Hop til indhold
Stavox

[Afslået] PLYSStaff Ansøgninger


Plys

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn:  PLYS 
SteamID:  STEAM_0:0:131154834
IRL fornavn:  DYLAN

Alder:  14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja har været staff på mange små servere. Jeg har også haft min egen server sammen med en af mine venner.

Serveren hed Physic Roleplayers. Det var ikke den mest populære server men vi havde nogle få personer inde. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Fordi jeg tager tingene seriøs. Jeg går også meget op i at det ikke skal være unfair for nogle.

Jeg er god til at have tingene under kontrol. jeg kan godt lide at have ansvar.

Jeg har også fået god feedback med, at jeg er en moden staff der tog tingene seriøst.

Jeg er også meget aktiv på Stavox. 

Jeg er kvalificeret til at blive staff fordi. Jeg har erfaring med at være staff.

Jeg kan hjælpe med at det bliver fair og sjovt for alle. Jeg respekter alle for dem de er.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: 

Ja har som sagt haft min egen server. så kan alle de basale commands.

Jeg kan nemt lære flere hvis det bliver nødvendigt. 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: 

Jeg tror aldrig jeg ikke har brugt min mic hvis jeg skulle snakke med folk. med mindre de ikke var tæt på mig. 

Jeg har også en udmærket mic. hvis jeg nu skal skrive. Er jeg fin til at formulere mig selv.

Jeg er også god til at formulere mig selv mundtligt. 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Man 15:00   -  21:00 Jeg spiller fodbold om mandag

Tir     15:30  -   21:00

Ons   15:00  -  21:00 Jeg spiller fodbold om onsdagen 

Tor     15:30-  21:00 

Fre      15:30  -  21:00 

Lør      14:00  -  00:00 

Søn     14:00  -  21:00 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: 

Jeg har en meget god personlighed får jeg at vide.

Ses på serveren. 😄

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

Dét at du ikke svarer alle det har -reppet dig, viser mig at du ikke er klar til det her. I øvrigt er din ansøgning som altid heller ikke særlig god. Jeg er ked af at sige det Plys, selvom du er meget flink og en god gut at snakke med, er du ikke klar til staffarbejde.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 30/08/2018 den 7:39 PM , ♥ haha master Plys ♥ skrev:

----------------------------

Ingame navn:  PLYS 
SteamID:  STEAM_0:0:131154834
IRL fornavn:  DYLAN

Alder:  14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja har været staff på mange små servere. Jeg har også haft min egen server sammen med en af mine venner.

Serveren hed Physic Roleplayers. Det var ikke den mest populære server men vi havde nogle få personer inde. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Fordi jeg tager tingene seriøs. Jeg går også meget op i at det ikke skal være unfair for nogle.

Jeg er god til at have tingene under kontrol. jeg kan godt lide at have ansvar.

Jeg har også fået god feedback med, at jeg er en moden staff der tog tingene seriøst.

Jeg er også meget aktiv på Stavox. 

Jeg er kvalificeret til at blive staff fordi. Jeg har erfaring med at være staff.

Jeg kan hjælpe med at det bliver fair og sjovt for alle. Jeg respekter alle for dem de er.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: 

Ja har som sagt haft min egen server. så kan alle de basale commands.

Jeg kan nemt lære flere hvis det bliver nødvendigt. 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: 

Jeg tror aldrig jeg ikke har brugt min mic hvis jeg skulle snakke med folk. med mindre de ikke var tæt på mig. 

Jeg har også en udmærket mic. hvis jeg nu skal skrive. Er jeg fin til at formulere mig selv.

Jeg er også god til at formulere mig selv mundtligt. 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Man 15:00   -  21:00 Jeg spiller fodbold om mandag

Tir     15:30  -   21:00

Ons   15:00  -  21:00 Jeg spiller fodbold om onsdagen 

Tor     15:30-  21:00 

Fre      15:30  -  21:00 

Lør      14:00  -  00:00 

Søn     14:00  -  21:00 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: 

Jeg har en meget god personlighed får jeg at vide.

Ses på serveren. 😄

----------------------------

+rep flink fyr meget online pænt sprog 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.