Hop til indhold
Stavox

Jeres Mening<3


ItsJonesDK

Recommended Posts

Min holdning til ham er lidt stram. (haha forstod i den.. Stramkurs)

altså hans holdning til muslimer er lidt for sygt, bare på grund af religion og hudfarve. Så er man ikke dansk ?

Så hvis jeg er ateist og min far er fra spaninen, så er jeg heller ikke dansk fordi jeg er lidt mørkere end andre ???
syntes bare ikke man skal dømme en bog på dets opslag men for indholdet, man kan jo sagtens se arabisk ud i ansigtet, men være dansk i hjertet.!!!

Link til kommentar
Del på andre sites

Hans holdninger er enormt radikale, og flere uden hold. Da jeg først læste partisiden, troede jeg at det var ren satire.

idelogisk set er der sammenligninger mellem dette og nazisme. Nu ved jeg godt, at dette blot er et "enkelt" parti, men synes generelt at den fremmedefjerske diskurs i samfundet bliver mere og mere sat i fokus.

Det synes jeg bestemt ikke er positivt. Det bliver meget til en "Musler er alle sammen kriminelle" debat i medierne, hvilket medvirker til at den generelle holdning om muslimer ændrer sig, til hvad jeg mener er uretfærdigt.

 

Fun fact - Andelen af muslimer i Danmark er kun.. Hold tight.. 4%, selvom det nærmere fremstår som 99% i medierne.

 

Nu var det selvfølgelig ikke det du spurgte til, men jeg synes at partier som dette prædiker had. Det er jeg fundamentalt imod.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er enig med ham på nogle punkter. Men jeg kan ikke tage del i en holdning fra en person, som provokerer for at få sit budskab ud, og generaliserer så det basker.

 

Havde han valgt en anden fremgangsmåde end at kalde alting "homo", så havde folk nok taget ham mere seriøst.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja jeg kan godt se hvilke punktere han har ret i, men samletset syntes jeg også bare det er for meget som han ikke har ret i
det er ikke alle muslimer der er kriminelle, og det siger han også på et tidspunkt. Men samtidigt reffere han jo til alle er...

Men min mening er at vi har godt af at lære fra andre lande og kulture, og omvendt, 
jeg bor selv i Volls ``Homo``mose som han siger. Men jeg elsker at bo her, der sker stortset  ikke noget,
men bare fordi det er multikulturelt samfund her uden i en af danmarks ``Taberghettoer`` 
så er alle der bor her ``Samfundstabere`` og kriminelle,
Altså min nabo er læge og min nabos nabo er civilingeniør så den måde han genaralisere det hele på er ikke okay!! 

Link til kommentar
Del på andre sites

Han har da ret i nogle punkter, men han er også en som er dum at høre på i længden.. Det med at en sort person bare nasser på vores penge og siger at det er hårdt her, er noget af som vi skal lave med ad de gør det og noget som man ikke kan stoppe, men også det med at han siger "Dem sorte personer der voldtager danske piger" de skal stoppe og sendes hjem, det har han også ret i. 

Hvad jeg dog ikke står inden for er at han udlukker at de menneske som kommer fra udlandet, som betaler deres skat, og at de er ligesådan som en dansk person, for hvorfor skal de nedrives når de gør ligesådan som mange andre dansker. 

- Han siger i en af hans vidoer at de skal hænges op og kastes tomator på, lige sådan som man gjorde i egypten, fra mange 1000 år siden. Det er noget som man ikke kan tag stilling til nu i dag, da der er ytringsfrihed, til os alle sammen som er her hjemme. 

Så alt i alt vil jeg sige det er dumt på så mange mådere, men han har jo også ret i noget af det han siger, så man kan ingen sige at man vil ikke være på ligefod sammen med ham da der er så mange blandte meninger om det her.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, KennyBou skrev:

Han siger i en af hans vidoer at de skal hænges op og kastes tomator på, lige sådan som man gjorde i egypten, fra mange 1000 år siden. Det er noget som man ikke kan tag stilling til nu i dag, da der er ytringsfrihed, til os alle sammen som er her hjemme. 

Jeg tror, at du har misforstået netop den video lidt - han snakker om, at det er en tanke som de har eksperimenteret med eftersom at Paludan i forbindelse med sin deltagelse i en skandinavisk nationalistisk begivenhed snakkede med en om det. Det der egentlig menes med det er, at de fleste indvandre ikke ser det som en straf at få gratis mad, tag over hovedet og fritid til at se TV og spille PlayStation i fængsel. Derfor tænker han, at de har brug for noget mere fundamentalt for at blive rehabiliteret - noget de rent faktisk kan forstå.

 

Det synes jeg også, at han har ret i.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg sørger over min religion med disse samfundstabere. De råber og tror de er "muslimer", men det er de ikke. Jeg kan heller ikke lide dem fordi de er ikke gode muslimer. Jeg er selv muslim, kender min religion og kan heller ikke lide de der indvandre ✌️ muslimer som spiller meget smart. Jeg ville ønske der var et sted hvor der var en rigtig muslim som snakkede politisk korrekt så ville vi vise vores rigtige side i stedet for at høre de der råbe.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Gavs B skrev:

Jeg sørger over min religion med disse samfundstabere. De råber og tror de er "muslimer", men det er de ikke. Jeg kan heller ikke lide dem fordi de er ikke gode muslimer. Jeg er selv muslim, kender min religion og kan heller ikke lide de der indvandre ✌️ muslimer som spiller meget smart. Jeg ville ønske der var et sted hvor der var en rigtig muslim som snakkede politisk korrekt så ville vi vise vores rigtige side i stedet for at høre de der råbe.

 

Håber at der bliver smidt de indvandre ud som kun er her for at lave ballade. 

Jeg har ikke noget imod de invandre som rent faktisk gøre noget godt for samfundet, og ikke råber "Fuck politiet" til hver politistation de går forbi.

På 12/08/2018 den 10:40 PM , ItsJonesDK skrev:

Min holdning til ham er lidt stram. (haha forstod i den.. Stramkurs)

altså hans holdning til muslimer er lidt for sygt, bare på grund af religion og hudfarve. Så er man ikke dansk ?

Så hvis jeg er ateist og min far er fra spaninen, så er jeg heller ikke dansk fordi jeg er lidt mørkere end andre ???
syntes bare ikke man skal dømme en bog på dets opslag men for indholdet, man kan jo sagtens se arabisk ud i ansigtet, men være dansk i hjertet.!!!

 

Det du siger lyder lidt i stil med det her...fff6-2.jpg.d08f3d331867b92d7bf735356bb482df.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.