Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage - Franzen


Bear Grylls

Recommended Posts

Dit ingame navn: Josef stalin

Staff ingame navn: Franzen

Dit steamID: STEAM_0:1:117656138

Staff steamID: STEAM_0:1:117469409

Forklar situationen: Hej staff, vi er 5 personer der er gået sammen og har lavet en lille afstemning. Da ingen af os bryder os særligt meget om Franzen lavede vi afstemningen med et formål, nemlig at se hvor mange af spillerne inde på Stavox - Rockford serveren der bryder sig om Franzen, vi var overraskede over hvor mange der delte samme mening som os. Franzen har gentagene gange vist overfor mig og mine kammerater, hvorfor han ikke fortjener at være staff på Stavox serverne, Franzen har i flere cases været useriøst og kastet rundt med folk og brugt dem som en et stykke legetøj. Franzen viste så sent som igår hvordan han håndtere sine cases da han skulle fjerne en medspiller der allerede forsøgte at flytte sig men ikke kunne, han kastede derefter medspiller og bil gennem vejen ved spawn, spilleren ved navn bob Johnson blev lidt skuffet over behandlingen af jeres staff, der blev hverken sagt undskyld eller på anden måde vist at Franzen var ked af sine handlinger, han bad os istedet om at skrive en klage (hvilket jeg er igang med nu) jeg har desværre ikke video optagelse på det. Jeg syntes derfor at det skal revuderes om Franzen skal være staff eller ej, mine venner og jeg holder gerne et møde med jer hvor vi kan diskutere dette. 

 

Mvh. Klynken. THICC BOI KICK. Anders Åst, Gunther V.2 Csgoloto.com og Josef Stalin. ❤️

Klage over Franzen.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg burde måske ikke blande mig, men jeg havde ikke mulighed for at stemme ja. Jeg sagde jeg stemmer ja så kaldte du mig en samfundstaber og det vil jeg ikke mene er i orden. Jeg er ked af at sige det, men dette er useriøst, og kommer ikke nogen vejende jeg snakkede med Bimse som også stemte "Ja", men hellere ikke hans blev registreret som et ja. Det er simpelhen for dumt. 

 

-Zork

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg forstår slet ikke din klage.

 

Det er dog mærkeligt at du bruger afstemningen som et argument i din klage eftersom man ikke havde lov til at stemme "Ja" og derfor kunne spillere kun stemme "Nej". 

 

Den afstemning er jo mega mærkelig du sidder og siger at du vil lave en staffklage hvis du rammer 25 stemmer og hele afstemningen er jo udelukkende kun provokation.

Jeg vil dog gerne vide hvilken situation du mener jeg har brugt nogen som et legetøj da jeg aldrig har gjort dette.

Du forklare omkring den situation der slete forledendag hvor der var blevet placeret en opbevarings kasse midt på vejen jeg prøver dermed at skyde den for at fjerne den hvor Bob bliver ved med at køre hen over den så jeg ikke har mulighed for at fjerne kassen og efter jeg har bedt ham om at stoppe bliver han ved. Jeg vælger i denne sag at "kaste" bilen væk for at kunne lave mit staffarbejde færdigt.

Det eneste i lavede i den tid i havde de kasser var at svine mig til som det eneste.

- Franzen

staffklage-billed.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej zork, du har helt ret i at jeg på intet tidspunkt har kaldt dig for en samfundstaber, jeg tager ikke ansvar for hvad andre har sagt men du skal måske lære at høre efter for fremtiden og din stemme blev talt med da jeg stod for ''ja'' stemmerne 🙂

Franzen der var mulighed for at stemme ja, jeg syntes at du skulle sætte dig ned og gennemgå forløbet, vi kunne nemt have snydt hele afstemningen men det har vi ikke gjordt, det er ikke min skyld at du er upopulær blandt nogle af os. vi er flere spillere der har sat os ned og skrevet den her klage så alt hvad der står kan jeg ikke argumentere for 100% . men og andet staff er som skrevet mere end velkommen til at invitere os til en samtale hvor vi kan diskutere dette emne og vevrørende den case igår kunne den have være håndteret bedre istedet for at kaste ham afhelvedes til 🙂

 

 

- Josef stalin

Link til kommentar
Del på andre sites

"Zork" med et stort Z. Og nej den blev ikke talt det du siger er en direkte løgn. Det kan godt være det var en anden der sagde samfunstaber skulle faktisk mene det var Randersboy eller hvad fanden han hedder, men pointen er at dette ikke har været en fair staff klage og eller afstemning da værken min eller Bimse stemme blev talt. 

 

Gennem hele afstemning blev Franzen også svinet til (af jer) og det er jo hellere ikke iorden.  I burde tænke noget mere omkring hvad i gør nok sidder i bag en skærm, men det er stadig ikke iorden at svine folk til på den måde som du og dine venner gør.

 

-Zork

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Bear Grylls skrev:

hvad mener du emd svinet til? og jeg beklager da hvis jeres stemmer ikke er blevet talt med i al den skrigen og andet der var, men så kunne i jo have taget initiativ til at skrive hvad i ville stemme 🙂

 

 

 

 

-Josef Stalin

 

Prøv nu at hør her, det eneste i lavede var at sige "AD FRANZEN" , "IK STEM PÅ FRANZEN", "Ikke gå ned i ad kassen!!!!" og"VI KAN IKKE LIDE FRANZEN!!"  det ser jeg ikke noget konstruktivt i? 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Bear Grylls skrev:

hvad mener du emd svinet til? og jeg beklager da hvis jeres stemmer ikke er blevet talt med i al den skrigen og andet der var, men så kunne i jo have taget initiativ til at skrive hvad i ville stemme 🙂

 

 

 

 

-Josef Stalin

Men i kunne godt tage intiativ til alle dem som stemte nej? 

 

Jeg mener jeres tone ikke var iorden. Med svinet til mener jeg at hvis folk stemte "ja" sagde i ad og eller samfundstaber, og i kaldte ham en taber det er på ingen måde acceptabelt vil jeg mene.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har ret til at ytre os og vores ord skal ikke kunne have effekt på afstemningen. folk havde stadig frit valg under hele afstemningen og igen jeg tager ikke ansvar for andre folks handlinger kun mine egne 🙂 

 

 

 

-Josef Stalin

Men Zoek igen, det var deres handlinger og det skal ikke gå ud over mig, vi ønskede slet ikke at det skulle gå sådan og ja selføleglig hørte vi nej stemmerne da det var dem der skreg højest.

 

 

-Josef Stalin

Link til kommentar
Del på andre sites

48 minutter siden, Bear Grylls skrev:

 

 

Mvh. Klynken. THICC BOI KICK. Anders Åst, Gunther V.2 Csgoloto.com og Josef Stalin. ❤️

 

 

3 minutter siden, Bear Grylls skrev:

Vi har ret til at ytre os og vores ord skal ikke kunne have effekt på afstemningen. folk havde stadig frit valg under hele afstemningen og igen jeg tager ikke ansvar for andre folks handlinger kun mine egne 🙂 

 

 

 

-Josef Stalin

 

Du skriver med venlig hilsen fra jer alle sammen så må man jo tro du også kan tage ansvar for det de andre har gjort eftersom du jo tydeligvis laver en staffklage for jeg alle.

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er ikke ydringsfrihed på stavox makker. Der står man skal holde en god tone, og snakke pænt. Igen hvorfor tager i kun intiativ til alle dem som skriver nej? Det er simpelhen for dumt - Makker, du burde tænke over at der også er et menneske på den anden side nok kan han tage hvad du siger, men du skal stadig tænke over hvad du siger.

 

Hvorfor skulle denne afstemning kreeres? Sikker på det ikke bare er for at være flabet og provokerende?

 

TAG DIG NU SAMMEN!

 

-Zork

Link til kommentar
Del på andre sites

Zork jeg prøver igen at få kontakt til dig! JEG TAGER IKKE ANSVAR FOR ANDRES HANDLINGER og med det sagt så syntes jeg at skal vide at jeres stemmer var blevet talt, det er ikke min skyld at der ikke var flere der stemte ja... det viser jo bare at folket har talt og så må du have en god aften, jeg vil nemlig mene at det her er noget mellem mig og stavox staff 😄

 

 

-Josef Stallin

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Bear Grylls skrev:

Zork jeg prøver igen at få kontakt til dig! JEG TAGER IKKE ANSVAR FOR ANDRES HANDLINGER og med det sagt så syntes jeg at skal vide at jeres stemmer var blevet talt, det er ikke min skyld at der ikke var flere der stemte ja... det viser jo bare at folket har talt og så må du have en god aften, jeg vil nemlig mene at det her er noget mellem mig og stavox staff 😄

 

 

-Josef Stallin

DER VAR JO FLERE DER STEMTE JA!

 

Vi har 6 inde fra Myths ganget, og vi stemte alle sammen ja og kun 1 enkelt af dem blev talt synes du ikke selv det er for dumt?

Link til kommentar
Del på andre sites

Dit argument med hvor mange der stemte "Nej" skulle have nogen betydning for denne klage, nu er det sådan at i de fleste cases er der ofte en spiller der får en straf grundet et reglbrud, derfor vil der altid være nogen spillere der vil være utilfreds med staffen det kan ikke undgåes. 

 

1ca5f40bece64f501d1e28a90e4f48db.png Der bliver indrømmet at i også selv kan se at den var "lidt" var lavet for provokation.
Screenshot 1

 

Og i unskylder også for at den var ond og det var den nemlig og overhovedet ikke konstruktiv på nogen måde. 

Screenshot 2 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

afstemningen var egentlig bare mere så vi vidste hvor mange der ville have vores ryg hvis vi endelig gik hen og lavede en staff klage 😉 men rart at se at du stadig bruger mere tid på at svare når vi egentlig abre venter på svar fra willy 🙂 

 

 

-Josef Stalin

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej med jer,

 

Afstemninger med demokratisk-lignende formål og stemmer har ingen betydning eller konsekvenser for en staff. At i prøver at splitte vandende ved at opstille en så provokerende afstemning viser blot, at i ikke lige tænkte jer om inden i valgte at lave en staff-klage. Jeg kan godt se, hvad jeres intention er, men det har desværre slet ikke den effekt i sikkert ønskede.  Man kan sagtens lave en staff-klage uden at skulle have forudindtaget holdninger fra andre spillere, der sikkert ikke har oplevet det samme.

 

Overordnet kom du kun med ét eksempel på, hvorfor Franzen "kunne" være en dårlig staff. For mig at se - og jeg er sikker på, at @Houstonville være enig, så ville det at stryge en bil væk med sin physics-gun være en autoritetsmarkering, som er noget man til tider er nødt til, hvis spillere ikke forstår en besked eller en ordre fra en staff. Så, hvis man ikke har lyst til at være udsat for den form for magtanvendelse, så skal man slet ikke være provokerende, hvis den pågældende staff er i gang med sit arbejde.

 

Derudover, hvis vi virkelig har haft problemer med Franzen, så ville hans tilskrevne coach allerede være gjort opmærksom på det, og derefter have taget en snak med ham om det. Vi er meget opmærksomme på spilleres oplevelser med vores staffs, men at opstille en afstemning for at have "medhold" i sin klage, er for mig at se useriøst så det batter.

 

Medmindre i har flere eksempler på dårlig staff arbejde af Franzen ud over det enkelte tilfælde med bilen, som ikke var misbrug, så lukker jeg klagen senere med konklusionen, at der ikke er bevis på påstanden om misbrug, og, at eksemplet på misbrug var korrekt magtanvendelse i henhold til staff-protokollen.

Link til kommentar
Del på andre sites

55 minutter siden, Willy skrev:

Overordnet kom du kun med ét eksempel på, hvorfor Franzen "kunne" være en dårlig staff. For mig at se - og jeg er sikker på, at @Houstonville være enig, så ville det at stryge en bil væk med sin physics-gun være en autoritetsmarkering, som er noget man til tider er nødt til, hvis spillere ikke forstår en besked eller en ordre fra en staff.

 

Din antagelse er korrekt - autoritetsmarkeringer er sommetider nødvendige, når vi har at gøre med spillere der ikke fremvise den ønskede respekt og orden.

Derudover kører klagen egentlig på alle tangenter ud af noget som virker mest som en personlig hetz fremfor faktisk staff-arbejde. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.