Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Reys


Reys

Recommended Posts

Hvorfor skal du unbannes? Jeg har virkelig tænkt i de 2uger der snart er gået har været på ferie med ondt i maven fordi jeg virkelig godt kan lide serveren og jeg har virkelig meget lyst til at spille på serveren jeg ved godt jeg har været flabet og snakket grimt jeg er virkelig ked af det... jeg ville gerne have en chance til at vise at jeg godt kan! jeg ville virkelig godt overbebise jer. I sidder sikkert og tænker at jeg ikke kan klare det men det ville jeg mega gerne vise jer at jeg godt kan og jeg skal nok tage mig sammen det kan jeg godt love jer for... jeg elsker virkelig stavox jeg har en ven irl jeg spiller med der inde og vi kan virkelig også godt lide at spille sammen og vi skælder hinanden ud hvis den ene er bedre end den anden...vi hygger os virkelig meget og jeg ville gerne vise at jeg kan! jeg har virkelig tænkt over tingene selv igennem min ferie! jeg syndes at i burde tænke over det! jeg ville virkelig gøre alt. Ja jeg er en lille flabet møgunge engang i mellem men når det kommer til stykket ville jeg kun jer alle det bedste alle skal have det sjovt inde på et community jeg ville virkelig gerne overbevise jer. Drenge tænk over det! ~ Reys.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.