Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff-ansøgning Schumacher


Schumacher

Recommended Posts

Ingame navn: Schumacher
SteamID: STEAM_0:1:50886713
IRL fornavn: Patrick 
Alder: 
17

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja. Jeg har igennem alle mine "gamer år" været staff i forskellige spil, på forskellige servere.

Jeg har allerede som ung (12 år), været staff på mange store minecraft servere, samt staff på forskellige "store" discord servere.

Men i Garry's Mod har jeg dog ikke været staff før, da jeg kun har spillet på 2 server i alt, nemlig 300 timer på en prophunt-server også 300+ på stavox.

Men jeg vil ikke mene at det gør mig mindre værdig til at være staff, da jeg er super lærenem, og har en KÆMPE lyst til at forbedre serveren.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg synes jeg skal være en del af staff-teamet, da jeg er på HVER dag, hvilket vil sige at jeg har massere af tid til at tage cases.

Jeg har også oplevet mange gange at der ikke rigtigt er nok staff online sent om aftenen på hverdagene, hvilket jeg vil gøre alt for at ændre på,

da jeg tit er på til kl. 23:00 på hverdage.

Da jeg bruger det meste af min fritid på stavox, er jeg meget ofte i case. Når jeg så er i case for jeg ALTID noget ud af casesne.

Hvis jeg ikke vinder casen lære jeg en ny regel som jeg måske ikke har vist før, hvilket er en super god ting. I ny og næ "hjælper" jeg også staff med deres cases,

altså ved at PM dem en eventuel løsning, da det meget hurtigt kan blive rodet at stå en en case. 

 

Jeg er også en meget fair, og bredt synet spiller, hvilket vil sige at jeg med glæde indrømmer når jeg har lavet en fejl, hvilket sker for selv den bedste.

jeg kan alle reglerne, men det kan ske at jeg kommer til at bryde en enkelt en i ny og næ.

Grunden til at jeg skal være staff, er at jeg som sagt er på MEGET ofte, og jeg elsker at kunne give folk en god oplevelse på serveren,

hvilket jeg ville elske at kunne gøre som staff, med at finde en retfærdig løsning på alle de cases jeg kommer i.

Jeg vil også være så fair som man kan være, hvilket vil sige at jeg IKKE holder med venner eller gang-medlemmere, hvis de caler case.

 

Et eksempel på en case, og hvordan jeg ville løse den:

"Bjørn kommer løbende på fortovet og bliver kørt ned af Fisk. Bjørn caler så case". I denne case ville jeg kigge på døds stedet, og på samme tid kigge på farten fisk havde, 

for at se om det var bevidst CDM. Efter det ville jeg højst sandsynligt retunere Bjørns items (kommer and på mange ting), og give fisk carban i x antal minutter.

 

Et andet eksempel på en case, og min løsning på den:

"Bjørn caler case fordi han er blevet RDM'et af fisk". Jeg vil bringe begge 2 til casen, og spørge begge 2 om deres version af sagen. Hvis fisken indrømmer med det samme at det var RDM,

vil jeg give ham en mildere straf, end hvis jeg skulle "spilde" tid på at finde ud af han løj.

Hvis fisk der imod siger: "jeg RDM'et ham ikke, da han truede mig med at skyde mig hvis ikke jeg gik". I dette tilfælde vil jeg spørge bjørnen om han truede fisken, og hvis han siger nej,

og ingen af den har video-bevis, ville jeg ende casen, da det så er påstand imod påstand, hvilket jeg ikke kan gøre noget ved som en neutral staff.

Har en af dem derimod video-bevis der viser at en af dem lyver, vil jeg bane personen i x-antal dage, eller timer for: "lyver i case"

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja og nej. Jeg har ikke rigtigt brugt ULX som staff i Garrys mod, men jeg kender dog MEGET til det, da jeg både har set videoer med det,

samt set i chatten når andre staff bruger det, og har så selv fundet ud af hvad de forskellige ting gør, fx: !goto, !xban !bring osv.

Så ja, vil selv mene at jeg har rimelig godt styr på forskellige komandoer inden for ULX, og om ikke andet kan jeg nemt lære dem,

da jeg super gerne vil være en staff uden mangler, både for spillerenes skyld og mine med staffs.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg vil selv mene at jeg er god til at formulere mig, både mundtligt og skriftligt. Jeg skriver super tit, både på stavox, og uden for stavox.

Jeg bruger ALTID min mikrofon in-game, da det er MEGET nemmere at formulere sig mundtligt. Jeg elsker at snakke med folk, og bruger altid min mikrofon til det.

Jeg skriver kun i chatten, når det er "off caracter" eller i en reklame.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Her er et lille skema der viser hvornår jeg er på 🙂

mandag: 15:00-23:00          fredag: 15:00-03:00

tirsdag: 15:00-23:00            lørdag: 11:00-03:00

onsdag: 19:00-23:00           søndag: 10:00-23:00

torsdag 19:00-23:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Ikke rigtigt, udover at jeg har tænkt mig at gå all-in med at være staff, da jeg ELSKER at kunne hjælpe folk. 

har arbejde om onsdagen, torsdagen og nogle få lørdage, hvilket er derfor jeg kommer senere på de dage, ellers er jeg altid på 🙂

 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Mohammed SpritBillist skrev:

+rep

 

kan reglerne

 

god til sit rp.

 

generelt en flink person

tak mudi :))

 

5 minutter siden, ♥ haha master Plys ♥ skrev:

+rep

kan sige RP

-venlig spiller

-kan alle regler

-er altid inde

-han kommer til at gøre det godt😀

tak plys :)))

14 minutter siden, Lund skrev:

+Rep

 

Super flink og nede på jorden fyr. Jeg er helt sikker på, at han ville passe ind, som staff.

tusind tak lund :DD

17 minutter siden, Tyrker fuck hacker ;) skrev:

+rep

-venlig spiller

-kan alle regler

-er altid inde

-han kommer til at gøre det godt😀

tak tyrker 🙂 :D

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutter siden, Guzern skrev:

Skomager, Skomager, Skomager.

Jeg vil ikke sige andet end at du er en god dreng, du gør hvad der bliver sagt, og overholder reglerne.

Og selvfølgelig er du en skattebasse når du lytter til mine råd ❤️

good luck Skomar'

tak for de fine ord ❤️❤️ 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, Merlin<3 skrev:

+Rep

-Virker som en flink person

-Moden & aktiv

-Kunne være en god hånd på jeres team

👍🏽

tak for det ultra :))

8 timer siden, Merlin<3 skrev:

+Rep

-Virker som en flink person

-Moden & aktiv

-Kunne være en god hånd på jeres team

👍🏽

tak merlin :DD

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.