Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage


Capri-Sun4

Recommended Posts

Dit ingame navn: Zøvs Staff ingame navn: Brian Johansen Dit SteamID: STEAM_0:1:436267905 Staff SteamID: STEAM_0:1:71214922 Forklar situationen: Jeg NOS abuser i bil bliver sat i fængsel og en Admin kommer han siger så at (jeg har fået at vide at du NOS abuser ret groft) Det indrømmer at jeg havde gjort og sagde han at det skulle jeg ikke gøre igen han går så. Jeg går så hen og test køre en bil mere og efter lidt tid bliver jeg carbanned i 7 dage uden nogen forklaring på noget og hvem der carbanned mig jeg troede casen var færdig men (Nej) det var den ikke. "Der kom ikke en staff"

image.thumb.png.d19d2f9edfe6669938edc1e55b3189d7.png

Den rigtige!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Zøvs.

Så det der sker fra mit perspektiv er at der bliver kaldt case på NOS abuse, jeg tager så den case. Da jeg tp'er til personen der har kaldt, forklare han mig situationen og at han har video på det hele. Han siger at han er igang med at uploade videon(hvori det ses at du NOS abuser). jeg vælger at tp til dig imens videon uploader. Vi taler så lidt om hvad der er sket og du indrømmer selv at du havde NOS abused. jeg siger så at det ikke var så godt og at du ikke skal gøre det igen. Jeg tp'er tilbage til ham der kaldte casen og høre hvor langt han er med at uploade. Han spørger om han ikke bare kan pm mig linket når den er færdig. Jeg siger til ham at det kan han da sagtens, hvorefter jeg lukker casen. Jeg venter i cirka 1-2 min da jeg får en pm med et link til videon. Jeg kigger den igennem og vælger så at give dig carban i syv dage, Efterfølgende kalder du så case på hvorfor du fik carban, jag tager casen og jeg siger til dig. "Jeg har modtaget en video hvor det ses at du NOS abuser, derfor vælger jeg at give dig carban i syv dage. Hvis du føler dette er uretfærdigt og at jeg ikke skulle give dig carban i syv dage. Kan du lave en staff-klage på mig, navnet er Brian Johansen, Bare husk at følge vores skabelon inde på vores forum".

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Kan selvfølgelig godt se, at det kan være forvirrende at få carban uden videre besked. Det forventes også, at vi som staffs oplyser jer om, hvorfor i modtager en straf. Det glippede lige for Brian, men han fik dig dog fortalt hvorfor du fik straffen.

 

Fejlen er noteret, og det skulle ikke ske igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.