Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Unbanrequests


Silas har ADHD

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:50792314

Hvorfor skal du unbannes: Jeg blev bannet for at flygte fra case + spille musik.

Det med musiken jeg var i gang med at slukke det men der går lidt tid før det slukker, jeg kom til at tale inden det slukkede, og det med at flygte det ved jeg ikke hvorfor jeg gjorde men den dag tog jeg heller ikke min medicin (jeg har ADHD) 

og busen det var ik for at få den igen det var for at carjacke en bil

Jeg kan nok ikke få unban men jeg vil gerne bare have ban i 2 dage eller en uge 

Og forsat god dag 🙂

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:50792314

Grund: Skifter job for at få bus igen - Flygter fra case - Spiller musik igennem mikrofon efter advarsler

Navn: NEJJJ

AdminID: STEAM_0:0:131139038 - Reyn [moderator]

Unban: 19-08-18 13:29

Banned: 05-08-18 13:29


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså når jeg beder dig om ikke at spille musik igennem din mikrofon forventer jeg det sker med det samme, ikke at jeg ser det igen om 5 minutter. Du valgte tilfældigvis at skifte job da politiet valgte at konfiskere din bil for så at skifte tilbage 2 minutter efter. Og da jeg tager fat i dig og vil snakke med dig hopper du bare ud over taget og begynder at sige "ja nu bliver jeg bannet så vi ses"

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ved ikke hvad der skete igår men jeg skiftede job for at carjacke en bil inde på PD men så gad jeg ikke at carjacke den efter 1 min fordi jeg ik kunne for den ud 

Og jeg hvade slukket min højtaler men der gik lidt tid før den slukkede 

Jeg vil gerne bare have ned sat min straf til en uge eller 2 dage 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.