Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ændring på regl under politstop


William Niddell

Recommended Posts

Min ide går ud på at der skal ændres på den regl der gør at civile bare kan skyde en betjent under et stop. Det skete så sent som idag at jeg holdte nogle ind til siden (som betjent), jeg når ikke at sige mere end 1 sætning inden jeg allerede er pløjet ned af 3 mennesker med store gevære.
Jeg synes ikke det er okay hvis jeg ville give en advarsel til en civil, at han dermed får lov til at trække et våben og skyde mig? FOR EN ADVARSEL, amen altså.

 

I mine øjne er det totalt FailRP, lige meget om det er DarkRP eller ej. 

 

 

@DoktorDim

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Mads (ULTRA) skrev:

Hvorfor ikke en uniformeret betjent? Er det fordi at de har mere armor så du ikke er på lige fod med dem? Eller kan du ikke finde ud af at ramme?

Det er mere det der med at hvis en nu går rundt og han kan se at der ikk er nogle Uniformeret betjente og at han tager et våben frem og væk igen.

Hvor efter en Civil ser det og våben checker ham og checker efter license.

 

Hvis han havde været i uniform havde han jo ikk' taget det frem.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Er man nok i bilen 2-3 stykker går det altid fint finder vi ud af at de har våben er der en der konfiskere våbnet de to andre tazer ham så han ikke går amok. Et andet tip er at man bare skal snakke helt stille og roligt og ikke være ophidset/aggressiv i sin tone når man stopper folk

 

- Men ellers fedt forslag 

Lige nu, D2K skrev:

Det er mere det der med at hvis en nu går rundt og har gjordt noget og han kan se at der ikk er nogle Uniformeret betjente og at han tager et våben frem og væk igen.

Hvor efter en Civil ser det og våben checker ham og checker efter license.

 

Hvis han havde været i uniform havde han jo ikk' taget det frem.

 

Og hvad skal det gøre i forskel? 

Link til kommentar
Del på andre sites

 

18 timer siden, DoktorDim skrev:

Det burde være sådan, at man kunne blive stoppet, men så snart man våbentjekkede personerne havde de ret til at skyde en.

hvis det skal implementeres så skal der ske nogle ændringer til våbentjekkeren. det burde ikke være muligt direkte at tjekke personen, derimod skulle der være en timer, ligesom når du konfiskerer våbene fra en. 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Paki skrev:

 

hvis det skal implementeres så skal der ske nogle ændringer til våbentjekkeren. det burde ikke være muligt direkte at tjekke personen, derimod skulle der være en timer, ligesom når du konfiskerer våbene fra en. 

Det er korrekt og en god ide, men man kan jo alligvel høre om man bliver tjekket? Som kan gøre at man gerne må skyde en betjent derefter?

Link til kommentar
Del på andre sites

57 minutter siden, Mazz skrev:

Det er korrekt og en god ide, men man kan jo alligvel høre om man bliver tjekket? Som kan gøre at man gerne må skyde en betjent derefter?

det er nu mere at du har en chance for at undgå det..

reglen skal efter min mening ikke være i det han våbentjekker personerne, men i det han nævner at de skal våbentjekkes, at de får tilladelse til at eliminere ham.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 22/8/2018 den 5:05 PM , Paki skrev:

det er nu mere at du har en chance for at undgå det..

reglen skal efter min mening ikke være i det han våbentjekker personerne, men i det han nævner at de skal våbentjekkes, at de får tilladelse til at eliminere ham.

Det bliver bøvlet at håndhæve. Og hvad så hvis de er tre der hopper ud, den ene sllerede har våben fremme, må de andre så skyde? Eller hvad hvis der er en der får lyst til at tage våben frem, som betjenten åbenlyst vil reagere på?

Link til kommentar
Del på andre sites

På 23/08/2018 den 7:38 PM , Dynn skrev:

Det bliver bøvlet at håndhæve. Og hvad så hvis de er tre der hopper ud, den ene sllerede har våben fremme, må de andre så skyde? Eller hvad hvis der er en der får lyst til at tage våben frem, som betjenten åbenlyst vil reagere på?

1, Måske skulle man gøre så at når man forlader en bil, tager den automatisk våbenet væk. Så at man ikke bare begynder at skyde politimanden, fordi at man ved at han vil taze en.

 

2, hvis en person tager våben frem lige pluslig, kan man måske lave så at man kan "tage" våben ud af hånden på folk, lidt ligesom at konfisker den men uden timeren. Og så må de andre så godt reagere?.-

2.1, ellers så ved jeg sgu ikke lige, for ja det er lidt bøvlet med hvad man gøre ved det.. Ellers så skal man sige at betjenten må tage våbnet fra tyven, og så må (han og de andre fra bilen) ikke gøre mere ved det. Men at hvis det nu sker at en person tager våben frem uden for "bil-stop" scenariet, så må alle politimænd godt tage det eller arrester ham. ??

 

Det kun være noget man kun gøre ved det måske?.

Men jeg stemmer også for at der godt må ændres noget på det, da det er surt for politiets side, når at disse ting sker.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.