Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban


Critz

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_1:0:142189984

Hvorfor skal du unbannes: Okay, til at starte med vil jeg lige sige at jeg blev bannet a Tarry fordi han mener at andre spillere skal cop-bait, når jeg så siger til en at han skal stoppe, og jeg kommer til at sige (imens han prøver at komme væk) jeg kalder, ikke noget med admin eller staff i setningen, så bliver Tarry salty og vil ikke hører min version, men tror kun på hvad end hans tanker leder op til. Det er ikke fair, pga. at ham der cop-baited fik ingen straf, hvilket jeg skulle, for at prøve at gøre noget godt, nu når Tarry ikke er så god til det. Jeg undrer mig over at Tarry ikke lytter på min forklaring men bare bruger sine egne tanker udlukkende og lytter ikke. Fik ikke perm ban, men syntes stadig det er lidt abuse. Lige efter min skulle en andens vist også bannes af Tarry og han sagde til mig at Tarry heller ikke lytter til ham. Alså bare fordi jeg ikke er Admin må jeg ikke prøve at gøre lidt godt? gj Tarry lytter ikke til spillerne selv. Spørg gerne om mere info in case u need.

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:142189984

Grund: Truer med at kalde på staff - spilder staffs tid i case

Navn: oliibolii

AdminID: STEAM_0:1:107227712 - Tarry [moderator] - Profil

Unban: 09-08-18 17:05

Banned: 02-08-18 17:05


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Oliver!
Vi havde en lang dialog sammen, hvor du fortalte mig, du havde sagt "Du Cop baiter - jeg kalder".
Hvis du siger til ham han har brudt en regel, og så derefter siger "jeg kalder" hentyder du meget til "Jeg kalder på Admin/ Staff!".
Derfor valgte jeg at fortælle dig det et par gange, samt spørge dig om hvad egentlig mente med "Jeg kalder".
Du fortalte mig, at du ikke vidste hvorfor du sagde det, så derfor brugte jeg rigtig meget tid på at forklare dig,
at man ikke bare siger ting, uden at tænke over det, kende meningen med de ting du suger.
Efter vi havde haft cassen kørende i ca. 10-15 min, valgte jeg at banne dig PGA. du ikke kunne argumentere for hvorfor du havde sagt som du havde.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Da jeg spurgte dig op til flere gange, hvad "Jeg kalder" skulle betyde, eller hvad det mente,
sagde du bare "Det ved jeg ikke".
Eller, da jeg spurgte hvorfor sagde du det? Sagde du "Det ved jeg ikke" -
Så lige nu svare du dig selv lidt i mod.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det mener jeg ikke, du sad og sagde at ham den anden havde ret, og regner kun mit ban ud fra hvad du syntes. 1. Det kræver bevis 2. Jeg siger hvorfor jeg sagde jeg kalder som ikke var en færdig setning, rigtigt "jeg kalder backup hvis du ikke stopper" og du regner casen ud fra hvad dine tanker siger. Som Mod eller admin hvad end du nu er, kan du ikke regne ud fra hvad du får fortalt. Unban mig siden det åbenbart var grunden til ban.

Og Tarry hvad skete der med cop-baiteren??? Intet LMFAO
 

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu var det jo sådan, at jeg prøvede at konfrontere dig og spørge ind til "Jeg kalder", i den grad, at jeg prøvede at sige til dig, at det er det samme som at sige "Jeg kalder Admin/Staff."
Da jeg spurgte ind til "Jeg kalder" betydningen, eller hvorfor du nu sagde sådan, sagde du hele tiden "Der er ingen mening/ betydning med det"
Derfor valgte jeg at spørge Mike, Toby og Brian på TS (efter du var banned), hvad de ville tænke hvis jeg sagde: "Du har brudt den og den regel. Jeg kalder..."
og de var enig med mig, i at det er en anden måde at sige/ true med at kalde admin.
+ Jeg har aldrig sagt et eneste ord om at han havde ret, og at spillere skal Cop bait, det er ord du lægger i min mund nu.

Du får ikke unban, da du er blevet banned med en retfærdig grund.
"Cop baiteren" er der ikke sket noget ved nej, siden du ikke lavede case på ham (viklet er din egen fejl/ skyld)

Link til kommentar
Del på andre sites

Retfærdig grund? Alså hvad du tænker du har intet bevis på hvad jeg sagde, selvom jeg har sagt jeg sagde jeg klader backup, kan du som mod ikke tage din egen mening. Jeg gad ikke snakke med dig da du er uretfærdig og respectløs. Og nej jeg lavede ikke en case fordi jeg var i case med dig og du tager ikke hensyn til hvad der skete. Ikke kun se det var din side, men også andres. Underligt du er mod hvis du ikke engang er klog nok til det 😕 Og vil gerne se dit bevis på hvorfor jeg sagde det med hentydning på staff, når jeg faktisk sagde "jeg kalder backup hvis du ikke stopper", fordi han kørte væk hørte han kun "jeg kalder".

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg syntes at det er sjovt du lige skal være flabet, men lad det nu ligge.
Jeg kan hentyde til "Jeg kalde" igen...
...Du fortæller mig på ingen tidspunkt hvad det betyder,
så det syntes jeg er noget fis...
Hvad er meningen med det du skriver om at jeg er ubehagelig, jeg forstår det ærligtalt ikke..

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Du ser ikke situationen fra andres vinkel, kan være du ser det som en hentydning når du ikke hører hvad jeg mener, det betyder ikke jeg skal bannes pga. hvad du syntes er ikke hvad der skete. Det er lidt irreterende at jeg glemte at gemme de sidste 10 min på min pc, så kunne vi se en mod lyve... Og du skriver også jeg spilder din tid i case, hvordan gør jeg det på nogen måde, du er mod, dit arbejde er at være i cases, så forstår dig ikke. Kunne være dejligt med et unban snart.

Link til kommentar
Del på andre sites

1) Du får unban når dit Ban løber ud!

2) En "mod’s" arbejde er at hjælpe folk, ikke at være i case, i den forstand at, jeg brugte hvad? 10 minutter på at forklare dig at du ikke skal true med at kalde admin. På den tid kunne jeg have hjulpet 4-5 mennesker på.

3) Jov, jeg ser situtation fra begge sider af, så det er jo noget være fis det du skiver der...

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.