeg har programmeret i 2 år og kan LUA`s (mærkelige ifølge mig) syntax. Dog siden jeg har programmeret i så lang tid, kunne det også være fedt at lære noget helt nyt ude fra min league. Så ville jeg også

Det er derfor jeg overvejer map making. Så ville jeg også være en af de eneste hvis ikke den eneste på serveren der ville kunne map making.

 

(Undskyld mine 2 replies. Skriver fra min skrald LG som lige pludselig ikke tillader mig at skrive eller slette noget i mit post)

2 minutes ago, Pwedmy said:

Vi kan tage en snak om det på et andet tidspunkt, dog er det helt op til @DyNATO om han har brug for andre til at arbejde på noget lige pt.

Altså lige pt. Då var det her post lavet til, at jeg bare kunne lære et eller andet i gmod. Selvfølgelig vil jeg gerne lære noget som serveren kunne havde brug for, men det var ikke denne post intension. Det var nu mere fordi der er så mange spændene emne Indenunder gmod developing, at jeg ikke anede hvad jeg skulle præve at "mestre"

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Chutney☢ said:

Det er derfor jeg overvejer map making. Så ville jeg også være en af de eneste hvis ikke den eneste på serveren der ville kunne map making.

 

(Undskyld mine 2 replies. Skriver fra min skrald LG som lige pludselig ikke tillader mig at skrive eller slette noget i mit post)

Det eneste problem jeg ser med at kaste sig ud i map making er, at det kan godt tage (lidt for) lang tid at få et ordenligt resultat i map making. Tror både det kræver en del tid før du får noget brugbart ud af det du lærer, men jeg synes ikke det er unormalt at høre, at map makers har brugt et år på en map. Det kan selvfølgelig være fedt på visse punkter, men jeg ville personligt have lidt svært ved at komme i gang med sådanne ting, hvis jeg på forhånd vidste, at det tog så lang tid før jeg fik et tilfredsstillende resultat.

6 minutes ago, Pwedmy said:

Vi kan tage en snak om det på et andet tidspunkt, dog er det helt op til @DyNATO om han har brug for andre til at arbejde på noget lige pt.

bad reading x 1

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutes ago, DyNATO said:

Det eneste problem jeg ser med at kaste sig ud i map making er, at det kan godt tage (lidt for) lang tid at få et ordenligt resultat i map making. Tror både det kræver en del tid før du får noget brugbart ud af det du lærer, men jeg synes ikke det er unormalt at høre, at map makers har brugt et år på en map. Det kan selvfølgelig være fedt på visse punkter, men jeg ville personligt have lidt svært ved at komme i gang med sådanne ting, hvis jeg på forhånd vidste, at det tog så lang tid før jeg fik et tilfredsstillende resultat.

bad reading x 1

Helt enig, men samtidig har jeg også hørt om folk der har brugt lang tid på Gmod scripts. Dog kunne jeg alligevel forestille mig et map ville tage længere tid. Dog kommer det også an på hvad du prøver at fremstille i Gmod scripts. Kan forestille mig at Vcmod tog lang tid, siden hver bil skal have specielle lygter og placeres helt unikke steder fea bil til bil, og siden næsten hver bil der er på workshoppen er understøttet VCMod, har det sikkert taget eb evighed for freeeemaaaaann (ellrt hvad hans navn er) at fremstille hand fremragende script

Link til kommentar
Del på andre sites

7 hours ago, Chutney☢ said:

Helt enig, men samtidig har jeg også hørt om folk der har brugt lang tid på Gmod scripts. Dog kunne jeg alligevel forestille mig et map ville tage længere tid. Dog kommer det også an på hvad du prøver at fremstille i Gmod scripts. Kan forestille mig at Vcmod tog lang tid, siden hver bil skal have specielle lygter og placeres helt unikke steder fea bil til bil, og siden næsten hver bil der er på workshoppen er understøttet VCMod, har det sikkert taget eb evighed for freeeemaaaaann (ellrt hvad hans navn er) at fremstille hand fremragende script

Det er utrolig buggy så ikke helt så fremragende ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

4 hours ago, Jan T said:

Det er utrolig buggy så ikke helt så fremragende ;)

 

31 minutes ago, DyNATO said:

Det er noget værre pis, for at være ærlig.

det vil enhver der læser koden se.

Jeg ville bare givr et eksempel. Måske var det et dårligt et men ja. Jeg orøvede bare at sige, at det flrdige produkt nan gerne vil ende ud med, kan tage lang tid, hvis produktet er svært at lave eller tidskrævene.

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutes ago, Chutney☢ said:

 

Jeg ville bare givr et eksempel. Måske var det et dårligt et men ja. Jeg orøvede bare at sige, at det flrdige produkt nan gerne vil ende ud med, kan tage lang tid, hvis produktet er svært at lave eller tidskrævene.

Du kunne have sagt wiremod ;) Det er en del bedre end vcmod.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.