Hop til indhold
Stavox

Erfaringer med postnord?


JacobLeberg

Recommended Posts

Hej med jer!

Det her er ret off-topic - så er i advarede 😉

Jeg har for nyligt skulle sende nogle keyboards til min fætter i jylland (jeg bor i kbh), så jeg tænkte selvfølgelig at jeg skulle bruge de gode gamle postnord. Indtil jeg fandt ud af, at det faktisk er umuligt at få hjælp til det man skal bruge! Jeg prøvede at gå i føtex, og spurgte om de havde nogle kasser der passede til det jeg skulle sende - det havde de naturligvis ikke. Det er for så vidt fair nok. Men da jeg så spurgte om der var nogle krav til hvordan varen skulle være pakket ind, så kunne de ikke svare mig. Det kan være jeg skal nævne at det var en af de ansatte ved posthus skranken, og ikke en medarbejder i frugt og grønt 😉

 

Det undrer mig meget, at det er umuligt at finde svar på sådan nogle ting. Nu har jeg tidligere drevet en webshop, hvor jeg eksempelvis bruge en side der hed www.pakke.dk, for at bestille labels til når jeg skulle sende noget til mine kunder - men lige i denne situation kunne de ikke hjælpe mig. 

 

Jeg har så besluttet mig for, at jeg bare vil sende mine keyboards godt pakket ind i bobleplast, og herefter i en plastikpose. Men hvad er jeres erfaringer med sådan nogle ting? Er der eventuelt en form for kurer service man kan bruge i stedet (uden at det koster en jetjager)?

Link til kommentar
Del på andre sites

Så vidt jeg ved, så skal pakken du sender bare have en forsvarlig indpakning i forhold til indholdet. Samt at labellen med oplysningerne skal stå et sted, hvor man ikke skal rive i indpakningen for at se den. 

Det burde ikke være det store problem, at få sendt et keyboard afsted som enten A eller B post, men, at de ikke kan hjælpe dig er meget underligt.

 

Er der en pakkeboks i nærheden af dig? I så fald ville jeg benytte mig af den. Medmindre du endnu ikke har fået en kasse der passer.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.