Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning af Gustenberg.


Gustenberg

Recommended Posts

 

 

Ingame navn: Gustenberg.

SteamID: STEAM_0:1:179134406

IRL fornavn: Jeg hedder August.

Alder: Jeg er 14 år.

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:  

 

Ja det har jeg. Det er det jeg virkelig brænder for inden for spil. Den respekt med at hjælpe andre og løse problemer.

 

Jeg har næsten været i administrative jobs uafbrudt i 5 år indtil jeg besluttede mig for at prøve et nyt spil.

 

Tidligere samt der hvor jeg har meget af min erfaring er fra  det “legendariske” spil Minecraft. Jeg har dedikeret ekstremt meget tid til de opgaver jeg har haft i de seneste par år.

I minecraft har jeg været en lang række forskellige ranks helt fra de laveste til de højeste - På en række forskellige servere med alt fra 15-120 inde.

Jeg er derfor vant til at håndtere pressede situationer også selv om minecraft ikke har den fantastiske voice chat som GMod har, da vi i stedet bare bruger Teamspeak eller den ign. chat som der bliver skrevet i hele tiden.

 

Som sagt har jeg været alt fra det laveste rang “Hjælper” til at have været administrator hvilket har givet mig et godt indblik i hvordan leder et staff team samt hvordan man opfører sig overfor spillerne.

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?

 

Jeg skal være en del af jeres staff team fordi jeg kan tilbyde jer en masse!

Jeg kan blandt andet tilbyde jer følgende:

 

  • En ung og engageret dreng.

  • Jeg er en frisk & glad dreng.

  • En gut der dedikerer meget af sin tid til Stavox - Har nu over 640 timer på stavox

  • Jeg er altid klar på at hjælpe og jeg smider gerne hvad jeg har i hænderne for at hjælpe spillerne & staff teamet.

  • En person som virkelig brænder for det her.

 

 

Derudover skal i vælge mig fordi jeg er en flink gut.

 

I skal også vælge mig fordi: dengang jeg startede var jeg en super noob ligesom jeg tror alle andre var - Men jeg fik hjælp af staffs og spillere. Jeg vil gerne være “HAM” der gjorde forskellen for mig, ham som fik mig til at blive en del af (i mine øjne) danmarks absolut fedeste community.

Det er ham jeg stræber efter at være - ham som alle bliver glade for at møde in game.- ham som gør sit bedste.

 

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

Jeg er mere kvalificeret end de andre ansøgere fordi at jeg:

 

  • Har meget erfaring.

  • Kan finde ud af at formulere mig mundtligt såvel som skriftligt.

  • Kan reglerne.

  • Ønsker at hjælpe mine med spillerne.

  • Er retfærdig ligemeget om det er mine venner eller en af tilfældig spiller.

  • Kan klare det pres der er som staff.

  • Er “ligeglad” med om folk sviner mig til.

 

Derudover er jeg mere kvalificeret end de andre ansøgere fordi jeg er engageret, samt jeg ikke ønsker at misbruge min magt.

Jeg ansøger ikke for at få gratis vip, for at få magt eller hvad mange andre ansøger for men derimod for at hjælpe spillerne, for at holde styr på regelbryderne og for at være med til at skabe et bedre community!

 

Jeg syntes også jeg får lavet noget godt rp med alle dem jeg snakker med på ts - Som jeg altid er på. 🙂

 

Jeg er mere kvalificeret end de andre fordi jeg virkelig brænder for det her og fordi jeg for enhver pris vil gøre mit bedste.

 

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

Nej, jeg har ikke arbejdet med dem før på en server med spiller på, ved dog stadig mange af de commands der er og ved også godt hvordan man bruger menuerne. Her er der en række commands: !jail, !ban, !kick, !menu, !goto, !bring, !return, !armor, !hp, !visram, !visdeath, !scene, !logs, !visarrest & !cb.

(!removeprop) ved godt det kun er Moderators, som skal bruge denne command.

Jeg kunne godt skrive flere, men tænker ikke det er vigtigt.

 

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

 

Ja det synes jeg helt absolut. Jeg er en af de personer der snakker forholdsvis meget og derfor har jeg anskaffet mig en god mic. Jeg har en blue snowball som jeg bruger på ts & In game.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

MANDAG: 14:30 - 22:00

TIRSDAG: 14:30 - 22:00

ONSDAG: 15:15 - 22:00

TORSDAG: 14:30 - 22:00

FREDAG: 13:30 - 01:00+

LØRDAG: 09:00 - 01:00+

SØNDAG: 09:00 - 22:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

Jeg er ikke et englebarn - Jeg prøver på at holde mig straffri men førhen/nu har jeg haft nogen straffe, det beklager jeg og mere kan jeg desværre ikke gøre. Hvis jeg kunne gøre noget for at rode bod på mine straffe ville jeg absolut gøre det. Jeg er godt klar over at jeg har fået mange carbans igennem min tid på Stavox.

 

Tak fordi i tog jer tid til at læse min ansøgning! 🙂 Det sætter jeg meget pris på, nu håber jeg bare i nød den og så er i meget velkomne til at komme med jeres mening.

 

Med venlig hilsen

 

Gustenberg // August



 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Kaistar skrev:

+REP

-Flink

-Kan sin rp

-Lang ansøgning

Mange tak ❤️

3 minutter siden, Vito skrev:

+rep 

 

Fin fyr, laver et godt stykke arbejde.

Mange tak, ilm ❤️

1 minut siden, NikolajDK skrev:

Kæmpe +Rep

 

- Kan sit RP

- Flink gut

- brænder for det

- god og lang ansøgning

 

Held og lykke

 

 

- NikolajDK

Tak for din gode ord!

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Sir Meliodas skrev:

+Rep

God ansøgning

God til rp

kan reglerne.

 

Held og lykke.

Du skal have tak for dine dejlige ord.

Lige nu, LuckyEagle skrev:

-rep

 

 

- har ikke det pæneste sprog

- skal lige læse op på reglerne 

 

Okay, tak det tager jeg med

7 minutter siden, Mads (ULTRA) skrev:

+REP

 

  • Flink gut
  • Kender de fleste regler, skal måske lige læse den igennem en gang eller to
  • Snakker for det meste pænt, men får han en lille smule modstand kan hans sprog godt blive lidt grimt

Taaak, Ultra ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

Du er en flink gut, som virker som en der gider det her, en som ikke bare stopper med at tage case's efter 3 uger. Jeg håber du for lov til at prøve at komme med på holdet.

ALT Det bedste til dig og din ansøgning <3.

 

Mvh Oliiver

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Oliiver skrev:

+REP

Du er en flink gut, som virker som en der gider det her, en som ikke bare stopper med at tage case's efter 3 uger. Jeg håber du for lov til at prøve at komme med på holdet.

ALT Det bedste til dig og din ansøgning <3.

 

Mvh Oliiver

 

 

Mange tak, Oliiver

Det håber jeg også.

Link til kommentar
Del på andre sites

Neutral rep (Du ligger mere mod +rep end -rep, Hvis 100% var +rep og 0% var -rep ville du være en god 70%.)

• Er en flink fyr.

• Laver noget godt RP.

• Kan næsten alle reglerne.

Lidt kludret formatting i din ansøgning.

• Kan godt snakke lidt grimt engang imellem.

 

Held og lykke Gusten, jeg håber det bedste for dig!

- Bigno

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Bigno skrev:

Neutral rep (Du ligger mere mod +rep end -rep, Hvis 100% var +rep og 0% var -rep ville du være en god 70%.)

• Er en flink fyr.

• Laver noget godt RP.

• Kan næsten alle reglerne.

Lidt kludret formatting i din ansøgning.

• Kan godt snakke lidt grimt engang imellem.

 

Held og lykke Gusten, jeg håber det bedste for dig!

- Bigno

Mange tak ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

Gustenberg!

Overordnet set, har du lavet en fin ansøgning. Godt arbejde!

Når vi har spillet sammen, har du altid fremstået super moden og nede på jorden. Kompetencer som er meget vigtige, som staff. Derfor tror jeg, du ville klare det super godt.

Held og lykke!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

24 minutter siden, Lund skrev:

Gustenberg!

Overordnet set, har du lavet en fin ansøgning. Godt arbejde!

Når vi har spillet sammen, har du altid fremstået super moden og nede på jorden. Kompetencer som er meget vigtige, som staff. Derfor tror jeg, du ville klare det super godt.

Held og lykke!

 

 

Rigtigt mange tak ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.