Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage - Tarry


MRBennetsen✔

Recommended Posts

Dit ingame navn: MRBIG

Staff ingame navn: Tarry

Dit SteamID: STEAM_0:1:116606557

Staff SteamID: STEAM_0:1:107227712

Forklar situationen: Jeg bakkede ind i en bil som cdm'ede en det får jeg carban for HELT FAIR! Men så fjerner tarry ikke min bil og jeg skriver så til ham men der skete intet. så ville jeg bare smide den i vandet og bruge det som en slags cardealer. I stedet for han fjerner den så smider jeg den i uden han ved det. så kommer der en fyr Mike NOS som kalder Case. Helt ok. Jeg kørte så videre sammen med Mr Schmeltz og vi hygger sådan lidt og så bliver jeg bringet af Reyn X som gerne vil vide hvorfor den er der i vandet. Det var så af den grund at den ikke var blevet fjernet så havde jeg så smidt den deri. Så fortæller jeg Reyn x at det var fordi den ikke var fjernet og at jeg havde skrevet til tarry at han skulle fjerne den. Så skændtes mig og Tarry så i 5 minnutter til jeg fik jail 300 sekunder. Da jeg så er i jail får jeg 1000min carban fordi jeg havde psygun abused og jeg er ikke enig i det.

Bevis: 

 

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Willy skrev:

Afventer svar fra @Tarry

10-4
Ser lige de klips der

 

Hej MRBIG!
Du lavede noget være møj i går...
Du fik carban fordi, du CDM'ede en person, efter der physgunabusede du med din bil,
jeg har en lille politik der lyder på "Hvis en person physgunabuser med sin bil, ved at kaste den eller lignende, får han carban + Jail".
Grunden til at du blev kicked var, du sad og skrev grimt til mig, og det gider jeg ikke at finde mig i.

Jeg kan ikke se hvorfor du skal have uncarban, eller jeg skal have en advarsel, elle noget...
Det er dig der har lavet fejlene (som du også så fint viser med dine videoer), så derfor tænker jeg ikke der skal ske noget.

Link til kommentar
Del på andre sites

21 timer siden, Tarry skrev:

10-4
Ser lige de klips der

 

Hej MRBIG!
Du lavede noget være møj i går...
Du fik carban fordi, du CDM'ede en person, efter der physgunabusede du med din bil,
jeg har en lille politik der lyder på "Hvis en person physgunabuser med sin bil, ved at kaste den eller lignende, får han carban + Jail".
Grunden til at du blev kicked var, du sad og skrev grimt til mig, og det gider jeg ikke at finde mig i.

Jeg kan ikke se hvorfor du skal have uncarban, eller jeg skal have en advarsel, elle noget...
Det er dig der har lavet fejlene (som du også så fint viser med dine videoer), så derfor tænker jeg ikke der skal ske noget.

Undskyld jeg ikke har svaret før.

 

Jeg fik carban pga. jeg havde cdm'et en jaja cool nok det rører mig ikke. Men du fjernede så ikke min bil og jeg skrev også det til dig. Men du så det så ikke. Jeg vælger så at smide den i vandet for at den ikke blev carjacket og så at den på en måde var beskyttet i cardealeren. Din politik er ok. Hvis det ikke er dig der har glemt noget. Jeg blev kicket på grund af at du tru'er mig med 2000min carban og jeg så skriver klaphat. Det er så lavt at synke ned @Tarry

+ Jeg elsker lidt Reyn x'es kommentar. "Så er det dig der ikke har gjort dit arbejde ordeligt" eller sådan noget lignenene.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.