Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Unban Request


L1ghtn1ng

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:124664424

Hvorfor skal du unbannes: Grunden til jeg skal unbannes er fordi jeg godt ved jeg har lavet noget lort og det ville jeg lave om på giv mig en chance til,det kommer ALDRIG til at ske igen, og jeg vil ALDRIG lyve igen om det jeg har gjord. Syntes virkelig det er en god server så håber i vil give mig en chance til.

______________________________

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:124664424

Grund: Løgn i case - Proppush

Navn: Sebastian1234

AdminID: STEAM_0:0:127515814 - DoktorDim [admin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 29-07-18 16:40


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Sebastian.

Nu er det ikke for at sidde og skælde dig ud men, når du har 800+ timer, så du kender man godt konsekvensen for at proppush. Det jeg bliver mest irriteret over er vedr. dit ban. Jeg vil nød til at sidde og "true" dig med, at jeg udmærke godt ved du har proppushet, før du gider at indrømme det. Såfremt at @Mikk er med på min beslutning, så tænker jeg ikke du skal unbannes. Det er både fordi, at du fik ban for 3 dage siden, og så fordi at det er en af de slemme regler du har brudt.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, DoktorDim skrev:

Du skriver jo selv du godt vidste, at dette ville ske. Hvorfor gør du så det hele svært for dig selv og vælge at proppush uskyldige mennesker?

Nej jeg skriver ikke jeg godt vidste det jeg skriver at jeg selv syntes jeg var dum DA jeg blev banned ikke før

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, DoktorDim skrev:

Du skriver at du ikke altid tænker dig om, inden du gør noget dumt. Det er jo en vigtig ting du skal arbejde på.

Ja det ved jeg godt men jeg prøver alt det jeg kan for at tænke mig om hver gang jeg laver nogle ting, men jeg vil prøve at bevise jeg godt kan spille på jeres server uden at lave nogle dumme ting. I kan jo altid give mig en prøveperiode hvor jeg kan bevise jeg godt kan spiller ordenligt derinde.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.