Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage på ULTRA SPINNER


Boonk Carlson

Recommended Posts

Dit ingame navn: Boonk Coalsun
Staff ingame navn: Ultra Spinner

Dit SteamID: STEAM_0:0:146034495

Staff SteamID: STEAM_0:0:194513547

Forklar Situationen: Så jeg fik min bil carjacket ca en halv time før og så løber jeg rundt og leder efter den. Jeg finder så en "Børnehave" og så skriver jeg raid. Jeg raider dem derefter kommer en "Familie" og siger at "F**k du er dum dit lille r*vhul. F**king ødelæger vores RP!" eller noget i den retning. Derefter carjacker jeg bilen der er ved "Børnehavnen" og kører ned mod min base der er i biografen. Ultra spinner teleporter over til mig og så siger jeg: Ejjjjjj Ultra, leggggit.... Så siger Ultra: Nej, jeg gør intet, der sker intet med dig. Jeg går lige over og checker noget... Så går jeg ned og er på vej over til spawn for noget liv, og så kommer Ultra over og siger til mig et eller andet som jeg ikke kunne forstå. Gerda kommer over til min base og "Flexer" sin nye bil og spørg Ultra om hans nye bil er smuk, hvor han så trækker mig på den lille græsplæne der er ombag Post Nord, og så kommer Gerda igen og spørg Ultra igen om hans bil er flot, hvorefter Ultra smider Gerda op i luften og gør så han tager fall damage. Det ender med at jeg får ban i 2 dage og 15 minutter, med grunden: *RDMx2, Raider for kills* 

Ja jeg raidede dem, nej det er ikke RDM, nej jeg raidede ikke kun for kills.

 

Beviser: 20180806231841_1.thumb.jpg.f61c8000c9ad518317945d995f75579f.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

For der første: Houston - Jeg stjal deres bil som dee holde ude foran ved siden af indgangen.

 

For det andene: Nej Ultra, det var ved villa husene og alle dørene var ikke åbnede, derfor lockpickede jeg dem for at checke, men fandt ikke noget. Og nej, jeg drabte dem i starten fordi de sagde at de ikke ville dø. Plus du løj til mig at du sagde der ikke ville ske noget.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, ^-^♠SenTyy♠^-^ skrev:

Plus du løj til mig at du sagde der ikke ville ske noget.

Jeg sagde der ikke skete noget på daværende tidspunkt. Men jeg havde så undersøgt sagen og du sagde ikke noget til mig in-game da jeg spurgte dig om der var nogen værdigenstande inde i basen

 

 - Og eftersom du sagde der ikke var nogen værdigenstande i basen tænkte jeg at du havde raidet for kills.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Grunden til at jeg bannede dig:

 

Jeg bannede dig fordi jeg spurgte dig om der var nogen værdigenstande du raidede efter du sagde nej. Jeg ser så at du har dræbt 2 personer, og du sagde jo der ikke var nogen værdigenstande at raide efter derfor banner jeg dig med grunden RDM x2, Raider for kills

 

- Ikke nok med det har du fået 3 jails idag hvilket ikke for det til at se bedre ud.

Link til kommentar
Del på andre sites

17 minutter siden, Mads (ULTRA) skrev:

det kunne han se på forhånd der ikke var da ALLE dørene var åbne

 

12 minutter siden, ^-^♠SenTyy♠^-^ skrev:

Nej Ultra, det var ved villa husene og alle dørene var ikke åbnede, derfor lockpickede jeg dem for at checke, men fandt ikke noget

 

Det må I lige finde ud af det her - det stemmer ikke helt overens. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Ok, så hvad du siger er at hvis jeg er en lovlig gundealer uden printere eller noget, men kun lovlige våben, også jeg bliver raidet, er det så RDM? Bare fordi man ikke har printere eller weed, betyder det ikke man har en “lovlig” base hvor man ikke må blive raidet.

 

og ja, jeg ved godt jeg fik jail tre gange idag, men det var fordi jeg ville have det sjovt.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Houston skrev:

 

 

Det må I lige finde ud af det her - det stemmer ikke helt overens. 

Jeg har nok ikke tænkt helt langt der. Jeg har nok dummet mig på det punkt og ikke tænkt at dørene var åbne fordi han nok havde lockpicket dem.

Fejl fra min side beklager var nok lidt for hurtig

2 minutter siden, ^-^♠SenTyy♠^-^ skrev:

Ok, så hvad du siger er at hvis jeg er en lovlig gundealer uden printere eller noget, men kun lovlige våben, også jeg bliver raidet, er det så RDM? Bare fordi man ikke har printere eller weed

Værdigenstande er ikke kun Printere og weed det kan også være våben og biler, penge eller andet

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvad nu hvis jeg er en helt normaæ borger der laver noget rp, fx bygger en elektronik butik hvor jeg sælger intet ud over computer skærme osv, og jeg ikke har et “ingen raid” skilt, giver det mig så adgang til at ikke blive raidet? 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, ^-^♠SenTyy♠^-^ skrev:

Hvad nu hvis jeg er en helt normaæ borger der laver noget rp, fx bygger en elektronik butik hvor jeg sælger intet ud over computer skærme osv, og jeg ikke har et “ingen raid” skilt, giver det mig så adgang til at ikke blive raidet? 

Hvis han ikke har Printere, Våben, Biler eller weed så må du jo ikke raid ham hvad vil du så raid ham for?

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg snakkede med Ultra Spinner i går, og vi er kommet frem til, at hvis fejlen angående dørene ikke var blevet begået, ville der ikke have været nogen straf. Med andre ord hvis det ikke havde været for den lapsus fra Ultra, ville casen formentlig være blevet løst rigtigt. Det er selvfølgelig beklageligt, at fejltagelsen formentlig skyldes manglende koncentration - men når man er online i længere perioder og kører mange cases igennem, er det fuldt forståeligt at noget lige glipper sommetider. 

 

Normalt har en staff-klage ikke noget at gøre med et eventuelt unban, men da der i denne situation har været en fejl i håndtering af casen samt dårlig kommunikation mellem jer, er du blevet unbanned. Hvis der skulle være andet, er du velkommen til at skrive over forum. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.