Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Unban Reaquest - MagnusDK101


Recommended Posts

Hejsa

 

SteamID: STEAM_0:0:91398492

 

Hvorfor skal du unbannes:   Jeg vil gerne unbannes fordi at jeg gik en fejl i know. Jeg gider ikke til at starte noget stort op med dem der fik mig bannede for det er en helt anden historie.

Mig og min ven "legede" klokken tre om natten ca? Vi proppushere hinanden for sjov. Da der så kommer 2 drenge/gutter hen til os og siger må man godt det. Jeg svare så bare "Ja, der er ikke så mange spillere inde (7) så vi må gerne så længe vi ikke forstyre andre folks RP. Vi går så væk fra dem og de følge efter og bliver ved med at sige vi skal flytte os og det gør vi men de følger efter os igen og igen. Men fuck nu det. De fulgte efter os og filmede os i 2 timer ca. Den youtube video de har lavet vare 8 min. De har klippet alt ud hvor vi siger vi skal nok flytte os. Og hvor jeg siger forstyre det jer så flytter vi os. Men ligemeget. Vi fik ban dagen efter for Propabuse og NLR Brud osv. Jeg vil gerne sige undskyld for vores opførsel det var ikke særlig moden af os. Og håber jeg kan få unban 🙂

 

Mvh

Magnus / MagnusDK101

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:91398492

Grund: NLR, Physgunabuse, propabuse - troll

Navn: MagnusDK101

AdminID: STEAM_0:0:194513547 - ULTRA SPINNER [moderator] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 22-07-18 01:32


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.