Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staff ansøgning mohammed spritbillist


Filsøe

Recommended Posts

SteamID:  STEAM_0:0:64732648

IRL fornavn: Mike filsøe. du for os lige mit efternavn.
Alder: 18 dato 04/04/00

Ingame navn: Mohammed SpritBillist

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

 

har lidt erfaring indenfor de administrative jobs, men det var ikke det helt store, dog kan jeg  håber dog på chancen nu hvor jeg kan bevise jeg gerne vil det her. har været moderator på 1 eller 2 forskellige minecraft servere, og lidt forskellige css servere før i tiden, men det er længe siden. men jeg kan kun huske hvad css serveren hed, den hed turbo-gaming. og der var altid fyldt så havde massere og se til.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

jeg kan sagtens finde ud af at holde hovedet koldt også selvom jeg måske kun er alene staff på en af de 2 pågældende servere eller jeg har andre staffs på. jeg vil altid afslutte cases på en ordentligt og ansvarlig måde så begge parter er tilfredse med en staffs arbejde. jeg ville slet ikke på noget som helst tidspunkt være bange for at holde fast i nogle af mine holdninger eller beslutninger, for det ville sjældent ændret sig når jeg har fastslået mig for det skal være sådan som det er. vil selv sige jeg er meget imødekommende og meget åben overfor at jeg kan møde og snakke med en del nye personer og andre personer, det giver en fantastisk fornemmelse af at møde nye mennesker og byde dem velkommen på stavox. jeg lærer dem meget hurtigt at kende via vores voice-chat, det er et fantastisk system garry's mod som valgte og få til dengang. Jeg vil mene jeg er blevet en meget hjælpsom person, jeg elsker at hjælpe folk med deres problemer, os selvom det måske er noget jeg ikke har særlig meget forstand på så ville jeg da gøre alt for at prøve og hjælpe dem dog kan det ske en gange imellem at jeg kommer til at give en forkert information ud til en person og det er noget jeg har meget styr på da det er rimelig sjældent at der kommer noget forkert information ud. ville på intet tidspunkt give mine gangmedlemmer eller bekendte mindre straf på nogen måde, vil behandle alle spillere på samme måde. jeg vil selvfølgelig altid høre begge parters forklaringer først så jeg ved hvad der er sket, og så vil jeg self spørge efter noget video bevis så vi kan få løst casen hurtigst muligt og givet den straf der skal gives. jeg vil da mene jeg er en moden nok person, som iværtifald ville gøre meget for at andre personer har det godt,  jeg ville gøre alt for de for den bedste spille tid på Stavox uden nogen sure miner. jeg sidder ikke og råber og skriger, jeg ved hvordan man skal opføre sig i mange af de forskellige situationer som cases og os når du nu bliver jagtet af politiet (PolitiJagt) vil self snakke med en pæn tone så de forstår det. har været meget aktiv på serveren jeg spiller for det meste på EvoCity og der bruger jeg faktisk alt min tid derinde, self er jeg også nogle timer på Rockford, men min primære server er EvoCity. men skulle det ske at der mangler nogle staffs på en af de 2 servere står jeg altid klar til at gå ind på den server og støtte dem op. jeg har mulighed for at komme på i weekenderne tidligt, da jeg står tidligt op og holde orden på serveren selvom jeg går sent i seng, så der ikke er nogle spillere der tænker på at lave massRDM/MassCDM eller bare begynder og kaste rundt med sin bil på serveren, samt bryde så mange regler han nu kan imens staff ikke er inde på det pågældende tidspunkt.Jeg kan sagtens høre forskel mellem hvad der er alvorligt og hvad der nu er ment som en joke eller bare generelt andet, tager ikke jokes personligt for kan sagtens hører hvad der er en joke og hvad der ikke er ment som nogen joke, vil kun gøre noget ved det hvis han bliver ved. ligenu  har jeg lige omkring 1050 timer i spillet Garry’s Mod og omkring 750 af dem er brugt på stavox. Jeg har spillet noget basewars dog mange år siden nu. og lidt TTT, ellers har jeg faktisk kun spillet den såkaldte Gamemode DarkRP. Jeg bruger omkring 6 timer dagligt efter arbejde på at spille på stavox's servere. jeg har et godt kendskab til en masse ting der er på Stavox, såsom regler og hvordan folk er herinde. ville selv sige at jeg er en meget lærenem person som der lære ting meget hurtigt og nemt, hvis det virkelig er noget jeg interesserer mig for lige præcis nu så er det, det Administrative arbejde som der er noget jeg er interesseret i og derfor ville jeg have det nemt ved at lære jeres Admin-system at kende meget hurtigt, det er i bund og grund en meget god ting at kunne de bassale ting hurtigst muligt. Jeg kan holde overblik over mange ting på samme tid os selvom der står 30 samme sted så vil jeg forsøge at bevare roen med den situation med så mange mennesker samlet på et sted eller folk der råber og skriger i munden på hinanden. har et kendskab til serverens regler og overholder dem der kan selvfølgelig godt være en fejl her og der men det tænker jeg ikke gør nogen skade. Jeg kan udmærket finde ud af at opføre mig ordentlig inde på serveren, men en gang imellem laver jeg også noget lort, men ja det sker jo og jeg retter op på det heletiden, kan se mine fejl jeg laver. ville da selv sige jeg er meget ansvarsbevidst, jeg er meget aktiv på serveren dog os på forum men ikke ligeså meget der, har altid forum liggende åbent så jeg kan se hvad der sker derinde. hvilket jeg ser som en god og en vigtig ting i at være Staff på Stavox og bare generelt på servere du er Staff på, du kan jo som sagt følge med i alt der sker på forum hvis du har det åbent. nogle dage har jeg selfølgelig både gode og dårlige dage, men det skal forblive udenfor rp generelt bare stavox. jeg syntes det går godt med sproget og generelt attituden er rigtig åben overfor spillerne. Har ændret mig meget siden dengang.


Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har et ok kendskab til ULX da jeg før har brugt det, men jeg kan i hvert fald de meste af commands men der er selfølgelig meget mere og lære, og det er jeg meget villig til.

har en liste over de commands jeg har brugt før og har set staffs bruge mens jeg har været i en eller anden case med en person: !jail, !ban, !kick, !mute, !menu, !goto, !bring, !return, !armor, !hp, !visram, !visdeath, !visscene, !logs og !visarrest !xban !jailtp

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Efter hvad jeg selv synes, så synes jeg at jeg er ok til at formulere mig skriftligt. Men jeg bruger mest min mikrofon da jeg også er god til at formulere mig der.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Her er en lille oversigt mit skema i hverdagene.

 

Mandag) 15:00 - 22:00

Tirsdag) 15:00 - 22:00

Onsdag) 15:00 - 22:00

Torsdag) 15:00 - 22:00

Fredag) 15:00 - 19:00

Lørdag) ca. 10:00 - 19:00

Søndag) ca. 10:00 - 22:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Mange gange tak fordi du ville tage din tid til at læse Min ansøgning.

Hvis du har nogen spørgsmål omkring min ansøgning, så bare skriv nedeunder. så vil jeg læse det der! 

 

Mvh. Mike // Mohammed Spritbillist

Link til kommentar
Del på andre sites

 

4 minutter siden, Mohammed SpritBillist skrev:

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

har lidt erfaring indenfor de administrative jobs, men det var ikke det helt store, dog kan jeg  håber dog på chancen nu hvor jeg kan bevise jeg gerne vil det her. har været moderator på 1 eller 2 forskellige minecraft servere, og lidt forskellige css servere før i tiden, men det er længe siden. men jeg kan kun huske hvad css serveren hed, den hed turbo-gaming. og der var altid fyldt så havde massere og se til.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg kan finde ud af at holde hovedet koldt både hvis jeg er alene staff eller jeg har andre staffs på. jeg vil altid afslutte cases på en ordentligt og ansvarlig måde så begge parter er tilfredse.

Jeg er på ingen måde bange for at holde fast i mine holdninger og beslutninger, for det bliver sjældent ændret når jeg har fastslået mig for det skal være sådan.

Jeg er imødekommende og åben overfor at møde og snakke med nye personer og andre personer, det giver en fantastisk fornemmelse af at møde nye mennesker og byde dem velkommen på stavox. jeg lærer dem hurtigt at kende via vores voicechat, det er et fantastisk system garry's mod har fået ind! 

Jeg er en meget hjælpsom person der elsker at hjælpe folk med deres problemer, om det er noget jeg ikke har særlig meget forstand på så ville jeg da gøre alt for at prøve og hjælpe dem dog kan det ske nogen gange at jeg kommer til at give en fejlinformation ud til en person og det er noget jeg har meget styr på da der sjældent kommer nogle fejlinformationer ud.

Jeg vil aldrig give mine gangmedlemmer eller bekente mindre straf på nogen måde, vil behandle alle spillere på samme måde. jeg vil selvfølgelig altid høre begge parters forklaringer på hvad der er sket, og så vil jeg self spørge efter noget video bevis så vi kan få løst casen og givet den straf der skal gives.

Jeg er en moden person gør iværtifald alt for at andre personer, vil gøre alt for de for den bedste spille tid på stavox uden sure miner. jeg råber og skriger ikke jeg ved hvordan man skal opføre sig i forskellige situationer som cases og i en Politijagt, vil self snakke med en pæn tone så de forstår det.

Jeg er meget aktiv på serveren jeg spiller meget på EvoCity og der bruger jeg faktisk alt min tid derinde, self er jeg også nogle timer på Rockford men min primære server er EvoCity. men skulle det ske at der mangler staffs på en af de 2 servere er jeg altid klar til at gå ind på pågældende server og støtte op.

Jeg kan hjælpe med i weekenderne at jeg kan stå tidligt op og holde orden på serveren selvom jeg går sent i seng, så der ikke er nogle spillere der tænker på at lave massRDM/MassCDM eller begynder og kaste rundt med sin bil, samt bryde så mange regler han nu kan mens staff ikke er inde på det pågældende tidspunkt.

Jeg kan sagtens skelne mellem at se hvad der er alvorligt og hvad der nu er ment som en joke eller andet. tager ikke jokes personligt for kan sagtens hører hvad der er en joke og hvad der ikke er ment som nogen joke, vil kun gøre noget ved det hvis han bliver ved.

Jeg har lige omkring 1050 timer i spillet Garry’s Mod og omkring 750 af dem er brugt på stavox. Jeg har spillet noget basewars dog mange år siden nu. og lidt TTT, ellers har jeg faktisk kun spillet DarkRP. Jeg bruger omkring 6 timer dagligt efter arbejde på at spille på stavox's servere.  jeg har kendskab til en masse ting der er på Stavox, såsom regler og hvordan folk er herinde.

Jeg vil selv sige jeg er en meget lærenem person der lære ting meget hurtigt, hvis det virkelig er noget jeg interesserer mig for og lige præcis det Administrativt arbejde er noget jeg er interesseret i og derfor ville jeg have det nemt ved at lære jeres Admin-system at kende meget hurtigt, det er i bund og grund en meget god ting at kunne de bassale ting hurtigst muligt!

Jeg kan holde overblik over mange ting på samme tid og der med bevare roen og situationer med så mange mennesker samlet på et sted eller folk der råber og skriger i munden på hinanden

Jeg har et kendskab til serverens regler og overholder dem der kan selvfølgelig godt være en fejl eller 2 hist og her men det tænker jeg ikke gør nogen skade. Jeg kan udmærket finde ud af at opføre mig ordentlig inde på serveren, men en gang imellem laver jeg også noget lort, men ja det sker jo og jeg retter op på det heletiden, kan se mine fejl jeg laver. 

Jeg er en meget ansvarsbevidst, jeg er meget aktiv serveren dog os på forum men ikke ligeså meget der, har altid forum liggende åbent så jeg kan se hvad der sker derinde. hvilket jeg ser som en god og en vigtig ting i at være Staff på Stavox og bare generelt på servere du er Staff på, du kan jo som sagt følge med i alt der sker på forum hvis du har det åbent.
jeg har selfølgelig til nogle dage både gode og dårlige dage, men det skal forblive udenfor rp generelt bare stavox. jeg syntes det går godt med sproget og generelt attituden er rigtig åben overfor spillerne. Har ændret mig meget siden dengang.

Neutralt rep

 

Når jeg møder dig ingame lyder du som en flink fyr

 

Dit layout er lidt uoverskuligt især denne part: 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Kaistar skrev:

+rep

Flink

Kan sit rp

Yea... Det var det jeg kunne sige om dig.

tak for ordene ❤️

Lige nu, Gustenberg skrev:

+rep

 

- Du virker flink

- God til at lave noget rp

tak for ordene gusten ❤️

2 minutter siden, Janick Larsen skrev:

 

Neutralt rep

 

Når jeg møder dig ingame lyder du som en flink fyr

 

Dit layout er lidt uoverskuligt især denne part: 

så er den fixed med om jeg har været i administrative jobs og hvorfor jeg skulle kvalificeres til staff. men tak for ordene anyway :)!

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa

 

Jeg vil give dig få ord omkring dig og din ansøgning

 

- Du er mega flink at snakke med

- Du har været en "troll" engang men du har rettet dig meget op

 

 

- Din ansøgning

 

- Jeg vil råde dig til at ændre din layout på din ansøgning like this:

 

Hvor gammel er du:  919

Hvad er dit ingame navn: Master123

Link til kommentar
Del på andre sites

Neutralt rep

  • Din ansøgning giver mig ocd med den måde du har sat det op på. Jeg får kvalme
  • Godt nok ser du ud til at være en fin person
  • Ser ud til at kunne reglerne

Hvis du laver din ansøgning lidt pænere, så er det et +rep fra mig. Du må selvfølgelig selv om det, men det bare min mening :))

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Mads (ULTRA) skrev:

Hejsa

 

Jeg vil give dig få ord omkring dig og din ansøgning

 

- Du er mega flink at snakke med

- Du har været en "troll" engang men du har rettet dig meget op

 

 

- Din ansøgning

 

- Jeg vil råde dig til at ændre din layout på din ansøgning like this:

 

Hvor gammel er du:  919

Hvad er dit ingame navn: Master123

tak ultra for de fine ord det varmer. er rettet ❤️

5 minutter siden, Sunix skrev:

Neutralt rep

  • Din ansøgning giver mig ocd med den måde du har sat det op på. Jeg får kvalme
  • Godt nok ser du ud til at være en fin person
  • Ser ud til at kunne reglerne

Hvis du laver din ansøgning lidt pænere, så er det et +rep fra mig. Du må selvfølgelig selv om det, men det bare min mening :))

var det bedre omkring opsætningen? men tak for ordene anyway! 🙂

Så skulle den være til at læse nu!

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Hermione skrev:

Ved ikke helt med dig du har været meget en Troll men efter dit unban virker det som om du er begyndt at tag ting seriøst

ved jeg har været en troll. jeg har taget dem 110% seriøst efter jeg fik unban, og det er det her jeg virkelig gerne vil. men tak for ordene og at du kan se jeg tager tingene seriøst efter unban. god aften :)

Link til kommentar
Del på andre sites

13 timer siden, Guzern skrev:

Du var en troll. En af de personer, som man overhovedet ikke kunne lide. MEN!

Du fik unban -> Nu er du en af de venligste personer på serveren, du overholder reglerne, og ville passe fint ind.

Held og lykke Allah Mohammed❤️

hej guzern min elskede basse, tak for dejlige ord og høre. det betyder en del! ❤️ 

Link til kommentar
Del på andre sites

13 timer siden, br1zzle skrev:

Efter det ban jeg gav dig har du virkelig ændrede dig til at være en super flink og rar person som jeg helt sikkert godt kunne se mig selv arbejde sammen med 🙂

 

br1zzle

jeg er rigtig glad for at du kan se jeg har ændret mig, og jeg er glad for dine ord, det betyder en del for mig! ❤️

2 timer siden, Bjørnen skrev:

Du er virkelig flink spritbillist. Du har ændret dig meget føler jeg, og det er dejligt. Du er en hyggelig gut at spille med

hej bjørnen. det betyder meget dine ord ❤️

2 minutter siden, rotten<3 (DK) skrev:

+REP kan sit RP Godt ❤️

tak rotten 😘 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har faktisk tit overvejet netop dig som staff, du har tit snakket om at søge men som mange andre siger var du måske ikke den spiller der tog tingene super seriøst før dit ban. Jeg går ud fra du ved hvad jeg mener når jeg for eksempel næver en straf ved navn CDM. Men du har ændret dig meget hen over den sidste måned og jeg tror at med noget viljestyrke og en ændring på væremåde omkring staffs og straffe kunne du hodt passe ind på holdet. Det kræver dog at du gerne vil, men så tror jeg også sagtens du ville kunne håndtere alt det pres man får.

 

+rep herfra

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, slaskefar skrev:

Jeg har faktisk tit overvejet netop dig som staff, du har tit snakket om at søge men som mange andre siger var du måske ikke den spiller der tog tingene super seriøst før dit ban. Jeg går ud fra du ved hvad jeg mener når jeg for eksempel næver en straf ved navn CDM. Men du har ændret dig meget hen over den sidste måned og jeg tror at med noget viljestyrke og en ændring på væremåde omkring staffs og straffe kunne du hodt passe ind på holdet. Det kræver dog at du gerne vil, men så tror jeg også sagtens du ville kunne håndtere alt det pres man får.

 

+rep herfra

forstår hvad du mener! jeg vil det her 120% og vil kæmpe for det! men tak for reppet! <3

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.