Hop til indhold
Stavox

[Solved] Hvidvaskning af penge


KennyBou

Recommended Posts

Hej!

Jeg er kommet på såden en lille fed ide, hvor man måske kunne gå hen og hvidvaske sine penge.

Det er sat op på den måde at bår du laver weed, skal man sælge det, og derfra går det direkte ned i en pung, hvad nu hvis du skal hvidvaske dem først, så man har penge bagefter man får i sin pung. 

De store penge man laver kunne være på money printerne, og weed, de her store penge kunne man så have i sin invtory, som hedder "Sorte penge". 

Jeg håber i tager mit forslag til jer da det er noget som kunne meget mere rp, men også kunne komme ud i mange andre siationere osv.

 

Mvh - Kenneth

 

"Hvis der er stavefejl er det fordi jeg er ordbild"

Link til kommentar
Del på andre sites

57 minutter siden, Mads (ULTRA) skrev:

Kunne være en fed tilføjelse - er dog ikke sikker men mener der har været forslag om det allerede

Altså af det som jeg kunne se har der ikke været noget inde for langtid, og at der heller ikke har været så mange opslag, så kunne jo være de har skiftede mening :)

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Reyn skrev:

Hvordan tænker du pengene skal hvidvaskes? Igennem lovlige ting såsom våbenhandel og pakker? 

Tænker nu mere på en npc der står et sted på mappet, så trykker man “e” og derfra kan man så hvidvaske dem 

Link til kommentar
Del på andre sites

14 timer siden, KennyBou skrev:

Hej!

Jeg er kommet på såden en lille fed ide, hvor man måske kunne gå hen og hvidvaske sine penge.

Det er sat op på den måde at bår du laver weed, skal man sælge det, og derfra går det direkte ned i en pung, hvad nu hvis du skal hvidvaske dem først, så man har penge bagefter man får i sin pung. 

Minder meget om FiveM

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis det skal komme, så please lav ligesom weed dealeren at der er forskellige positioner, gerne flere end ved weed - da det ellers mister effekten meget hurtigt.

 

Gør man så der er en del punkter, vil man kunne lave business med andre spillere, omkring at de laver det beskidte arbejde for en, mod betaling.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.