Hop til indhold
Stavox

[Afvist] [Genåbnet] Uretfærdig ban af Tarry


Niffel

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:58047428

Staff SteamID: STEAM_0:1:107227712 (Tarry)

Tidpunkt af Ban: Mellem 02:00 - 02:15 mindes jeg

Reason: Jeg blev i nat banned af Tarry for phsygun-abuse, da jeg flyttede min vens bil fra vejen og ind på parkeringspladsen. Jeg forstår 100 percent, at det var imod reglerne, dog synes jeg at et permban er lige i overkanten.

Jeg vil også pointere Tarrys håndtering af situation, som jeg virkelig synes var grotesk, da han intet sagde efter, at han havde efterspurgt mig om en forklaring, men blot gav mig et permban.

Håber utrolig meget på et unban, da jeg virkelig har nyt de sidste par dage på serveren.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:58047428

Grund: Physgun abuse, mens han tror staff ikke kikker på

Navn: Niffel

AdminID: STEAM_0:1:107227712 - Tarry [moderator] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 12-08-18 02:14


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Synes dog stadig at 5 dage er lidt voldsomt, da jeg min intentioner kun var gode; men selvfølgelig er regler regler. Måden du håndterede situationen på, føler jeg hellere ikke var i orden, og jeg synes, at du burde tage det til eftertanke.

Knus en trist men håbefuld medborger i Stavox, Niffel ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har lige åbnet denne igen, da jeg kan se, at du efter dit ban har brugt alt-account. Det er i strid med vores regler, og jeg tænker derfor det er en god idé at vi lige genevaluerer dit unban. Dit alt-account er blevet permbanned, men det er selvfølgelig nødvendigt at finde frem til en passende straf for din main-account.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.