Hop til indhold
Stavox

[Solved] Custom musik til bil radio


Recommended Posts

Meget hurtig ide jeg gerne har ville have haft addet til stavox længe ville være at man kunne afspille youtube links til ens radio i ens bil.

 

i min mening ville det være awesome af helveds til hvis man kan afspille sin egen valgte musik istedet for at skulle være afhængig af danmarks radio stationer.

 

"fjernede min ide til regler vdr musik"

Link til kommentar
Del på andre sites

20 minutter siden, Martus skrev:

Det kunne være fedt. Men jeg tror ikke det er lovligt at downloade Youtubes videoer uden tilladelse.

Der er da heller ikke nogen grund til at downloade dem? Radioerne bliver da heller ikke downloadet. Det streames direkte fra en online afspiller, ligesom YouTube videoer kan.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes iværtfald det kunne være en fed ide at kunne afspille musik ingame i bilerne så man kan fyre ens egen musik af i ens bil, det kan jo bruges til mange ting såsom rp.

der findes jo også Dj addons hvor man streamer youtube links direkte til en ingame skærm man spawner, jeg siger ikke at radioen er dårlig men siger bare det kunne være en extrem fed ide 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.