Hop til indhold
Stavox

[Solved] Klage på DoktorDim


Schumacher

Recommended Posts

Dit ingame navn: Schumacher
Staff ingame navn: DoktorDim
Dit SteamID:
Staff SteamID: STEAM_0:0:127515814

Forklar situationen: Igennen desidste mange uger har jeg MANGE gange været i case med DoktorDim. 
Det er MEGET sjældent at jeg får noget ud af de cases, da DoktorDims svar ALTID er: "Det kan jeg ikke gøre noget ved". 
Et eksempel på sådan nogle cases kunne være da jeg blev CDM'et flere gange på få minutter ude foran min base omkring 1 måned siden. 
Jeg calede først case tredje gang, hvor DoktorDim så siger sin klasiske sætning: "det kan jeg ikke gøre noget ved". 
Synes det er super mærkeligt at ALLE andre staff kan gøre noget ved alt (både staff af højre rank og lavere rank end DoktorDim).
Ved ikke om det kun er mig og min vennegruppe der har det super nederen med at være i case med DoktorDim, men kan kun forstille mig at andre "frygter" en case med ham. 
Mine venner og jeg synes bestemt også at det er mærkeligt at han altid "stytter" dem som ikke har kaldt casen, hvilket jeg også har et eksempel på.
For lidt siden skulle calede jeg case fordi jeg blev random arrested. Jeg ser en åben gunshop i danskebank (Ejet af NEGUS BENNY og Pulle Jørgen).
Jeg går så ind for at købe våben, da jeg ville beskytte min base fra raiders. Når jeg så går ind står jeg med keys, gravity-gun, eller et andet uskylddigt våben i hånden.
Pludselig kommer betjenten "Razer" og arrester mig uden at sige en grund, hvilket jeg (og sikkert også alle andre) betragter som "random arrest".
Jeg kalder så case, som så til en skuffelse bliver taget af DoktorDim. DoktorDim forsvarer som altid den "part" af casen der ikke har kaldt, og jeg får et svar der cirka lyder sådan her:
"da du går ind i danske bank under et politi raid bliver du anholdt, så det kan jeg ikke gøre noget ved". 
Jeg informere oven i købet DoktorDim om at jeg fik af vide at jeg bare kunne komme ind, og det var ikke NEGUS BENNY eller Pulle Jørgen der sagde jeg kunne gå ind, 
så det måtte jo være en betjent der sagde det. 
DoktorDim er som sagt "ligeglad" og casen er over, hvilket resulterede i at jeg satte min fængselsstraf ud, og Razer vandt casen.

Nu kommer så det der fik mig bannet i 4 timer, samt det der får mig til at klage nu:
Jeg har efter hånden fået et meget stramt forhold til Razer hvilket MANGE folk har, da han konstant bryder reglerne, men uden at få straf.
Jeg vælger derfor at skrive en besked der lyder: "er vi enige om at Razer 100% er den klammeste, mest korubte og mest hadet spiller på stavox xD?". (bevis på besked kommer til sidst)
Jeg skriver denne besked for at se hvor mange andre der har det stramt med Razer, så jeg kunne lave et ban request på ham.
Der er 6 personer der giver mig ret i min mening, hvilket jeg synes er fedt, meeeeen......
Efter kort tid kommer DoktorDim, og han har med det samme i sinde at banne mig, da jeg ikke rigtigt får en mulighed for at forsvare mig.
Han kommer med en masse "undskyldninger" for at banne mig, hvor jeg så får snakket mig ud af de fleste argumenter han havde, da de var SUPER "slatne".
Han siger foreksempel jeg udstiller at han er politi ved at skrive han er kurobt, hvilket jeg IKKE gør, da han lige så godt kunne være en kurobt tyv, bankmand, eller taxi køre...
Efter en masse ligegyldig samtale om hvor vidt jeg "mobber" ham osv, får jeg ban i 240 minutter (4timer) Grund til ban: "mobning".

Jeg har også igennem laaang tid lagt mærke til at man ALDRIG han ændre på DoktorDims tanker. Hvis han har i tanke at banne dig, 
eller give dig en straf er der INGEN måde du kan forsvare dig, da DoktorDim KUN høre på sig selv, hvilket jeg igen har en "stor" gruppe folk som giver mig ret.

Jeg siger ikke at DoktorDim burde bliver fjernet som staff, men mener dog at i burde se dybere ned i sagen, og eventualt tage en samtale med ham, 
da det ikke kan være rigtigt at 10+ mennesker på serveren "frygter" at komme i case med ham...

Bevis: Jeg har som sådan ikke rigtigt noget bevis, men har en god samling af folk der også mener at DoktorDim IKKE er egnet til at være staff. Har dog, 

 

 

1233.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Emoyly

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Schumacher.

Personligt vil jeg ikke mene, at jeg bruger "Det kan jeg ikke gøre noget ved" ofte. Self. bruger jeg den, når folk hopper lige ind foran en bil, og så kalder CDM på det. Nu kan jeg godt nok ikke lige huske, præcis den case for en måned siden. Jeg mener bestemt heller ikke, at jeg har holdt med modpartneren på noget tidspunkt. Den måde vi håndtere cases på er, at enten indrømmer folk det de har gjort, ellers så kræver vi bevismateriale eller tjekker logs.

Det er da selvfølgelig trist, at dig og dine venner har sådan en holdning til mig, men det er jo jeres beslutning.

 

Angående din case du kaldte:

Jeg kommer over til dig, og spørger hvad der er sket. Du siger så, at du er blevet arresteret uden grund, hvor jeg spørger hvad der er sket. Du forklar mig så du bare løb ind for at købe våben.. Jeg havde så lige været der og set, at der var politiraid med blokader ude foran butikken. Du siger så du havde fået lov af en eller anden person til og går derind. Du ved ikke hvem det er, og så er det lidt svært for mig at finde ud af hvem det skulle være. Derfor siger jeg "Det kan jeg ikke rigtigt gøre noget ved, uden noget videobevis".

Dit ban:

Jeg ser i chatten, at alle folk bare sidder og skriver "Ja", hvilket jeg lige tjekker op på, da jeg så ser du har skrevet: "Er vi enige om at Razer 100% er den klammeste, mest korrupte og mest hadet spiller på Stavox xD?". Det vil jeg tage som disideret mobning. Du sidder og spørger folk i en åben chat, om folk er enige i, at den her person er den meste hadet spiller på Stavox. Det synes jeg overhovedet ikke høre hjemme på Stavox. Derfor hiver dig op på taget, hvor vi får en snak, men jeg synes mere du tager snakken som en joke. Derfor vælger jeg at udelukke dig i 4 timer.

 

Jeg vil ikke mene, at hvis jeg har bestemt mig for en skal udelukkes, så er jeg ligeglad med hvad personen siger, og han skal bare udelukkes. Sådan synes jeg bestemt ikke det køre.

Der er stavefejl. Lev med det!

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @DoktorDim

Jeg har IKKE noget imod dig som person, synes du er super flink at "møde på gaden", men når du der imod tager cases, er det som om du ikke rigtigt "giver en fuck". 

Man kan være noget så flink i en case, eller være en MEGA cunt uden det gør noget forskel.

Jeg synes personligt selv at de andre admins er meget mere chill i en case. Hvis man så er "sød" og forstålig, plejer jeg næsten ALTID at få en advarsel, i stedet for straffen med det samme.

Angående det jeg skrev med din "klassiske" sætning: "det kan jeg ikke gøre noget ved". Tror mange har det som mig, da jeg tit spørger "hvad synes du om den admin", og når vi så ender med at snakke om dig,

kommer din sætning altid op, hvilket "lowkey" er blevet til en meme.

 

Du skrev også at jeg tog "ban-casen" idag på taget "useriøst", hvilket jeg bestemt mener er en løgn, da jeg desværre ikke tør at være useriøs i en case med dig, da du som sagt er MEGET strammere end så mange andre staffs.

 

De mener også at det er mobning imod Razer, hvilket jeg heller ikke er enig i, da mange siger det samme til hinanden, bare igennem mikrofon i stedet for chat

Synes også 4 timer er for meget i forhold til hvad jeg gjorde, da nogle staffs neeeemt kunne finde på at sige noget lignende, da det som sagt bare er en holdning.

og på taget prøvede jeg som sagt at forsvare mig selv så godt jeg kunne, men som sagt føler jeg altid man kæmper forgæves i en case med dig, da du (i min mening) kun høre på dig selv.

 

Håber ikke at du ser ned på mig fordi jeg klager, da jeg som sagt ikke vil have dig demoted, men bare have du måske tænker over hvad folk siger til dig i cases, samt gå liidt mere op i at give folk en advarsel,

da alle andre staffs er super gode til det 🙂

 

Hilsen Schumacher

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu er det ikke for at benægte alt, men jeg vil ikke mene at jeg "giver en fuck" omkring cases. Jeg tager cases så seriøst som muligt, og arbejder altid på at finde den rette løsning. Dette er bare svært i de fleste cases, da folk ofte ser tingene på forskellige måder.

Kendte spillere kender bedre reglerne end "ældre" spillere. Derfor synes jeg også, det giver mere mening at straffe ældre spillere, fordi de udmærke godt kender reglerne. Nye spillere skal lære alle 100+ regler. Det kan være svært, så derfor plejer jeg, at give nye spillere en advarsel hvis de bryder en mildere regel.

 

Hvis jeg husker rigtigt, så sad du og prøvede at joke med det der var sket. Igen jeg var ikke lige forberedt på en staff klage, så jeg tænkte ikke lige på at huske det hele.

 

Om det er i voice-chatten det bliver sagt, eller i chatten gælder det for det samme. Ja det er lang tid 4 timer for at sige "Er vi enige om at Razer 100% er den klammeste, mest korrupte og mest hadet spiller på Stavox xD?, men forhåbentligt gentager dette sig så ikke igen 😊

Link til kommentar
Del på andre sites

Så beskriver jeg det på en anden måde. Hvis jeg føler,  spilleren virker ny, eller jeg ved spilleren er ny, så er jeg mere tilbøjelig til at give en advarsel. Du virkede ikke ny, så derfor gav jeg dig en straf, så du forhåbentligt ikke vil gøre det igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Fair nok Dim.

Synes dog stadig at ALLE har ret til en advarsen, om man så er "ny" eller "gammel".

det er også derfor jeg gentagne gange har nævnt admins, som giver alle en change, hvor man så får en straf hvis man "bryder en regl" igen.

et eksempel på sådan en staff kunne være "ducky20" eller "Toby Pedersen". De er begge SUPER gode til at være fair i en case.

 

Men til sidst kan jeg lige så godt indrømme at hele den her staff-klage har været et spild af tid, da alle udmærket ved hvad det ender med,

nemlig at det er mig der er en idiot, og at du går ud af denne klage som "vinderen", så tænker ikke rigtigt jeg at jeg gider at fortsætte.

 

Hilsen Schumacher

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg giver også sommetider "ældre" spillere en advarsel, men det sker da mere ofte ved nye spillere.

 

Synes ikke at klagen har været spild af tid. Tror mere bare du har misforstået nogen af mine holdninger, og måder at være på i cases. Og nej du er ikke en idiot😉

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Skal vi så ikke bare ende den her, og give den en [solved]?

synes ikke der er grund til at føre denne klage videre, da det meget simpelt bare er spild af tid.

Jeg følge mig uretfærdigt behandlet, da jeg havde set frem til en langt sjov dag inde på serveren, men som blev afbrudt at et 4-timers ban.

Det var måske også lidt over grænsen med min besked om Razer, men ville som sagt bare høre andres meninger,

da han samtlige gange har ødelagt mit RP, fx ved at konfiskere en bil som IKKE har haft noget med RP siturationen at gøre, 

samt MANGE andre ting.

 

Det sidste jeg har at sige er, at jeg personligt ville give folk flere advarsler, da jeg umuligt tror du har det sjovt med at være så stram.

Der er også mange der har en yndling staff, kun fordi staffen giver en advarsler, hvilket jeg synes er helt fair.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.