Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff-Ansøgning - Lund


Lund

Recommended Posts

Ingame navn: Lund

SteamID: STEAM_0:0:29154128

IRL fornavn: Frederik 

Alder: 20

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja. Jeg har en bred række kompetencer, som jeg har erhvervet gennem tidligere staffpositioner i diverse fællesskaber. Herunder er de mest relevante.

 

Hovedadministrator på den daværende #1 CSS server i verden. Elite-Hunterz. Mine daglige arbejdsopgaver var servervedligeholdelse, initiativtager, samt staff håndtering. Jeg var HeadAdmin i omtrent 2 år. Dette gav mig blandt andet kompetencer i udvælgelsen af staff medlemmer, samt intern konflikthåndtering i et ”professionelt” arbejdsmiljø. Det handlede virkeligt om at kunne arbejde sammen som et team, med klar kommunikation. Ydermere stod jeg også i spidsen for et Garrys mod server projekt, som gav mig erfaring med blandt andet ULX.

 

Head GameMaster på en større World of Warcraft privat server ved navn Ares, samt normal Gamemaster på en af de største nuværende World of Warcraft servere Kronos. Noget af det jeg virkelig tog med mig herfra, var selvstændig problemløsning, samt service. Som en gamemaster møder man utrolig mange forskellige mennesker, som skal håndteres forskelligt.

 

Ejer af et Minecraft Netværk ved navn EpicGamingCraft. Over omkring 3 år drev jeg selvstændigt et Minecraft netværk. Netværket bestod, da det toppede, af over 7 forskellige og unikke servere. Der var i gennemsnit 150 spillere online, på et hvert givent tidspunkt. Dette har uden tvivl været den sjoveste, men også den markant sværeste opgave at håndtere. Som ejer stod jeg for den daglige drift. Ansættelse af Staff, markedsføring, spillerhåndtering, idéudvikling osv. Gennem den tid lærte jeg utrolig meget om hvad det kræver at stå i spidsen for et sådant projekt. Jeg lærte hvordan ens sprogbrug og attitude, har en kolossal indflydelse på, hvad spiller tænker og føler om en server. Derved sagt lærte det mig også altid at holde hovedet koldt. Når man har en autoritær rolle i en enhver given situation, er man også en repræsentant for serveren. Derfor er det så enormt vigtigt at behandle alle ligeværdigt og med respekt, uanset hvad man selv synes om en person.

 

Jeg har haft en del flere småjobs på servere, men vil ikke gå i dybden med dem alle, da de 3 ovennævnte har været de mest kompetencegivende. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
Hovedårsagen til at jeg skal være en del af staff-teamet, er fordi jeg er utrolig glad for Stavox. Jeg vil gerne være med til at håndhæve reglerne, og sikre at alle får en fantastisk RP oplevelse, ligesom jeg selv har haft herinde.

Jeg vil enormt gerne hjælpe med at sørge for at Stavox bliver ved med at opretholde den høje kvalitet, som den består af nu.  
I skal ansætte mig som staff, på baggrund af de kompetencer jeg har nævnt ovenover, samt den brændende motivation jeg har til at hjælpe og gøre en forskel på serveren.

Jeg er som person meget nede på jorden, tålmodig og god til mennesker. Jeg bliver aldrig aggressiv overfor folk og er dermed god til at holde hovedet koldt, selv under pressede situationer. 
Det er i høj grad med til at kvalificere mig som staff, da jeg er klar over, at man kan blive udsat for lidt af hvert som staff. Folk reagerer meget forskelligt og det er vigtigt at være i stand til at håndtere og tilpasse sig det. Ydermere har jeg en baggrund indenfor pædagogik, hvilke har forbedret min evne til konflikthåndtering. 

Ved at ansætte mig som staff på Stavox ansætter i en enorm respektfuld, selvstændig og loyal person, som vil give sig 110% for serveren. 


Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Ja. Jeg har tidligere arbejdet med ULX og har en udemærket grundlæggende forståelse for det. 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:
Kommunikation er enormt vigtigt, derfor gør jeg altid en dyd ud i at kommunikere så klart og tydeligt altid. Skriftligt og mundtligt. Jeg bruger altid min mikrofon, når jeg spiller på Stavox.


På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Jeg er lige blevet færdig med gymnasiet, og i gang med mit sabbatår. Det betyder jeg har massere af tid til at spille computer. Jeg arbejder dog også fuldtid i øjeblikket fra 10-18 alle hverdage.

Derfor har jeg mulighed for at være online hver dag fra 19-24, og markant mere i weekenden.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
Jeg føler, at jeg har inddraget det mest relevante i min ansøgning. Ellers er i naturligvis velkomne til at spørge!
Mange tak for at tage tiden, til at læse min ansøgning.

Mvh.
Frederik Lund
 

Link til kommentar
Del på andre sites

16 minutter siden, Papa FEW skrev:

+REP

Flink

Sød

Hjælpsom

Kan RP

God og lang ansøgning 

 

Held og Lykke ❤️

 

 

 

14 minutter siden, Ducky skrev:

+REP +REP +REP

 

  • En dejlig dreng
  • Kender reglerne
  • Moden
  • Snakker pænt

Ducky20

 

 

Tak for de rare ord, drenge! ❤️ 

Link til kommentar
Del på andre sites

Kæft hvor er jeg glad for at se dig lave en ansøgning....

 

Du er legit en af de bedste ting der NOGENSINDE er sket til Evocity,  jeg håber du også snart besøger os på Rockford.

 

Du er venlig, retfærdig, stille og rolig, og meget moden i forhold til mange andre spillere. 

Du er en af de bedste politimænd på serveren, og er det næsten hele tiden, dog har jeg ALDRIG set dig i en case hvor DU havde lavet lort.

Du er en helt igennem fantastisk person, og jeg håber VIRKELIGT at du bliver staff.

//Guzz

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

51 minutter siden, Guzern skrev:

Kæft hvor er jeg glad for at se dig lave en ansøgning....

 

Du er legit en af de bedste ting der NOGENSINDE er sket til Evocity,  jeg håber du også snart besøger os på Rockford.

 

Du er venlig, retfærdig, stille og rolig, og meget moden i forhold til mange andre spillere. 

Du er en af de bedste politimænd på serveren, og er det næsten hele tiden, dog har jeg ALDRIG set dig i en case hvor DU havde lavet lort.

Du er en helt igennem fantastisk person, og jeg håber VIRKELIGT at du bliver staff.

//Guzz

 

 

 

Du er fandeme dejlig, Guzern. Sætter rigtig meget pris på dine ord ❤️

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, AproX skrev:

Lund er sku' en dejlig dreng og ikke mindst kan han godt finde ud af spille RP, selvom hans våben i gunshoppen er liiidt dyre en gang i mellem. Men sådan er det jo dyr-lund. Alt i alt, helt nede på jorden flink fyr. Kan sit kram ❤️ Vh vegan asf (AproX)

Ahahahahha

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, AproX skrev:

Lund er sku' en dejlig dreng og ikke mindst kan han godt finde ud af spille RP, selvom hans våben i gunshoppen er liiidt dyre en gang i mellem. Men sådan er det jo dyr-lund. Alt i alt, helt nede på jorden flink fyr. Kan sit kram ❤️ Vh vegan asf (AproX)

 

Tak, Aprox❤️ Og hey! Man betaler for kvalitet og god service.

2 timer siden, Blasterion_^ skrev:

+REP

 

* moden

* pæn og fin ansøgning

* virker til at være flink

* kan reglerne

* har ikke haft så mange problemer med dig

* kan godt se dig på staff-teamet

 

Held og lykke

//Blasterion//

Tak for det, Blasterion:)

 

2 timer siden, Bjørnen skrev:

Du er en meget flink gut som kun taler positivt om alt og alle. Du kan dit RP, og forstår reglerne. Du formidler dig også rigtigt godt

Tak for din kommentar, bjørnen!❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Franzen skrev:

+REP

 

  • De gange jeg har snakket med dig har du altid en imødekommende og venlig attitude. 
  • Virker kompetent og erfaren
  • Kan nemt se dig som staff.
  • Super fin ansøgning

Held og lykke herfra.

Tak skal du have!

Link til kommentar
Del på andre sites

47 minutter siden, xKow skrev:

+Rep

Jeg ser stærkt frem til at se dig med i staff teamet.

Du virker overall som en meget nice person! ❤️ 

 

57 minutter siden, Sunix skrev:

+rap

  • Du virker flink
  • Kan reglerne
  • Alt det andet gode

Held og lykke

 

Tak for det, gutter!❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep

   • Du er virkelig en af de sødeste, venligste og generalt bare behageligste personer der er på Evocity.

   • Nyder altid at være i RP med dig, det er noget af det bedste RP man kan have.

   • Ser dig aldrig bryder reglerne eller være i problemer, du virker til at være på den gode side af alle.

   • Dejlig lang og pæn ansøgning.

 

Held og lykke Lund, jeg håber kun det bedste for dig!

- Bigno

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, Bigno skrev:

+Rep

   • Du er virkelig en af de sødeste, venligste og generalt bare behageligste personer der er på Evocity.

   • Nyder altid at være i RP med dig, det er noget af det bedste RP man kan have.

   • Ser dig aldrig bryder reglerne eller være i problemer, du virker til at være på den gode side af alle.

   • Dejlig lang og pæn ansøgning.

 

Held og lykke Lund, jeg håber kun det bedste for dig!

- Bigno

Tak Bigno!❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

20 minutter siden, Vladmir Putin skrev:

+Rep

  • Har aldrig oplevet nogen former for problemer med dig.
  • Du virker meget moden og stille og rolig.

Blot et enkelt spørgsmål herfra - Du nævner du har ejet en større minecraft server. Har du mulighed for at fortælle mig omtrent hvornår det var? 🙂 

 

Mvh.

 

Vladimir Putin // Lucas.

 

Tak for dit rep, Lucas!

 

Jeg har drevet et minecraft netværk i flere år.

Det peakede mellem 2013 og 2016. Efterfølgende har jeg haft små forsøg på at genskabe succesen, dog uden held.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Lund skrev:

 

Tak for dit rep, Lucas!

 

Jeg har drevet et minecraft netværk i flere år.

Det peakede mellem 2013 og 2016. Efterfølgende har jeg haft små forsøg på at genskabe succesen, dog uden held.

Hvis jeg husker korrekt og det er den server jeg tænker på var den engelsk, korrekt? 🙂

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.