Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban req


[SoulJa]

Recommended Posts

Dit in-game navn: FlakY

Vedkommendes in-game navn: Sekondløjtnant sand

Dit SteamID: STEAM_0:0::18897545

Vedkommendes SteamID: STEAM_0:1:37672384 

Tidspunkt for hændelse: 17-08-2018 kl 00:02:00 til 00:05:30

Hvad regler er blevet brudt:
3.22: Propblock er ikke tilladt. Det bliver betragtet som propblock hvis et område bliver aflukket, hvor det ikke er muligt at tilkomme sig adgang vha. keypadcracking og lockpicking, imens de øvrige regler overholdes.

Hvad skete der?:
jeg er ved og låse PD af, og mens jeg er dernede kommer "Sekondløjtnant sand" ned i pd, og jeg ber ham om og gå op fra pd da jeg er ved og låse af. 
det ville han så ikke, så jeg ber ham igen, og siger jeg er ved og låse af så tyvene har svære ved og komme ind. 
så begynder han og låse alle døre lige foran mig, vildt provokerne.
jeg siger så han ikke skal gøre det, men han smækker stadigvæk dørene i hovedet på mig, og løber sin vej, 

jeg demoter ham fra politi da han ikke adlyder ordre fra Indsatsledener. 
da jeg så kommer op til "våbenskab" døren, så har han sat en PROP i døren så jeg ikke kan komme ud. 
den ville han så ikke fjerne

så PD raider han mig også, 
da han så kommer igennem den første dør, sætter han en PROP ved den også, fordi borgmesteren står der 
Borgmester hedder på det tidspunkt MunkeX han er mit vidne. 

jeg skyder ham så fordi han laver PD raid og da han dør, så sletter han den der PROP


Beviser:
har denne youtube film. hvor man tydeligt ser han smækker dørene lige foran mig og låser dem. samt Propblok 
Jeg demoter ham og så bliver han nok sur desværre. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.