Hop til indhold
Stavox

[Solved] armor


MSAFE

Recommended Posts

en dag stod jeg og tog noget armor så kom der en og sagde hvis du tager det armor skyder jeg dig så tog jeg armoret så skØd han mig så kalder jeg admin han siger det må man godt så gØr jeg det også men jeg bliver jailded

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej msafe. 

Jeg tager en helt normal rdm case hvor jeg så får at vide der bliver sagt noget man ikke kan høre og nu hvor det jo ikke var i noget mug eller kidnap ser jeg dog stadig ingen grund til det. Der står jo ikke noget i reglerne om der men det kan du jo bare sige til alle for at dræbe. Hvis der nu er en masse andre der talte rundt omkring ham så ville han ikke kunne vide hvad der blev sagt til hvem. Du kunne i det mindste gøre det mere tydeligt at det var ham du talt til nu hvor han jo siger at der "bare blev sagt noget".så eftersom jeg bedømmer at det er din fejl ikke at sørge for at han ved det er ham du taler til der i spawn. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.