Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning Peter Larsen


KingOfRand0m -WEDK-

Recommended Posts

Ingame navn: Peter Larsen
SteamID: STEAM_0:1:18538961
IRL Navn: Peter Larsen
Alder: 21

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har været staffmanager/superadmin på et gammelt storm chasing community i 2 år, og har kørt mine egne servere i et års tid, har også være moderator/admin på 2 andre darkrp servere, dog ikke nogle danske servere..

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?: Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg har 950 timers spille tid i garrys mod, så ville kunne hjælpe folk med de fleste problemer de nu skulle have med deres spil, plus at jeg er meget glad for RP og har sat mig meget ind i de forskellige regler og love der er..

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har arbejdet meget med ULX gennem tiden..

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Jeg kan både skrive og snakke flydende dansk, og bruger ofte min mic..

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på?: Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har mulighed for at være på i løbet af ugen og weekenden, de fleste timer i døgnet :)

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Tror ikke rigtig der er så meget at sige :) Er en flink, stille og rolig fyr, som der elsker at sidde og game dagen lang :P

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.