Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Unban request - In love


in love

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:24370035

Hvorfor skal du unbannes: Jeg skal unbannes, fordi jeg synes det er lidt dumt at vi sidder 5 på serveren kl 5:22 om natten. Vi sidder allesammen og laver lidt troll og har det sjovt undtagen 1 person! Han vælger så at filme at vi har det sjovt her kl 5:22 om natten og sender det til Ultra spinner. Jeg får så ban i 6 dage og 20 timer??.

Ham der gutten der optag, valgte så at spørge os om vi ikke godt kunne stoppe? fordi han gerne ville rp med sig selv. Vi valgte så at gå over til spawn i stedet og ikke snakkede med ham resten af natten!

Synes bare det er lidt meget at banne folk 6 dage og 20 timer fordi man sidder med sig selv og nogen gutter kl 5:22 om natten... hvor alle har det sjovt undtagen 1!

Personligt så bryder jeg nærmest ingen regler på jeres server! nogle gange kan der måske lige komme en som ikke var med vilje..

At vi så har det sjovt 1 nat os 4 gutter og 1 person har det dårligt, så skal vi bannes i 6 dage og 20 timer...

Husk det var kl 5:22 om natten

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:24370035

Grund: NLR, FailRP (Høj grad)

Navn: In love

AdminID: STEAM_0:0:194513547 - ULTRA SPINNER [moderator] - Profil

Unban: 06-08-18 11:44

Banned: 30-07-18 11:44


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Det kan godt være at det er sent om natten og der ikke er særlig mange spillere online på daværende tidspunkt men når i skal raid nogen der stadig laver "rp" og i ikke gider så har i stadig ikke ret til at bryde nlr 5-7 gange fordi i prøver at raide en base som i ikke kan.

 

- Synes ikke du skal have unban men vi kan måske godt snakke om en reduction.

Link til kommentar
Del på andre sites

 jeg siger ikke jeg ikke brød nlr. jeg gik tilbage 2-3 gange og det er selvfølgelig ikke okay!

Men at give 6 dage og 20 timers ban for det.. 

Jeg ved godt jeg gjorde noget forkert og jeg skal have straff for det.. selvfølgelig!

Men 6 dage og 20 timer for 2-3 nlr gange..

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.