Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning af TM HaniSkilz


HaniSkilz

Recommended Posts

Ingame navn:

TM HaniSkilz

SteamID:

http://steamcommunity.com/id/HaniSkilzDK/

IRL Navn:

Jeppe Krogsholm

Alder:

Er 15 år gammel, fylder dog 16 på søndag.


Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Ja har selv ejet 3 og været Staff på en masse.


Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

I skal vælge mig pga at jeg har meget erfaring med at håndtere sager og holde orden.

Er god til at snakke pænt til spillere hvis det er at jeg skal opsamle på det ved jeg at der er mange som har opfattet mig som en der er meget sur,

hvilket jeg faktisk ikke er.

Jeg er en som tager mit arbejde meget seriøst især hvis jeg er Staff. Regler skal overholdes og jeg er altid Staff før jeg er spiller.


Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Har kendskab til det og lidt erfaring med det, sidst jeg var Staff på en Garry's Mod server var i 2014.


Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

Ja kan både skrive og snakke Dansk flydende, bruger min mic meget ofte.


På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Har stort set altid tid til at være på serveren og tage mig af Admin sager.

Har dog eksamen i mundtlig og skriftlige fag i Maj og Juni. Derfor er jeg nok ikke så meget på, dog vil jeg være meget mere på efter det.


Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

Har arbejdet ved 2 hosting firmaer og har en del erfaring med opsætning af forskellige slags servere.

Der ud over er det vigtigt at man som Staff tager sit "job" seriøst og er Staff før man er spiller.

 

Jeg siger mange tak fordi jeg måtte bruge noget af din tid til at læse min ansøgning om Staff. Du ønskes en meget god dag.

Med Venlig Hilsen

Jeppe Krogsholm

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.